Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb er nog 1 waar ik me aan stoor. Er komt ook een groepje van die popi gasten om vrouwen te versieren. Staan ze eigenlijk alleen maar bij de loopbanden en crosstrainers met de vrouwtjes te ouwehoeren. Trainen doen ze niet, ze proberen alleen telefoonnummers van die vrouwtjes te krijgen. Wat een sukkels.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ik heb er nog 1 waar ik me aan stoor. Er komt ook een groepje van die popi gasten om vrouwen te versieren. Staan ze eigenlijk alleen maar bij de loopbanden en crosstrainers met de vrouwtjes te ouwehoeren. Trainen doen ze niet, ze proberen alleen telefoonnummers van die vrouwtjes te krijgen. Wat een sukkels.
      Dit vind ik er nog zo 1. Ze weten niet wat ze trainen en opruimen kunnen ze evenmin
      Leven, meervoud van lef!

Comment

Ook ik heb wat irritatiepuntjes;

- Mensen die teveel praten en daardoor een toestel bezet houden (al heb ik er maar 2 op mijn schema staan, je staat wel weer te wachten)
        - Mensen die zichzelf te lekker vinden en zich uitsloven voor de andere sekse
        - Mensen die ipv trainen andere dingen aan het doen zijn tijdens het trainen, zoals bv een boek lezen
        - Mensen die hun gewichten niet opruimen
        - Mensen die klagen dat ze geen resultaten boeken, terwijl ze advies (als train eens meer dan 1 x per week) al niet eens aan willen nemen.
        - Mensen die je met de ogen volgen als je aan het trainen bent. Heb dan altijd zoiets van, let lekker op jezelf!
        Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by fanny View Post
          - Mensen die je met de ogen volgen als je aan het trainen bent. Heb dan altijd zoiets van, let lekker op jezelf!
          Geld dat ook als je aan het rusten bent tussen sets door? Heb dan toch niks anders te doen :P

Gisteren stond er in de binnen kant van zijn mond te bekijken in de spiegel bij de dumbels

Comment

Originally posted by fanny View Post

- Mensen die teveel praten en daardoor een toestel bezet houden (al heb ik er maar 2 op mijn schema staan, je staat wel weer te wachten)
            - Mensen die zichzelf te lekker vinden en zich uitsloven voor de andere sekse
            - Mensen die ipv trainen andere dingen aan het doen zijn tijdens het trainen, zoals bv een boek lezen
            - Mensen die hun gewichten niet opruimen
            - Mensen die klagen dat ze geen resultaten boeken, terwijl ze advies (als train eens meer dan 1 x per week) al niet eens aan willen nemen.

Goed punt daar: "mensen die hun gewichten niet opruimen".
            Jij bent de eerste die dit vind. Ik erger me er ook aan. Zo een beetje van de ik ben hier geweest mentaliteit.
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Ergeren...eerder uitlachen. Had er van de week met Liquidfire over. Bij hem liep er een gast rond die wat sit-ups en zo deed. Vervolgens voor de spiegel flexen al roepende THIS IS SPARTA!.

Wat Mooi Is Dat!, Die had de avond er voor zeker 300 gekeken.
              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Whhahahah ja dikke lol! This is Sparta!!! 300 was wel een gave film, maar je kan ook overdrijven. haha *ligt helemaal in deuk hier*. Ik zie het al voor me zo'n kerel die THIS IS SPARTA schreeuwt tijdens de trainingen.

Comment

om eerlijk te zijn erg ik me vrijwel overal aan zoals:

-dat ze bij het begin al lopen te cheaten
                  - gewichtewn niet opruimen ( kan ik dat eerst weer doen, voordat ik uberhaubt weer verder kan )
                  - toestellen bezet houden
                  - telkens aanzitten te kijken
                  - mensen die geen fuck uitvoeren
                  - als mensen 2 toestellen bezet houden, en je mag dan niet een keer tussendoor, dan ben ik helemaal pisnijdig.
                  - dat ze te lopen te klagen op mij.
                  - mij van mijn training af houden
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

sommige gasten die gelijk uit het werk ,naar de sportschool gaan zweeten als de tering stinken als gekke,we hebben er een komt gelijk uit de bouw loopt zo de sportschool naar binnen,is wel en goede gozer maar stinken elke keer als die er is krijg die van mij een deo kick ,zo zeg ik dan kun je er weer tegen aan .hij heeft er schijt aan.

Comment

Ik vind de mensen die mijn uitvoering gaan verbeteren (kuch kuch) irritatiepunt numero uno. Zeker als het van die breezertrainers zijn, of dikzakken.
                      Toestellen bezet houden heb ik geen last van, train er nooit mee.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik train thuis en heb nooit ergens last van. Hoef nooit te wachten op een toestel is altijd vrij, bepaal zelf de muziek en het volume, ruim de gewichten nooit op, niemand die me stoort tijdens het trainen, kan gelijk gaan eten na het trainen en daarna douchen. Bevalt wel.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ouwehoeren en toestellen bezet houden Staat bij mij met grote voorsprong op de 1e plaats.

Ik fitness bij een lokale Gym, waar ze maar 1 van elk toestel hebben, en als er dan iemand bijvoorbeeld 20 min. het bankdruk bankje bezet houdt, dan wordt mijn humeur er echt niet beter op, en mocht het écht te lang duren dan wil ik er nog wel eens iets van zeggen.

Ik heb zowieso vrij weinig tijd 's avonds en ik wil tevens mijn trainingen binnen het uur afgerond hebben, en als ik dan 20 min moet staan wachten.. big no thanks.

Comment

Ik heb gekozen dat als mensen tegen je gaan praten als je bezig bent met trainen... zo hinderlijk ben je in volle concentratie praten ze gwn tegen je aan terwijl je bezig bent. en vind als mensen aperaten bezet houwe en allen maar aan het praten zijn ook hinderlijk,Je komt er om te Trainen niet om te praten praten doe je maar in het cafe'

Comment

Mensen die naar je toe lopen en vragen hoe lang je het toestel nog bezet gaat houden. En dan ook nog vrolijk voor je neus gaan staan wachten totdat je daadwerkelijk klaar bent

Comment

... Doodnormaal?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X