Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
met zo'n schaal gaat het er niet om of het pcies klopt, het gaat erom of je bij het cutten ziet of je vetmassa afneemt, en bij gwoon gainen, of je vvm toeneemt. gewicht is maar relatief en alstie niet helemaal klopt qua vet, en je ziet het gestaag verminderen zal het toch de goeie kant opgaan
Zou het niet vertrouwen. Ben zoiezo niet zo van de electronische weegschalen. Ervaring leert dat die dingen maar kort hun werk doen. Dan liever gewoon een analoge weegschaal en spiegel als vetmeter.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ben het helemaal met Generalx eens. Gewoon de speigel aan houden werkt veel beter. Die dingen kunnen zo afwijkend reageren. De ene dag heb je 12% de ander dag 16%.
Zo'n vetmeting heeft met teveel factoren te maken om een goei indicatie te geven.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ik ben het helemaal met Generalx eens. Gewoon de speigel aan houden werkt veel beter. Die dingen kunnen zo afwijkend reageren. De ene dag heb je 12% de ander dag 16%.
Zo'n vetmeting heeft met teveel factoren te maken om een goei indicatie te geven.
Zoown ding is nooit 100% volgens mijn.. Ik heb er 1 van Philips of Siemens ofzo (een dure) En zelfs de verkoper zeid dat het niet helemaal betrouwbaar was.. Het aparaat meet (d.m.v. stroomstootjes) vooral de benen en neemt niet het hele lichaam mee.. ik weet niet of het waar is maar dit zei de verkoper..
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment