Wie gaat de nieuwe cd van Metallica halen? Ze zijn vergeleken met vroeger heel wat afgezakt, maar dit album belooft heel wat beter te worden dan het verschrikkelijke St Anger...
Death Magnetic
Collapse
X
-
Nou nou jongens ze wouden gewoon wat comercieler doen en dat werd afgestraft..... dus ben benieuwd wat het nu word.... is die cd al uit?It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Inderdaad het commerciele aspect hoeft niet per se ondergang te zijn. Wel is het zo dat underground een zekere niche aanspreekt en zo een schare fans verkrijgt als band zijnde. Besluit je als band dat geld belangrijker is zo zij het. Dan moet die band een groter publiek aanspreken en wordt de muziek meer algemeen en dat spreekt de niche dan niet meer aan. Mensen die rock en pop leuk vinden zullen dan de band leuk vinden, maar de metal fans vinden diezelfde band dan kut omdat het niet meer de muziek maakt zoals voorheen. Prima, ieder zijn ding.
Maar wees eerlijk. Hoeveel originele nummers heeft Metallica nu zelf gemaakt laatste jaren? Ze coveren meer oude folk liedjes zoals het Schotse Whiskey in a jarr-o. Stel imbicielen. En dat gezeik van de band tegen copyright en shit heeft ze ook aardig in de aars gebeten.
Nee Metallica na het Black Album heeft zijn Niche als het ware verloochend om hun eigen zakken te vullen. Financieel gezien een slimme keus, maar vanuit het fans oogpunt is het puur verraad. En vanuit het oogpunt van de Niche is het dus gewoon kut muziek wat de band tegenwoordig maakt. Terwijl de meer mainstream gasten juist weer aanspreekt.
Comment
-
Met de koers die ze uitgestippelt hadden met de Black Album hadden ze commercieele, maar toch goede kwaliteit hardrock kunnen maken. Het was dan geen metal meer maar toch nog goede hardrock. Daarom is het ook zo vreemd dat ze pas na 5 jaar terug kwamen!!
En ook nog eens met 2 zeer vreemde albums die helemaal niet meer op the Black Album leken. Load en Reload zijn in feite gewoon stevige grungy bluesalbums. En al dat gecover naderhand was ook gewoon een commercieel "uitmelk" kunstje. Net als het klassieke uitstapje S&M.
Daarna kwam ST Anger. Slecht gespeelde, ongeinspireerde troep die veel te veel leek op de toen populaire NU metal. metallica is geen band meer. Het is een bedrijf die met alle populaire winden mee waait. Sorry. Maar met zo iets wil ik niks meer te maken hebben.
Ik weet dat de dagen van ride the lightning en masters of puppets voorbij zijn, maar met muziek a la Black Album had ik nog kunnen leven. De huidige koers is ronduit kut! Metallica is dood.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMet de koers die ze uitgestippelt hadden met de Black Album hadden ze commercieele, maar toch goede kwaliteit hardrock kunnen maken. Het was dan geen metal meer maar toch nog goede hardrock. Daarom is het ook zo vreemd dat ze pas na 5 jaar terug kwamen!!
En ook nog eens met 2 zeer vreemde albums die helemaal niet meer op the Black Album leken. Load en Reload zijn in feite gewoon stevige grungy bluesalbums. En al dat gecover naderhand was ook gewoon een commercieel "uitmelk" kunstje. Net als het klassieke uitstapje S&M.
Daarna kwam ST Anger. Slecht gespeelde, ongeinspireerde troep die veel te veel leek op de toen populaire NU metal. metallica is geen band meer. Het is een bedrijf die met alle populaire winden mee waait. Sorry. Maar met zo iets wil ik niks meer te maken hebben.
Ik weet dat de dagen van ride the lightning en masters of puppets voorbij zijn, maar met muziek a la Black Album had ik nog kunnen leven. De huidige koers is ronduit kut! Metallica is dood.
Ik ga trouwens ook het nieuwe album van Slipknot halen...hehe...gruwelijk..."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostNeem je meteen niet meer serieus. Metallica...en Slipknot...dadelijk zeg je nog Korn en Linkin Park leuk te vinden"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Slipknot...Nu-metal dus...
Ik vind dat Metallica hun oude trashmetal koers had moeten blijven bevaren.
Als je metallica met slipknot, korn en linkin park kunt vergelijken ga ik op zoek naar andere bands om te beluisteren. Die muziek is namelijk ABSOLUUT niet mijn ding.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostNeem je meteen niet meer serieus. Metallica...en Slipknot...dadelijk zeg je nog Korn en Linkin Park leuk te vinden
Originally posted by de sterkste ophaler View PostSlipknot...Nu-metal dus...
Ik vind dat Metallica hun oude trashmetal koers had moeten blijven bevaren.
Als je metallica met slipknot, korn en linkin park kunt vergelijken ga ik op zoek naar andere bands om te beluisteren. Die muziek is namelijk ABSOLUUT niet mijn ding.
Toch ben ik na het luisteren van 2 hun nieuwe liedjes wel erg benieuwd naar Deat Magnetic."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment