Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heey man, vind je echt goed bezig
foto's zijn ook top, goeie vooruitgangen geboekt
maar even een vraagje, hoe zit dat nou met jullie wedstrijd, jij en nex
aangezien nex gaat gebruiken, ga jij ook gebruiken, heb ik wat gemist
of is het bij jou puur op de sups en eten,
1 ding weet ik wel, jullie zijn alle twee goed bezig,
heey man, vind je echt goed bezig
foto's zijn ook top, goeie vooruitgangen geboekt
maar even een vraagje, hoe zit dat nou met jullie wedstrijd, jij en nex
aangezien nex gaat gebruiken, ga jij ook gebruiken, heb ik wat gemist
of is het bij jou puur op de sups en eten,
1 ding weet ik wel, jullie zijn alle twee goed bezig,
hij is al aan het kuren dat zie je toch wel aan zijn hoofd
Even een vraagje aan jullie. Zouden jullie niet meer dingen aan mij of sakura (in deze topic) willen vragen over kuren. Wedstrijd tussen mij en sakura is 100% eerlijk, daar kunnen jullie vanuit gaan. We hebben deze topic samen geopend voor het uiteindelijke resultaat dat we hebben geboekt.
Dham man, ziet er erg goed uit.
lijkt wel of je achtergrond gewoon je huiskamer is dat je elke dag gewoon traint met die gym in je huiskamer
respect en don't stop!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment