Ik heb er nog 1 waar ik me aan stoor. Er komt ook een groepje van die popi gasten om vrouwen te versieren. Staan ze eigenlijk alleen maar bij de loopbanden en crosstrainers met de vrouwtjes te ouwehoeren. Trainen doen ze niet, ze proberen alleen telefoonnummers van die vrouwtjes te krijgen. Wat een sukkels.
Ergernis in de gym
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk heb er nog 1 waar ik me aan stoor. Er komt ook een groepje van die popi gasten om vrouwen te versieren. Staan ze eigenlijk alleen maar bij de loopbanden en crosstrainers met de vrouwtjes te ouwehoeren. Trainen doen ze niet, ze proberen alleen telefoonnummers van die vrouwtjes te krijgen. Wat een sukkels.Leven, meervoud van lef!
Comment
-
Ook ik heb wat irritatiepuntjes;
- Mensen die teveel praten en daardoor een toestel bezet houden (al heb ik er maar 2 op mijn schema staan, je staat wel weer te wachten)
- Mensen die zichzelf te lekker vinden en zich uitsloven voor de andere sekse
- Mensen die ipv trainen andere dingen aan het doen zijn tijdens het trainen, zoals bv een boek lezen
- Mensen die hun gewichten niet opruimen
- Mensen die klagen dat ze geen resultaten boeken, terwijl ze advies (als train eens meer dan 1 x per week) al niet eens aan willen nemen.
- Mensen die je met de ogen volgen als je aan het trainen bent. Heb dan altijd zoiets van, let lekker op jezelf!Bis vincit, qui se vincit in victoria.
Comment
-
Originally posted by fanny View PostOok ik heb wat irritatiepuntjes;
- Mensen die je met de ogen volgen als je aan het trainen bent. Heb dan altijd zoiets van, let lekker op jezelf!
Gisteren stond er in de binnen kant van zijn mond te bekijken in de spiegel bij de dumbels
Comment
-
Originally posted by fanny View PostOok ik heb wat irritatiepuntjes;
- Mensen die teveel praten en daardoor een toestel bezet houden (al heb ik er maar 2 op mijn schema staan, je staat wel weer te wachten)
- Mensen die zichzelf te lekker vinden en zich uitsloven voor de andere sekse
- Mensen die ipv trainen andere dingen aan het doen zijn tijdens het trainen, zoals bv een boek lezen
- Mensen die hun gewichten niet opruimen
- Mensen die klagen dat ze geen resultaten boeken, terwijl ze advies (als train eens meer dan 1 x per week) al niet eens aan willen nemen.
- Mensen die je met de ogen volgen als je aan het trainen bent. Heb dan altijd zoiets van, let lekker op jezelf!
Goed punt daar: "mensen die hun gewichten niet opruimen".
Jij bent de eerste die dit vind. Ik erger me er ook aan. Zo een beetje van de ik ben hier geweest mentaliteit.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostErgeren...eerder uitlachen. Had er van de week met Liquidfire over. Bij hem liep er een gast rond die wat sit-ups en zo deed. Vervolgens voor de spiegel flexen al roepende THIS IS SPARTA!.
Wat Mooi Is Dat!, Die had de avond er voor zeker 300 gekeken.If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
om eerlijk te zijn erg ik me vrijwel overal aan zoals:
-dat ze bij het begin al lopen te cheaten
- gewichtewn niet opruimen ( kan ik dat eerst weer doen, voordat ik uberhaubt weer verder kan )
- toestellen bezet houden
- telkens aanzitten te kijken
- mensen die geen fuck uitvoeren
- als mensen 2 toestellen bezet houden, en je mag dan niet een keer tussendoor, dan ben ik helemaal pisnijdig.
- dat ze te lopen te klagen op mij.
- mij van mijn training af houden160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
sommige gasten die gelijk uit het werk ,naar de sportschool gaan zweeten als de tering stinken als gekke,we hebben er een komt gelijk uit de bouw loopt zo de sportschool naar binnen,is wel en goede gozer maar stinken elke keer als die er is krijg die van mij een deo kick ,zo zeg ik dan kun je er weer tegen aan .hij heeft er schijt aan.
Comment
-
Ik vind de mensen die mijn uitvoering gaan verbeteren (kuch kuch) irritatiepunt numero uno. Zeker als het van die breezertrainers zijn, of dikzakken.
Toestellen bezet houden heb ik geen last van, train er nooit mee."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik train thuis en heb nooit ergens last van. Hoef nooit te wachten op een toestel is altijd vrij, bepaal zelf de muziek en het volume, ruim de gewichten nooit op, niemand die me stoort tijdens het trainen, kan gelijk gaan eten na het trainen en daarna douchen. Bevalt wel.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ouwehoeren en toestellen bezet houden Staat bij mij met grote voorsprong op de 1e plaats.
Ik fitness bij een lokale Gym, waar ze maar 1 van elk toestel hebben, en als er dan iemand bijvoorbeeld 20 min. het bankdruk bankje bezet houdt, dan wordt mijn humeur er echt niet beter op, en mocht het écht te lang duren dan wil ik er nog wel eens iets van zeggen.
Ik heb zowieso vrij weinig tijd 's avonds en ik wil tevens mijn trainingen binnen het uur afgerond hebben, en als ik dan 20 min moet staan wachten.. big no thanks.
Comment
-
Ik heb gekozen dat als mensen tegen je gaan praten als je bezig bent met trainen... zo hinderlijk ben je in volle concentratie praten ze gwn tegen je aan terwijl je bezig bent. en vind als mensen aperaten bezet houwe en allen maar aan het praten zijn ook hinderlijk,Je komt er om te Trainen niet om te praten praten doe je maar in het cafe'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment