Weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uhm...uhm....

Zaterdag boodschappen, wat huishouden, wat post dingen gedaan, me administratie bij gewerkt. En even het winkelcentrum in gegaan en 4 xbox 360 games uit de budget bakken geplukt. Heel het weekend lekker ouderwets zitten gamen. Mag wel weer eens

Zondag nog meer zitten gamen dus. En even weer een training afgewerkt na lange tijd ziek te zijn geweest.

Vandaag ouders geholpen met verhuizen en weer 4 games bij een winkel uit de budget bak geplukt en voorlopig weer lekker verder gamen

Comment

Afgelopen week mezelf een flinke schop onder mijn hol gegeven... Het wordt maar weer eens tijd voor een abonnementje sportschool... Rug moet het al lang en breed aankunnen dus geen gemiep meer en gewoon weer gaan met die banaan...

Dussss, ik vanochtend naar sportschool in de buurt om eens rond te kijken wat ze er zoal aan spul hadden staan... Kom binnen... Meisje achter de balie: 'Goedemorgen, kan ik je helpen?'
      'Nou, ik was benieuwd wat jullie zoal aan spul hadden staan hier voor krachttraining dus ik wilde gewoon even rond kijken als dat kan...'
      'Krachttraining? Weet je het zeker? De meeste vrouwen doen hier gewoon mee aan de groepslessen.... Is toch veel gezelliger...'

Anyways, even wat rondgekeken, verder niet getraind... Maaaarrrrr, volgende week zaterdag verplichte introductieles... En dan gaan ze ook een trainingsschema voor me opstellen! Gelukkig maar zeg want anders zou ik echt niet weten waar ik het moet zoeken .... Ben benieuwd hoeveel cardio en crunches daarin komen te staan ('Gaat u maar lekker 20 minuten steppen mevrouw met een hartslag rond de 120' en 'Sluit iedere training af met 100 crunches'... zie het al helemaal gebeuren)...

En... nog beter... ik kan me voor 15 euries ook een voedingsschema aan laten meten! Zit er serieus over te denken dat gewoon te lappen om te kijken waar ze mee aan komen zetten

Enfin, daarna even naar de stad geweest... Moest nieuwe sportbh's hebben en we hebben in Nijmegen een sportwinkel speciaal voor vrouwen... Tot nu toe altijd vermeden omdat ik het echt BS vind, maar goed... Ze hebben er wel het grootste assortiment aan sportbh's, dus toch maar naar binnen...

En ja, als ik er dan toch ben dan ook maar meteen even kijken naar nieuwe shirts en broekies...
      Komt er een verkoopster naar me toe: 'Ben je leuke dingen aan het inslaan voor de zomer?'
      'Nee, voor het sporten...'
      'Ow ok.... Nou ik zie dat je fan bent van rood, kom eens mee...'
      Ok, nou ben ik idd fan van rood, maar het feit dat ik drie rode shirts in mijn handen had kwam puur en alleen door het feit dat dat fijne shirts waren en ze die alleen in het rood hadden...
      Enfin, ik mee naar de andere kant van de winkel gesleurd.
      'Kijk eens, ik heb hier ook nog enige rode broekjes... En wat vind je van dit schattige shirt???'
      Nou zie ik er geloof ik niet uit als iemand die graag 'schattige shirts' draagt, maar goed... Komt ze aan met een shirt met tig touwtjes, knoopjes, glittertjes en tekenfilmpoppetjes erop...

Goed, dus 1 shirt gekocht... Niet schattig, wel rood... Ga daar in ieder geval nooit meer naar binnen...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hehehehe. Zie jou al staan met je "hello kitty" shirt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Pinada

Misschien straal je wel iets onschuldigs uit?
          Geniet, en drink met maten!

Comment

@ Pinada
            Gok dat je op dat moment ook een hele schattige blik had?
            Wel geweldig verwoord haha

Comment

Wat een teringdag, dit moet er ff uit.

Behalve het feit dat ik van zondag tot donderdag buikgriep had en compleet uit de roelatie was, vrijdag voelde ik me nog ruk dus ook thuis gebleven.

Vandaag naar sportschool op te trainen

Ik moet overstappen met bus van arriva naar QBUZZ(blijkbaar dacht dat die lijn ook arriva was) dus had 3€ kaartje gekocht, WAT NIET GELDIG WAS in QBUZZ geweldig, nu al 5,40€ armer. Als ik uit wil 1 halte voor eindhalte check ik mobiel in me zak, ik sta op stap uit, wil checken hoe laat is, GEWELDIG mobiel toch verloren bij opstaan, ik naar die eindhalte rennen, net als ik daar bijna ben komt die bus me aan andere kant van weg tegenmoet met "sorry geen dienst" en zoeft me zo voorbij. KUTZOOI!

Ik naar fitness gelopen, qbuzz shit nummer gezocht op internet, 2 min dat klotemenu doorlopen om te horen te krijgen dat ze alleen bereikbaar zijn op ma/vr, fuck sake klootzakken zeg dat dan meteen.

Provider gebeld, sim blokkeren, 15€ en mobiel down so far.

Toen trainen, wat ofc. ook kut was aangezien ik hele week geleefd heb op 300 cal give or take en mijn dagen doorgbracht heb of op danwel hangend boven de plee, wat een kutweek.

/End rant

Sorry guys moest het gewoon ff kwijt
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Hehehehe. Zie jou al staan met je "hello kitty" shirt.
                Past goed bij mijn sesamstraatondergoed en teletubbiessokken

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ Pinada

Misschien straal je wel iets onschuldigs uit?
                Zelfs dat niet... Geloof ik...

Originally posted by Patricia86 View Post
                @ Pinada
                Gok dat je op dat moment ook een hele schattige blik had?
                Wel geweldig verwoord haha
                Zo keek ik ongeveer: ... Kon alleen het handgebaar nog net achterwege laten... Mevrouw had blijkbaar niks door want ze bleef me verwachtingsvol aankijken met dat idiote stuk stof in haar handen

Net overigens terug van de sauna, alwaar ik lekker gekleid heb... En nee, niet gekleid op de wc, maar gekleid tijdens een zogenaamde rhassoul.... Een wattes??? Ja dat dacht ik ook toen ik het las, maar toen ik zag dat je mocht kleien was ik om... Dus ik me opgegeven voor een rhassoul sessie...

Zit je daar met zijn zessen naar een mannetje te luisteren die al giechelend en blozend uitlegt dat het met groene klei gebeurt en dat er 'voor de dames op leeftijd' ook gele klei is 'speciaal voor het euhm... hihihi... decolletée en de euhm... giechel giechel.... derrière'... Waarop een kerel bijdehand zegt: 'Heb je ook iets voor mijn decolletée? Ik heb ook redelijke tieten namelijk...'... Had-ie inderdaad ook.... Dikke buik ook... En een klein pikkie...

Anyways, hele uitleg over wat die klei met je zou moeten doen... Interesseert mij dat, ik wilde gewoon lekker kliederen... Uiteindelijk werden we in een hokkie gestopt met ieder een bakkie klei... En mocht je jezelf dus gaan onderkleien... Iedereen een beetje onwenning... 'Moet ik mezelf hier nou helemaal onder gaan kleien waar iedereen bij staat'... Je loopt de hele dag naakt rond waar iedereen je hier kan zien en dan ga je nu miepen om wat klei ... Maar heerlijk zo kliederen... Mannetje had ook nog gezegd dat het op je gezicht en in je haren mocht... Dus toen ik mijn lijf eenmaal had ondergekleid en zag dat ik nog een bergje klei over had ook maar mijn gezicht ingesmeerd en een mooie hanenkam van mijn haar gemaakt.... De fatso zijn bakje was inmiddels leeg en hij was nog maar tot zijn knieën gekomen (van bovenaf weliswaar) dus hij heeft de rest van mijn klei gekregen ('of ik dan ook even wilde helpen met opsmeren'... ja ammehoela vieze vetklep)...

Goed en dan zit je daar met zijn zessen groene freggels te zijn... We moesten 25 minuten in die stoomcabine zitten... Was echt muis- en muisstil... Ik verveelde me dus ik ben maar weer verder gaan smeren... Maakte echt een geweldig soppend geluid wat extra hard klinkt als het zo stil is.... En wat blijkt, het werkt nog aanstekelijk ook... Binnen de kortste keren zat iedereen soppende geluiden te maken (ik ga er vanuit dat dat allemaal van de klei kwam, maar kan het niet met zekerheid zeggen aangezien de stoom het zicht behoorlijk belemmerde...)...

Na 25 minuten kwam het giechelende mannetje weer terug, zet de douche aan alwaar we ons af mochten spoelen... Wat een bende zeg, die klei zat echt overal... Ik zou toch zweren dat ik die klei niet in mijn oren heb gesmeerd, maar wat een groene shit er uit kwam (en ja mensen, dat was echt klei)...

Na het douchen nog een emmer koud water over mijn kopke en toen ingesmeerd met zogenaamde '1000 bloemen olie'... Rook totaal niet naar bloemen, maar wel lekker spul... Maar ja, ik als ongeduldige miep wilde meteen weer wat gaan doen dus dook het zwembad in... En die olie was nog niet ingetrokken... Had ik een hele witte waas om me heen... En was zo glibberig als een aal... Lekker handig weer

Maaaaaaar... bij het afrekenen toch wel een flessie van die olie gekocht
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Yawgmoth
                  Dat is inderdaad een teringdag.

@ Pinada
                  Ieder zijn hobby's.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Wat een teringdag, dit moet er ff uit.

Behalve het feit dat ik van zondag tot donderdag buikgriep had en compleet uit de roelatie was, vrijdag voelde ik me nog ruk dus ook thuis gebleven.

Vandaag naar sportschool op te trainen

Ik moet overstappen met bus van arriva naar QBUZZ(blijkbaar dacht dat die lijn ook arriva was) dus had 3€ kaartje gekocht, WAT NIET GELDIG WAS in QBUZZ geweldig, nu al 5,40€ armer. Als ik uit wil 1 halte voor eindhalte check ik mobiel in me zak, ik sta op stap uit, wil checken hoe laat is, GEWELDIG mobiel toch verloren bij opstaan, ik naar die eindhalte rennen, net als ik daar bijna ben komt die bus me aan andere kant van weg tegenmoet met "sorry geen dienst" en zoeft me zo voorbij. KUTZOOI!

Ik naar fitness gelopen, qbuzz shit nummer gezocht op internet, 2 min dat klotemenu doorlopen om te horen te krijgen dat ze alleen bereikbaar zijn op ma/vr, fuck sake klootzakken zeg dat dan meteen.

Provider gebeld, sim blokkeren, 15€ en mobiel down so far.

Toen trainen, wat ofc. ook kut was aangezien ik hele week geleefd heb op 300 cal give or take en mijn dagen doorgbracht heb of op danwel hangend boven de plee, wat een kutweek.

/End rant

Sorry guys moest het gewoon ff kwijt
                    Wat een wet van murphy dag... Dat zuigt zeg...

Comment

Me humeur is alweer verbeterd, thnx voor de compassion mensen dat helpt echt

Heb gelukkig mijn honger weer terug, dus net ff lekker bij ouders gegeten, nasi met saté en toch een schepje satésaus :O

Morgen op de planning, primaire processen tentamens stampen jay

@Pinada

Wat een feest die klei zeg
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Gisteren oppassen op de kids van mijn schoonzusje.
                        Ik maar denken dat ik hier een heel verhaal neer zou kunnen zetten..maar niks hoor. De schatten vielen na het voorlezen meteen in slaap en ik heb lekker tv kunnen kijken samen met Marion. Saai is soms zo heerlijk na een dag hard werken

Comment

Zaterdagochtend voor het eerst sinds tijden weer fatsoenlijk in de sportschool getraind... Was er al lekker vroeg (heb een vrij irritant biologisch ritme waardoor ik in het weekend ook gewoon fucking vroeg wakker ben) en liep dus lekker in mijn eentje rond het eerste half uur.... Trainen ging erg lekker... Zat in de kleedkamer me te bedenken wat voor een heerlijk leeg gevoel ik had... Maar toen ging er een lampje branden: Kut, morgen vier wedstrijden!

Goed, 's middags even de stad in geweest... überfoute gympen gekocht... Helaas geen tijd gehad voor de stoofschotel van DSO, dus dan maar gewoon draadjesvlees gemaakt... 's Avonds film gehuurd.. Il Divo... Wat een rare film

Zondagochtend op naar het sportcentrum alwaar er een competitiedag van kleinveld floorball plaatsvond... Kleinveld is met vier veldspelers, geen vaste keep, kleine doeltjes en we spelen gemengd... Speelde mee met team 4, niet een bijster goed team, maar gelukkig hadden ze nog een andere huurling die erg goed was... Dus, drie van de vier wedstrijden gewonnen... Waren de vierde helemaal kapot en hebben als kneuzen staan spelen, maar goed... Waren gewoon echt op...

En tussendoor gezellige boel natuurlijk met allemaal floorballers bij elkaar... Vooral als je dan met een kerel zit te kletsen over de kleedkamerrituelen van de dames en de heren... Kom je nog eens interessante dingen te weten

Comment

Ik ben het hele weekend bezig geweesd mijn PC weer op de rails te krijgen. Had een harddisc crash
                            Maar vanaf vandaag doet ie het weer dus kan ik al die nieuwe topics hier eerst eens gaan lezen

Comment

das mooi zuur mark =)
                              weekend goed vermaakt. met veel collega's ff een tentje op zijn kop gezet. ben alweer bijna bijgekomen jking. aankomend weekend ff keer niet stappen. ben vrij dus ff een uber duber bulk weekendje van maken

Comment

Weekend was weer knallen Vrijdag een verjaardag van een vriend van me in een goed (bestaat dat uberhaubt nog???) cafe, na 3en ging iedereen alweer naar huis. Toen ben ik nog maar ff doorgegaan naar de melkweg met een paar anderen die nog in de stad waren. Probeerde naar binnen te sneaken maar ze hadden me in de gaten, dus nog maar ff een paar uur naar een andere kroeg bij leidse. Met een voldaan gevoel weer naar huis

Zaterdag zou ik uitgaan met een vriend van me die voor het eerst in maanden een vrije dag in het weekend heeft (zondag), dus 2 weken van tevoren hoorde ik dat het deze zaterdag stevig feesten zou worden. Oke

Ik had echt de meest vieze kater die je je kan voorstellen (gepit van 8 tot 11 sochtends, toen wakker tot 5, daarna nog 1 uurtje slaap gepakt voor 9 uur in de avond), maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Rustig mn maag weer laten wennen aan het goud op weg naar de stad. Als eerste ff met die gast naar een slechte studentenbar, toen nog wat andere vriendinnen opgehaald en ergens anders verder gegaan. Toen alles sloot om 5 hopeloos op zoek gegaan naar afterparty's met iets van 18 toeristen die we onderweg tegenkwamen en ook op zoek waren. Na een uur zwalken over leidse en rembrandt kwamen we erachter dat er echt niks meer was helaas. Thuis nog maar ge-afterd en lekker gepit
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X