Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit is volgens psychologen de beste mop ter wereld ben benieuw of jullie dat ook vinden.
Twee jagers zijn op pad in de bossen van New Jersey als plotseling één van de jagers op de grond valt. Het slachtoffer haalt geen adem meer en zijn ogen zijn naar binnen gerold. De andere jager twijfelt geen moment en grijpt zijn mobieltje om de hulpdienst te bellen. Als er opgenomen wordt roept hij vertwijfeld tegen de telefonist: “Mijn vriend is dood, wat moet ik doen.” De telefonist blijft kalm en zegt met een geruststellende stem: “Rustig aan, ik kan je helpen. Eerst moeten we zeker weten of vriend wel echt dood is.” Er volgt een stilte waarna er opeens een geweerschot te horen is. De jager komt weer aan de lijn en zegt: “Oké, en nu?
er kwam eens een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd,,,
dus die dokter vraagt: 'wat is er aan de hand??'
"ja" zegt die kikker: "ik heb zo'n vreemde zwelling aan mijn kont!!"
Mop 1:
Hoe noemen ze het fenomeen dat een blondje haar haar bruin laat verven? Kunstmatige intelligentie……. Ha, ha ha.. haa.. hi..
Mop 2:
Een oude vrouw in een verzorgingstehuis is jarig, ze wordt 80 jaar en de verzorgers willen haar wens laten uitkomen."En mevouw, wat zou u graag voor uw verjaardag willen krijgen?"
De oude vrouw: "Nou, ik heb nog nooit sex gehad, dat wil ik wel eens."
De verzorgers vinden dat wel oké en ze bellen een gigolo. De gigolo komt en gaat naar de oude vrouw toe. Een uur of twee komt hij de kamer uit en gaat weer weg.
De verzorgster: "En mevrouw, hoe vond u het?"
De vrouw: "Heerlijk, maar volgens mij was het voor hem ook de eerste keer."
De verzorgsters schrikken en vragen: "Hoezo?"
De vrouw antwoord: "Nou, zijn jongeheer was nog helemaal verpakt!"
Mop 3:
Staat een boer met z'n knecht in 't land. Boer: "kmot pissen mien jong", en loopt naar de sloot. Tijdens het afwateren steekt een bij hem recht in z'n pielemans en de boer schreeuwt het uit. De knecht ziet het gebeuren en roept: "Boas, oe mot um in de karnemelk hangen, dan stopt de zwelling". De boer gaat op zoek en vindt een kan met verse karnemelk, hangt z'n gezwollen pielemans erin en zucht.... Tegelijkertijd ziet de dienstmeid dit gebeuren en rent met het schaamrood op de kaken naar moeders de vrouw.
"Moeders, moeders, ik wist van ome Arie wel dat dat spul d'r uut kwam, maar neit hoe't erin ging!"
Mop 4:
Een olifant vraagt aan een kameel:
”Waarom heb jij je borsten op je rug?"
"Wat een rare vraag, " zegt de kameel, "voor iemand met een lul in zijn gezicht."
De abt van een klooster in Engeland vraagt een monnik om alle oude teksten eens te controlen, ze werden immers steeds overgeschreven en een schrijffout is zo gemaakt.
Na een paar weken komt de monnik helemaal over zijn toeren bji de abt, wat is er vraagt de abt geschrokken. de monnik kan nauwelijks uit zijn worden komen en stamelt terwijl de tranen over zijn wangen stromen, It`s not celibate , it is celibrate.
Wat zei Jezus toen de joden hem kwamen uitlachen??
Wacht maar tot Adolf komt.
Waarom willen kleine Turkse jongetjes altijd een snor?
Ze willen op hun moeder lijken.
Wanneer mag je een Turkse vrouw in het gezicht spugen?
Als haar snor in de fik staat
En de laatste:
Een politieagent belt aan bij een Marokkaanse vrouw.
De vrouw doet open en de agent vraagt haar: 'Goedemorgen, is Achmed Rabudalla thuis?
'Nee' zegt de vrouw , 'Achmed iesj forrig wek omgekom bai schidpartai mit poolitsjie'.
'Ok', zegt de agent en gaat weer weg.
Een week later belt dezelfde agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt opnieuw: 'Goedemorgen, is Achmed Rabudalla ook thuis?'
'Nee' zegt de vrouw opnieuw, 'Achmed iesj twe wek chelede omgekombai schidpartai mit poolitsjie'.
Weer een week later belt dezelfde agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt opnieuw: 'Goedemorgen is Achmed Rabudalla ook thuis?'
'Nee', zegt de vrouw opnieuw, 'Achmed iesj dri wek chelede omgekom bai schidpartai mit poolitsjie
Weer een week later belt dezelfde agent weer aan bij dezelfde vrouw en vraagt opnieuw: 'Goedemorgen is Achmed Rabudalla ook thuis?'
'Nee', zegt de vrouw opnieuw 'Achmed iesj vir wek chelede omgekom bai schietpartai mit poolitsjie, mar moet goedverdoeme nau afchelop sjain, ' Warrom jai steds frag nar main Achmed, iek steds gesjegt hep hai iejs omgekom bai schietpartai mit poolitsjie
'Weet ik ook wel', zegt de agent, 'maar het is zo'n heerlijk bericht'.
( Je suis Geen racist)
Last edited by Chuck Norris; 03-06-2008, 16:41.
Reason: Humor
If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Er kwam eens een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd,
dus die dokter vraagt: wat is er aan de hand? ''Ja'' zegt die kikker: ik heb zo'n vreemde zwelling aan mijn kont.
Nex-, ik ben geen racist of wat dan ook maar ik heb het er niet zo mee.... mischien komt het doordat er wat dingen zijn gebeurd waar ik het niet zo mee heb nu.
dan maar weer de grappen over belgen
Twee Belgen lopen door de straat. Ziet de ene een briefje van tien Euro liggen. En dan ziet de ander het ook. De ene Belg pakt het briefje op maar legt hem meteen weer terug. Zegt de andere verbaasd: "Wat doe jij nou?" Zegt die ene: "Heb je ooit een tientje gezien met drie nullen?"
Nex-, ik ben geen racist of wat dan ook maar ik heb het er niet zo mee.... mischien komt het doordat er wat dingen zijn gebeurd waar ik het niet zo mee heb nu.
dan maar weer de grappen over belgen
Twee Belgen lopen door de straat. Ziet de ene een briefje van tien Euro liggen. En dan ziet de ander het ook. De ene Belg pakt het briefje op maar legt hem meteen weer terug. Zegt de andere verbaasd: "Wat doe jij nou?" Zegt die ene: "Heb je ooit een tientje gezien met drie nullen?"
Geniale grap, hoewel die alleen werkt met guldens, er bestaan geen briefjes van 1000 euro...
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerpen rijden."
"Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo'n bus te jatten?"
"Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in." De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar. Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden.
"Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat.
"Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerpen stond helemaal achterin."
Het kan mij werkelijk geen moer schelen als je over turken en moslims grappen maakt heb zelf met geen van beide maar ook iets gemeen. Ik had er toch smilies bijgezet...?
Maar als je er toch over begint... begin niet elke turk of wat dan ook te haten. Kom je nergens mee. Ik bijvoorbeeld kan niet goed opschieten met marroken en turken ook niet echt, luister ook naar totaal ander muziek en heb ook een totaal ander levensstijl dan de hangjongeren lol. Maar er zitten genoeg goede tussen geloof me, of ja genoeg best wel dan.
De zogenaamde gangsters mogen van mij de pot op en hun hoofd in het gat stoppen waar het zeer waarschijnlijk heel erg donker is.
Ps: Het is maar goed ook dat je niet zo'n hardcore racist freak bent. Die mag ik namelijk net zo min als de ehh ''gangsters''.
Ontopic maar weer, goed grap. Maar de belgen zijn ook vaak de lul.
Wat zei Jezus toen de joden hem kwamen uitlachen??
ik heb ook maxies en luister hardcore en heb wel hardcore holland vest en leger broek maar heb geen kaal hoofd en ga met alleen maar nazi's om enzo en als ik een elnigro tegenkom dat ik hem in elkaar stamp.
maar de gansters hier in mijn buurt heb ik een hekel aan en ze doen stoer op plekken waar zij niet horen te komen of gewoon niet stoer doen en ruzzie zoeken met mij en mijn homies.
die van jou kende ik al
nu weer de belgen grap:
Waarom krijgt belgie over 100 jaar oorlog met nederland?
omdat ze dan pas de moppen snappen
Waarom krijgen ze ook oorlog met frankrijk?
Omdat ze de verkeerde kant oprennen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment