Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zijn 100 wezentjes, deze wezentjes hebben allemaal een hoedje op. 50 hebben een witte hoedje op en 50 een zwarte. Ze kunnen hun eigen hoedje niet zien en ook niet met elkaar praten of elkaar aanwijzingen geven. Ze kunnen alleen elkaars hoedje zien.
Hoe kunnen ze nou twee groepen vormen zodat alle zwarte hoedjes bij elkaar staan en alle witte hoedjes bij elkaar?
N.B. Er is ook niemand anders bij om ze op de goede plek te zetten, ze moeten het helemaal zelf doen. En ze kunnen dus ook niet elkaar op de goede plek zetten.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ieder wezentje bepaalt zijn eigen kleur door de rest te tellen (50 zwarte en 49 witte of andersom). Vervolgens gaat het wezentje bij een kleurgenoot staan en als ze dat allemaal doen krijg je uiteindelijk 2 groepen.
Ieder wezentje bepaalt zijn eigen kleur door de rest te tellen (50 zwarte en 49 witte of andersom). Vervolgens gaat het wezentje bij een kleurgenoot staan en als ze dat allemaal doen krijg je uiteindelijk 2 groepen.
moeilijk hoor, een oplossing geven, als ik hem ervoor al gezegd heb.
moeilijk hoor, een oplossing geven, als ik hem ervoor al gezegd heb.
Maar zo moeilijk is die niet, dus geloof het wel
We berichtten op hetzelfde moment (15:18)
Jouw antwoord is trouwens ook fout. De vraag was niet hoe ze erachter moesten komen welke kleur ze hadden, maar hoe ze die twee groepen moesten formeren
Jouw antwoord is trouwens ook fout. De vraag was niet hoe ze erachter moesten komen welke kleur ze hadden, maar hoe ze die twee groepen moesten formeren
Sorry Misterfit maar daar heeft Heineken een punt .
Ok, volgende:
Je hebt twee touwen en als je een touw aansteekt doet hij er precies een half uur over om op te branden. Maar, het touw brandt niet gelijktmatig op, het ene stukje brandt dus sneller dan een ander stukje. Hoe meet je met die touwen drie kwartier?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
had het niet eens gezien. Maar wat is er nou mis met mijn antwoord. Het poppetje kijkt naar de kleuren en weet welke die heeft.
Dit doet ieder hoedje en zo kunnen ze de groepen vormen. Dat is wat ik zei. leek me wel logisch, maar goed. Ik weet dat ik hem goed had, ook al had ik niet een precies uitleg gegeven
Er zijn 100 wezentjes, deze wezentjes hebben allemaal een hoedje op. 50 hebben een witte hoedje op en 50 een zwarte. Ze kunnen hun eigen hoedje niet zien en ook niet met elkaar praten of elkaar aanwijzingen geven. Ze kunnen alleen elkaars hoedje zien.
Hoe kunnen ze nou twee groepen vormen zodat alle zwarte hoedjes bij elkaar staan en alle witte hoedjes bij elkaar?
N.B. Er is ook niemand anders bij om ze op de goede plek te zetten, ze moeten het helemaal zelf doen. En ze kunnen dus ook niet elkaar op de goede plek zetten.
Ok deze nog een keer, met een complicerende factor. De wezentjes kunnen niet tellen.
Je hebt twee touwen en als je een touw aansteekt doet hij er precies een half uur over om op te branden. Maar, het touw brandt niet gelijktmatig op, het ene stukje brandt dus sneller dan een ander stukje. Hoe meet je met die touwen drie kwartier?
deze niet overslaan want ik heb al hoofdpijn. dit is een van de gaafste topics ever
ene touw dubbel doen?
of heel triest: met een klok :?
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment