Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed dan, nog even een snoeiharde:

Het toppunt van discriminatie:

Bij een neger in de tuin schijten, aanbellen en roepen:
    "Bel snel een ambulance!! Uw zoontje staat in de tuin te smelten!!"
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Onderwijzer :
      Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen?

Peter :
      Ik hoor u niet goed, meester, hier op de achterste bank.

Onderwijzer :
      Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel.
      Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen.

Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is.

Peter :
      Meester, wie heeft er gisterennacht bij mijn mama geslapen terwijl mijn papa de nacht deed ?

Onderwijzer :
      Je hebt volkomen gelijk, Peter. Hier achteraan kun je echt niks verstaan.

Comment

Ophaler

Die is hard... maar ook erg flauw!

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Onderwijzer :
          Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen?

Peter :
          Ik hoor u niet goed, meester, hier op de achterste bank.

Onderwijzer :
          Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel.
          Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen.

Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is.

Peter :
          Meester, wie heeft er gisterennacht bij mijn mama geslapen terwijl mijn papa de nacht deed ?

Onderwijzer :
          Je hebt volkomen gelijk, Peter. Hier achteraan kun je echt niks verstaan.

Who's the Chef

Comment

Ik fietste laatst bij ons in het dorp langs een kroeg, er hing een poster aan de muur waarop stond \"Beloning! Emmer met geld voor diegene die het paard aan het lachen kan maken\"

Dus ik werd nieuwsgierig en wou toch wel \'s weten wat daar van waar was.
            Ik liep naar binnen en vroeg aan de kasteleiner wat dat nu was.
            Nou zei die, er staat een paard hier achter in de wei en als je die aan het lachen kan maken win je inderdaad een emmer met geld.

Dat wou ik dan wel \'s proberen en ben meteen naar dat beest heen gelopen, heb hem wat in z\'n oor gefluisterd en dat beest begint me toch te lachen! hij kwam niet meer bij..

Ik weer terug naar binnen en laat aan die kasteleiner zien dat het paard niet meer bij komt van het lachen. Ja inderdaad zei die, het is je gelukt je bent dan nu de winnaar van de emmer met geld!

Ik helemaal blij naar huis en dr gaat een week overheen, fiets ik weer langs dezelfde kroeg en ik zie weer een poster hangen \"Beloning! Emmer met geld voor diegene die het paard aan het huilen kan maken\"

Dus ik weer naar binnen en vroeg weer aan die kasteleiner of ik het nog \'s mocht proberen, tuurlijk zei ie, je weet waar ie staat!
            Ik naar buiten, sta daar ff en dat beest begint me toch te huilen, echt verschrikkelijk!

Ben toen ook maar naar binnen gelopen en heb het aan die kasteleiner laten zien. Verrek zegt ie, het is je alweer gelukt, dan moet je me toch \'s vertellen hoe je hem dat nu flikt!

Nou zei ik, de eerste keer heb ik hem gezegd dat ik een grotere lul had als hij, en de tweede keer heb ik hem laten zien..

Comment

2 politiemannen staan met een hond buiten voor een café.
              Er gaan veel mensen naar binnen.

Opeens komt er een man naar buiten, hij is heel erg dronken.
              Hij loopt naar de hond en tilt de staart op.
              Dan loopt de man weer verder.

Even later komt er weer een man naar buiten.
              Die doet precies hetzelfde.

Weer even later komt er weer een man naar buiten.
              en die doet weer hetzelfde.

1 van de politiemannen vraagt: Hoezo doen jullie dat allemaal?

Nou zegt de man, binnen zeggen ze dat er buiten een hond staat met
              2 klootzakken!

Comment

Een man kan maar geen vriendin krijgen. Verdrietig verlaat hij weer de
                kroeg. De volgende dag gaat hij vol goede moed de kroeg in. De ene na de
                andere kerel versiert de mooiste vrouwen en weer lukt het hem niet.

Nieuwsgierig vraagt hij aan een van de gelukkigen: Hoe doe je dat nou. De
                man zegt: heel eenvoudig, je gooit argeloos je sleutels op de bar met de
                sleutelhanger van een Porsche en de vrouwen vallen vanzelf voor je.

De volgende dag probeert de man het uit, hij gooit zijn sleutelbos met
                Porsche sleutelhanger op de bar en weer geen succes.

Op een gegeven moment ziet hij zijn tipgever binnenkomen en vraagt hem waarom het hem niet lukt. Nou zegt die man, als je volgende keer je sleutels op de bar gooit moet je misschien eerst je bromfietshelm afzetten!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Ophaler

Die is hard... maar ook erg flauw!
                  Daarom juist
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

flauwe humor krijg je vanzelf als je niet meer zoveel zout mag eten
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                      Waarom heeft een Belg een ladder bij zich, als hij gaat winkelen?

Hij kan anders de hoogste prijs niet lezen

Die werd laatst bij jensen verteld door de slechtste caberet ooit , ik ben beter van je gewend

Comment

• Hij is anders wel goed, je kan ook echt flauwe grappen maken over belgen he, hier in nederland zijn die erg beroemd.

Comment

• fanatic er zitten paar super goede bij!

hier nog een

Een vrouwelijke journalist wil een melkboer interviewen
                          over de hoofdoorzaak van de gekke koeienziekte.

"Goedemiddag meneer, we zijn hier om informatie te vergaren
                          over de oorzaak van gekke koeien ziekte.
                          Heeft u enig idee wat de oorzaak kan zijn?"

De melkboer staart haar aan en zegt: "Weet u dat de koe één keer per
                          jaar door de stier wordt gedekt ?"
                          De vrouw krijgt het schaamrood op de kaken en antwoordt:
                          "Zo,dat is een interessant stukje informatie maar ik begrijp de connectie
                          niet met de gekke koeienziekte."
                          "En," zegt de Boer "weet u dat we de koe vier keer per dag melken?"

Waarop de vrouw reageert "Dat is zeer waardevol om te weten,
                          kunt u misschien nu ter zake komen?"
                          "Mevrouw", zegt de Boer "Stelt u zich even voor, als ik vier
                          keer per dag met uw tieten speel en ik neuk u maar één keer in het
                          jaar, zou u daar ook niet gek van worden?"

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Hij is anders wel goed, je kan ook echt flauwe grappen maken over belgen he, hier in nederland zijn die erg beroemd.
                            De Nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de Belgen ook wel \'s tijd worden dat de Belgen eens om ons kunnen lachen.

Dus er ging een Nederlander naar Beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de Sahara wilde bouwen, zodat de Belgen ons een lekker konden uitlachen.

Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de Sahara.

Dus toen de brug klaar was gingen de Nederlanders, naar de brug toe om zich te laten uitlachen.
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .

Stonden de Belgen daar op de brug te vissen!

Comment

• hij is wel flauw hoor:P

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                                hij is wel flauw hoor:P
                                Een bus stopt bij de bushalte om een klein ventje binnen te laten.
                                Hij gaat vlak naast de buschauffeur zitten en begint te schreeuwen:

AL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER,
                                DAN WAS IK EEN LIEF KALFJE...

AL WAS MIJN VADER EEN HENGST EN MIJN MOEDER EEN PAARD,
                                DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF PONYTJE...

AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN MIJN MOEDER OOK,
                                DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF BABY OLIFANTJE...

En zo ging dat kind verder met allerlei dieren, de chaffeur begon het spuugzat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij:

EN WAT ALS JOUW MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER
                                EEN AFGENEUKTE HOMO WAS??!!
                                .
                                .
                                .
                                .
                                .
                                .
                                .
                                .
                                .

Dan was ik een buschaffeur; zei het kleine ventje!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X