Originally posted by Posseltje
View Post
World of Warcraft
Collapse
X
-
-
Originally posted by IJsBlok View Postwaar gaat het heen met jou:P
wie heeft nou al die nieuwe wow en is al weer bijna lvl 80?
Hoorde van mijn meisje dat lvl 21 naar 22 al een ander halve avond bezig ben.. dan zal 79 naar 80 wel nog veel langer duren..
damn..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Goeiendagschotel! Ik zat net even te lezen hoeveel uur jullie aan een stuk gamen! Fokkin' freaks! Hahaha
Dat hou ik nie vol, dan krijg ik vierkante oogjes van het computerscherm.
Gisteren wel uitbreidingset Politiek en intrige gespeeld bij het kaartscpel van Catan. Gaaf.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostGoeiendagschotel! Ik zat net even te lezen hoeveel uur jullie aan een stuk gamen! Fokkin' freaks! Hahaha
Gisteren wel uitbreidingset Politiek en intrige gespeeld bij het kaartscpel van Catan. Gaaf.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostGoeiendagschotel! Ik zat net even te lezen hoeveel uur jullie aan een stuk gamen! Fokkin' freaks! Hahaha
Gisteren wel uitbreidingset Politiek en intrige gespeeld bij het kaartscpel van Catan. Gaaf.
1900-0200
zaterdag 0900-1900
zo'n 17 uur?
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postwhut?
Ik speel eigenlijk alleen maar warrock. Heb een dikke high end pc hier staan waar ik dus een game mee speel die je met een pentium 3 en een 256mb oude geforce 6200 misschien kan spelen.
Had me pc inelkaar gezet voor games zoals crysis maar op de een of andere manier kan ik niks meer spelen dan alleen warrock. Rest boeit me niet.
Ondertussen de HD4870X2 verkocht. Wellicht gaat de net nieuwe Q9450 asus maximus formula extreme en de ocz 4gb ddr3 1600mhz er ook uit.
Nog niet zolang geleden gekocht. -_-
Feit blijft dat zelfs de ps3 op een full tech hd scherm van sony bij lange na nog niet aan deze pc kan/kon tippen (de videokaart is inmiddels al weg he)
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostGet a life bitch :P
Hoorde van mijn meisje dat lvl 21 naar 22 al een ander halve avond bezig ben.. dan zal 79 naar 80 wel nog veel langer duren..
damn..
kan in weekendje meteen van 1 naar 40 komen hoor als je alles weet waar je moet zitten is het natuurlijk ook makkelijker
maa ja lvl 80 wie ow wie zal het als eerste wordenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostJa dso ook met zijn kaarten spellen.
Ik speel eigenlijk alleen maar warrock. Heb een dikke high end pc hier staan waar ik dus een game mee speel die je met een pentium 3 en een 256mb oude geforce 6200 misschien kan spelen.
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Posthardcore trainen doe je dan toch iets verkeerd anderhalfe avond.
kan in weekendje meteen van 1 naar 40 komen hoor als je alles weet waar je moet zitten is het natuurlijk ook makkelijker
maa ja lvl 80 wie ow wie zal het als eerste worden
ofzoietsDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment