Weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weekend

Zo, een nieuwe week is weer aangebroken... Ik voel me geradbraakt en ben nu al weer toe aan het volgende weekend...

Nu ben ik benieuwd: wat hebben jullie allemaal uitgespookt en meegemaakt afgelopen weekend?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Hele weekend niet veel gedaan.. buiten gespeeld met de hond in de sneeuw
    en wat getraind ( thuis ) lekker warm.. en gegamed met 8 man..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Uiteraard ben ik niet de beroerdste en zal ik zelf beginnen... Edit: Verdorie, MT was me voor... Ben te lang bezig geweest met typen...

Vrijdagavond een te triest feestje gehad. Mijn buurvrouw (ook een lid van de floorballvereniging dus ik kende haar al langer) had een housewarming die ze de woensdag ervoor pas had aangekondigd. Het feestje zou om 20.15 uur beginnen dus ik denk rond 21.30: "Nu zal het vast wel gezellig zijn dus ik ga maar eens een kijkje nemen". Doet mevrouw open in haar pyamabroek en sloffen... De bui die ik voelde hangen was niet gering... Toen ik binnenkwam zat daar welgeteld één teamgenoot (die mij met een enorm dankbaar gezicht aankeek)... Op de tafel stond een grote pot thee met wat mokken er om heen... Enfin, ik heb me na een uur pas met goed fatsoen weten te excuseren om weer naar huis te gaan... Vreselijk...

Zaterdagavond huwelijksfeest gehad van mensen die ik niet ken (dat zijn de leukste feestjes, kun je je schaamteloos misdragen )... Erg veel lol gehad, iets te veel gedronken (stoute stoute ik) en ok... Misschien iets te uitbundig gezongen bij één of ander lied voor het bruidspaar en ook iets te uitbundig meegelopen in de polonaise... Anyway, ik had meer lol dan het bruidspaar zelf (het was duidelijk een moetje, er kon geen lach vanaf)...

Nog een edit: Ow my god... Op werk komen de mensen binnendruppelen weer met al hun nerdenverhalen... Hellup...
      Last edited by Pinada; 24-11-2008, 08:36.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nou hier mijn weekend dan maar...
        Vrijdag ben ik lekker uit eten gegaan met mijn vrouwtje, vroeg naar bed gegaan omdat ik Zaterdag ochtend vroeg op moest.
        Zaterdag naar school in Amsterdam, dan ga ik om 07.30 uur de deur uit en kom ik om 18.30 uur thuis, lekkere lange dag dus hele Zaterdag naar de knoppen dus!! Zaterdag avond MOEEEEEE beetje op de bank gehangen.
        Zondag beetje gewandeld in de sneeuw met me vriendin en hond en beetje eten gekookt voor van de week. Dus een heel saai weekend!!!! ben blij dat ik maar 1 keer in de twee weken naar school moet!!!

Grtz,
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ow ja, en ik heb afgelopen weekend weer iets van krachttraining durven doen... Voor het eerst sinds ik door mijn rug ben gegaan... Ging echt niet lekker, maar goed, het begin is er weer...

Comment

Ik was in een romantische bui en ben met Marion naar de musical 'the sound of music" geweesd.
            Zometeen mijn "manhood" maar weer bevestigen en gaan trainen met keiharde metal op mijn mp3 speler.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Leuk topic.

Vrijdag met mijn beste vriend uit eten geweest (was een kado voor zijn verjaardag)
              Zaterdag mijn trainings maat geholpen met klussen in zijn eeste huisje pfff damn veel werk.
              zaterdag middag een kinderfeesten van een bevriend stel van ons.
              zaterdag avond brak op de bank met mijn buren een beetje borrelen en kwijlen over de ideeen over hun en ons nieuwe huis (komt nu wel erg dichtbij).
              Zondag naar de karwei geweest om te kijken voor 2 hangende wc's, komen we er aan toko dicht gvd.
              zondag middag lekker zitten gamen en savond's na het eten bij mijn ouders lekker wezen muziek maken
              Who's the Chef

Comment

Beetje spelletjes gedaan, monopoly met zusje en der vriend. toen Naar grote disco. maar in het kader in het weekend mijn voeding op pijl houden niet gedronken (alleen cola) zondag normaal gegeten en mijn weekend is over 10 minuten voorbij omdat ik dan weer moet werken:P

Comment

Vrijdagavond wezen stappe zaterdag tot het avondeten op de bank gelegen tv gekeken... Zaterdag avond stappen Zondag naar sinterklaas gegaan voor de kindjes( en ook nog beetje voor mij hoor) en zondag avond sneeuwballengevecht in de friettent gehoude

Comment

Vrijdag avond om 20:30 thuis van werk. Nog gesport en naar bed.

Zaterdag boodschappen gedaan en hele dag Dungeons and Dragons gespeeld. Niet de MMORPG, maar de nerd pen en papier versie en dobbelstenen Oh en huishouden gedaan. Iemand vroeg of ik geinterviewed wil worden voor de Volkskrant magazine mbt sport en "verslaafd" zijn er aan. Morgen krijg ik te horen of het door gaat of niet.

Zaterdag op zondag nacht kut geslapen. Rillen van de kou etc. Zondag gewoon zieker dan ziek. Zelfs met 3 lagen kleding aan, verwarming op max en onder 2 lagen dekens lag ik nog te rillen terwijl me gezicht aanvoelde alsof het in de fik stond. Heb me klem gedronken qua water omdat het binnen 20-30mins weer opgedroogs was leek het. En ik moest me echt dwingen om wat te eten. Splijtende koppijn en zo. Heb dus beetje bank gehangen tussen door en wat tv gezapt.

Lading mollen genomen en om 20:30 naar bed. Vanochtend om 5 op om naar werk te gaan. Bleh had beter in bed kunnen blijven hehe.

Comment

leuk topic idd.
                      @dso: met marion?? en je eigen vrouw dan?
                      @been: top weekend. zo wil ik ze ook. lekker sociaal.
                      @mezelf: drek. hopeloos weer en we konden geen kant op. uitslapen alle dagen tot 12 uur. waarom? dochter heeft keelontsteking en die jankt monotoon zo 8 uur achter elkaar, dan valt z oververmoeid in slaap, om vervolgens een uurtje te slapen. daarna weer hoesten en wakker worden en de volgende 8uur hoesten en janken. blech. en ik maar bezorgd zijn en af en toe lepeltje tijm, zetpil in kont, druppeltjes, weet ik veel. en maar troosten. wat een hopeloze kutzooi drekweekend. maarr.... dit topic lezen geeft weer hoop. het kan dus toch... voldaan geradbraakt worden. zie been
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Vrijdag avond om 20:30 thuis van werk. Nog gesport en naar bed.

Zaterdag boodschappen gedaan en hele dag Dungeons and Dragons gespeeld. Niet de MMORPG, maar de nerd pen en papier versie en dobbelstenen Oh en huishouden gedaan. Iemand vroeg of ik geinterviewed wil worden voor de Volkskrant magazine mbt sport en "verslaafd" zijn er aan. Morgen krijg ik te horen of het door gaat of niet.

Zaterdag op zondag nacht kut geslapen. Rillen van de kou etc. Zondag gewoon zieker dan ziek. Zelfs met 3 lagen kleding aan, verwarming op max en onder 2 lagen dekens lag ik nog te rillen terwijl me gezicht aanvoelde alsof het in de fik stond. Heb me klem gedronken qua water omdat het binnen 20-30mins weer opgedroogs was leek het. En ik moest me echt dwingen om wat te eten. Splijtende koppijn en zo. Heb dus beetje bank gehangen tussen door en wat tv gezapt.

Lading mollen genomen en om 20:30 naar bed. Vanochtend om 5 op om naar werk te gaan. Bleh had beter in bed kunnen blijven hehe.
                        AD&D heb ik in mijn jonge jaren ook gespeeld en ja ook de papier versie met alle 4,5,6,7,8,9....100 voudige dobbelstenen en alles
                        Who's the Chef

Comment

@ Bruce

Zulke weekeinden zitten er voor voorlopig in hoor.
                          Dit was het derde klus weekeind en er komen er nog een stuk of 10 aan denk ik zo.
                          Who's the Chef

Comment

@ Bruce

Mijn vrouw heet marion
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Zaterdagavond huwelijksfeest gehad van mensen die ik niet ken (dat zijn de leukste feestjes, kun je je schaamteloos misdragen )... Erg veel lol gehad, iets te veel gedronken (stoute stoute ik) en ok... Misschien iets te uitbundig gezongen bij één of ander lied voor het bruidspaar en ook iets te uitbundig meegelopen in de polonaise... Anyway, ik had meer lol dan het bruidspaar zelf (het was duidelijk een moetje, er kon geen lach vanaf)...

haha dat zijn inderdaad de beste Lekker misdragen en op kosten van de bruid en bruidegom dronken worden. Binnenkort heb ik ook een trouwerij van een of andere nicht van me die ik nog maar 2x in mijn leven heb gezien (verder heb ik ook HELEMAAL niks met die tak van de familie), dus zal ook wel iets in die trant worden

hehe en die nerderverhalen? vertel?

eerst ff wat ik het weekend heb gedaan:
                              Donderdag bier voor een euro bij de dansen bij jansen (amsterdam)
                              Vrijdag rustig aan getraind (was alleen maar schouders+kuiten+onderarmen+buik) en die avond gechilld bij een paar vrienden
                              Zaterdag ergens in de stad. Geen idee meer waar
                              Zondag lekker brak hele dag films gekeken en in tegenstelling tot de meesten me 100% aan mn voedingsschema gehouden
                              Vandaag (voor mij ook nog weekend) beetje alle troep van het weekend opruimen en straks weer lekker rug trainen (check mn log :P) Zin in!!!!
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X