personenweegschaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• personenweegschaal

Volgende week bij lidl;personenweegschaal met lichaamsanalyse.
    meet ook het lichaamsvet en de spiermassa.
    Zou het wat zijn?
    getting back in shape...

tja weet niet of ze de lidl kennen in Nederland.
    Of deze nu natruurlijk 100% juist zijn heb ik m'n twijfels over.
    Koop en laat ons iets weten.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

met zo'n schaal gaat het er niet om of het pcies klopt, het gaat erom of je bij het cutten ziet of je vetmassa afneemt, en bij gwoon gainen, of je vvm toeneemt. gewicht is maar relatief en alstie niet helemaal klopt qua vet, en je ziet het gestaag verminderen zal het toch de goeie kant opgaan
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wat moet dat ding gaan kosten? Of werd dat nog niet vermeld?
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

30 euro.
          getting back in shape...

Comment

ga ik ook es kijken. wil het ook wel zo bijhouden. net zo makkelijk. zie ik iig verandering (of niet)
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zou het niet vertrouwen. Ben zoiezo niet zo van de electronische weegschalen. Ervaring leert dat die dingen maar kort hun werk doen. Dan liever gewoon een analoge weegschaal en spiegel als vetmeter.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb in het krantje gekeken en op de website maar ik zie hem nergens.
                Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Nederland of Belgie?
                  getting back in shape...

Comment

Ik ben het helemaal met Generalx eens. Gewoon de speigel aan houden werkt veel beter. Die dingen kunnen zo afwijkend reageren. De ene dag heb je 12% de ander dag 16%.
                    Zo'n vetmeting heeft met teveel factoren te maken om een goei indicatie te geven.

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
                      Ik ben het helemaal met Generalx eens. Gewoon de speigel aan houden werkt veel beter. Die dingen kunnen zo afwijkend reageren. De ene dag heb je 12% de ander dag 16%.
                      Zo'n vetmeting heeft met teveel factoren te maken om een goei indicatie te geven.

Grtz..
                      Dan weet ik genoeg.
                      getting back in shape...

Comment

Al vindt ik de Lidl nog zo'n topwinkel: Die spulletjes die ze erbij verkopen laat ik links liggen met een reden...Ik vindt ze net wat té goedkoop.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ohw.. ja Nederland idd

Comment

Zoown ding is nooit 100% volgens mijn.. Ik heb er 1 van Philips of Siemens ofzo (een dure) En zelfs de verkoper zeid dat het niet helemaal betrouwbaar was.. Het aparaat meet (d.m.v. stroomstootjes) vooral de benen en neemt niet het hele lichaam mee.. ik weet niet of het waar is maar dit zei de verkoper..
                            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X