Raadsels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je steekt een touw aan beide kanten tegelijk aan. Op hetzelfde moment steek je het andere touw aan een kant aan. Wanneer het eerste touw opgebrand is, is er een half uur verstreken. Je steekt dan van het tweede touw ook het andere uiteinde aan, zodat dit overgebleven stuk nog precies een kwartier brandt. Bij elkaar maakt dat drie kwartier!
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      Je steekt een touw aan beide kanten tegelijk aan. Op hetzelfde moment steek je het andere touw aan een kant aan. Wanneer het eerste touw opgebrand is, is er een half uur verstreken. Je steekt dan van het tweede touw ook het andere uiteinde aan, zodat dit overgebleven stuk nog precies een kwartier brandt. Bij elkaar maakt dat drie kwartier!
      Nice.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zo nu ff een makkelijke!!!!

een dief wilt een kasteel beroven, hij vermomt zich als een ridder.
        voordat hij naar binnen kan, moet hij het wachtwoord weten om binnen te komen, dus hij verstopt zich in de bosjes vlak bij de wachter.

even later komt er een ridder op paard aan en maakt een praatje met de wachter, wanneer de wachter twaalf zegt, zegt de ridder op paard zes en hup de ridder op paard mag naar binnen.

de dief denkt wanneer de wachter een getal zegt moet je daar de helft van nemen en dat is dan het wachtwoord. maar hij neemt het zekere voor het onzekere en wacht nog ff tot er weer iemand anders komt.
        daar komt een mooi dame aan en de wachter zegt acht waar de dame vier op antwoord en ze loopt verder.

nu weet ik het zeker zegt de dief en loopt naar de wachter toe, goedendag wachter ''wat kom je doen'?'' ik kom sieraden voor de koning brengen.
        '' das goed zeg, maar moet eerst het wachtwoord hebben, zes'' drie zegt de dief en hij mag naar binnen.

nu komt hij bij de poortwachter en hij vraagt aan de dief of hij het wachtwoord weet, 10
        de dief zegt vijf en loopt verder.
        de wachter schreeuwd, sluit deze bedrieger op, het wachtwoord was fout!!!

wat had de dief moeten zeggen??????
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

20? idk

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            zo nu ff een makkelijke!!!!

een dief wilt een kasteel beroven, hij vermomt zich als een ridder.
            voordat hij naar binnen kan, moet hij het wachtwoord weten om binnen te komen, dus hij verstopt zich in de bosjes vlak bij de wachter.

even later komt er een ridder op paard aan en maakt een praatje met de wachter, wanneer de wachter twaalf zegt, zegt de ridder op paard zes en hup de ridder op paard mag naar binnen.

de dief denkt wanneer de wachter een getal zegt moet je daar de helft van nemen en dat is dan het wachtwoord. maar hij neemt het zekere voor het onzekere en wacht nog ff tot er weer iemand anders komt.
            daar komt een mooi dame aan en de wachter zegt acht waar de dame vier op antwoord en ze loopt verder.

nu weet ik het zeker zegt de dief en loopt naar de wachter toe, goedendag wachter ''wat kom je doen'?'' ik kom sieraden voor de koning brengen.
            '' das goed zeg, maar moet eerst het wachtwoord hebben, zes'' drie zegt de dief en hij mag naar binnen.

nu komt hij bij de poortwachter en hij vraagt aan de dief of hij het wachtwoord weet, 10
            de dief zegt vijf en loopt verder.
            de wachter schreeuwd, sluit deze bedrieger op, het wachtwoord was fout!!!

wat had de dief moeten zeggen??????
            als dit een flauwe is. Dan zou ik zeggen 5 en niet vijf.
            Alle andere getallen zijn een woord. De laatste is een echte getal, dus had hij ook met een echte getal moeten antwoorden, niet met het woord

zit ik nu goed of fout

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              als dit een flauwe is. Dan zou ik zeggen 5 en niet vijf.
              Alle andere getallen zijn een woord. De laatste is een echte getal, dus had hij ook met een echte getal moeten antwoorden, niet met het woord

zit ik nu goed of fout
              fout, de 10 was een fout van mij, had gewoon tien moeten zijn, en 5 had ook vijf moeten zijn, my bad, sorry
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                20? idk

fout posseltje
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

als ik het zo lees heb je een wachter en een poortwachter. bij de wachter is het raadsel de helft. Over de poortwachter hoor je bij de andere 2 (ridder te paard en vrouw) niets. als je kijkt naar de antwoorden is aflopen. dus ik zou zeggen 2. maar dan klopt de verhouding niet.

dus het anwoord is 4 antwoord = aantal letters getal poortwachter

twaalf = 6
                  zes = 3
                  tien =4

Comment

Is het verboden dat een man met de zus van zijn weduwe trouwt?

Comment

die man is dood nert
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        die man is dood nert
                        Goedzo, ennuh waarom nou meteen met nert gooien..

Comment

omdat je met een hersenkraker moet komen. net als pinda
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zullen we afsrpreken tot er een antwoord van een raadsel is goedgekeurd voordat iemand een nieuw raadsel post? Zo word het anders super onoverzichtelijk.
                            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

is goed slinky.. maar ik weet zeker dat hij goed is, heb er lang over gebrainstormd:P

sorry bruce deze is flauw maar wel leuk. ken niet van die lange

Het is hard en stijf als het er in gaat en slap en dun als het er uit komt.?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                als ik het zo lees heb je een wachter en een poortwachter. bij de wachter is het raadsel de helft. Over de poortwachter hoor je bij de andere 2 (ridder te paard en vrouw) niets. als je kijkt naar de antwoorden is aflopen. dus ik zou zeggen 2. maar dan klopt de verhouding niet.

dus het anwoord is 4 antwoord = aantal letters getal poortwachter

twaalf = 6
                                zes = 3
                                tien =4
                                that's the only right answer
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse