Je steekt een touw aan beide kanten tegelijk aan. Op hetzelfde moment steek je het andere touw aan een kant aan. Wanneer het eerste touw opgebrand is, is er een half uur verstreken. Je steekt dan van het tweede touw ook het andere uiteinde aan, zodat dit overgebleven stuk nog precies een kwartier brandt. Bij elkaar maakt dat drie kwartier!
Raadsels
Collapse
X
-
Originally posted by bodybuildr1990 View PostJe steekt een touw aan beide kanten tegelijk aan. Op hetzelfde moment steek je het andere touw aan een kant aan. Wanneer het eerste touw opgebrand is, is er een half uur verstreken. Je steekt dan van het tweede touw ook het andere uiteinde aan, zodat dit overgebleven stuk nog precies een kwartier brandt. Bij elkaar maakt dat drie kwartier!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zo nu ff een makkelijke!!!!
een dief wilt een kasteel beroven, hij vermomt zich als een ridder.
voordat hij naar binnen kan, moet hij het wachtwoord weten om binnen te komen, dus hij verstopt zich in de bosjes vlak bij de wachter.
even later komt er een ridder op paard aan en maakt een praatje met de wachter, wanneer de wachter twaalf zegt, zegt de ridder op paard zes en hup de ridder op paard mag naar binnen.
de dief denkt wanneer de wachter een getal zegt moet je daar de helft van nemen en dat is dan het wachtwoord. maar hij neemt het zekere voor het onzekere en wacht nog ff tot er weer iemand anders komt.
daar komt een mooi dame aan en de wachter zegt acht waar de dame vier op antwoord en ze loopt verder.
nu weet ik het zeker zegt de dief en loopt naar de wachter toe, goedendag wachter ''wat kom je doen'?'' ik kom sieraden voor de koning brengen.
'' das goed zeg, maar moet eerst het wachtwoord hebben, zes'' drie zegt de dief en hij mag naar binnen.
nu komt hij bij de poortwachter en hij vraagt aan de dief of hij het wachtwoord weet, 10
de dief zegt vijf en loopt verder.
de wachter schreeuwd, sluit deze bedrieger op, het wachtwoord was fout!!!
wat had de dief moeten zeggen??????160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postzo nu ff een makkelijke!!!!
een dief wilt een kasteel beroven, hij vermomt zich als een ridder.
voordat hij naar binnen kan, moet hij het wachtwoord weten om binnen te komen, dus hij verstopt zich in de bosjes vlak bij de wachter.
even later komt er een ridder op paard aan en maakt een praatje met de wachter, wanneer de wachter twaalf zegt, zegt de ridder op paard zes en hup de ridder op paard mag naar binnen.
de dief denkt wanneer de wachter een getal zegt moet je daar de helft van nemen en dat is dan het wachtwoord. maar hij neemt het zekere voor het onzekere en wacht nog ff tot er weer iemand anders komt.
daar komt een mooi dame aan en de wachter zegt acht waar de dame vier op antwoord en ze loopt verder.
nu weet ik het zeker zegt de dief en loopt naar de wachter toe, goedendag wachter ''wat kom je doen'?'' ik kom sieraden voor de koning brengen.
'' das goed zeg, maar moet eerst het wachtwoord hebben, zes'' drie zegt de dief en hij mag naar binnen.
nu komt hij bij de poortwachter en hij vraagt aan de dief of hij het wachtwoord weet, 10
de dief zegt vijf en loopt verder.
de wachter schreeuwd, sluit deze bedrieger op, het wachtwoord was fout!!!
wat had de dief moeten zeggen??????
Alle andere getallen zijn een woord. De laatste is een echte getal, dus had hij ook met een echte getal moeten antwoorden, niet met het woord
zit ik nu goed of fout
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postals dit een flauwe is. Dan zou ik zeggen 5 en niet vijf.
Alle andere getallen zijn een woord. De laatste is een echte getal, dus had hij ook met een echte getal moeten antwoorden, niet met het woord
zit ik nu goed of fout160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
als ik het zo lees heb je een wachter en een poortwachter. bij de wachter is het raadsel de helft. Over de poortwachter hoor je bij de andere 2 (ridder te paard en vrouw) niets. als je kijkt naar de antwoorden is aflopen. dus ik zou zeggen 2. maar dan klopt de verhouding niet.
dus het anwoord is 4 antwoord = aantal letters getal poortwachter
twaalf = 6
zes = 3
tien =4
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postals ik het zo lees heb je een wachter en een poortwachter. bij de wachter is het raadsel de helft. Over de poortwachter hoor je bij de andere 2 (ridder te paard en vrouw) niets. als je kijkt naar de antwoorden is aflopen. dus ik zou zeggen 2. maar dan klopt de verhouding niet.
dus het anwoord is 4 antwoord = aantal letters getal poortwachter
twaalf = 6
zes = 3
tien =4160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment