Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Here Goes

Deze is voor de wat slimmere mensen:

Werelds dunste boeken:

FRENCH WAR HEROES
    by Jacques Chirac

HOW I SERVED MY COUNTRY
    by Jane Fonda

MY BEAUTY SECRETS
    by Janet Reno

HOW TO BUILD YOUR OWN AIRPLANE
    by John Denver

MY SUPER BOWL HIGHLIGHTS
    by Dan Marino

THINGS I LOVE ABOUT BILL
    by Hillary Clinton

MY LITTLE BOOK OF PERSONAL HYGIENE
    by Osama Bin Laden

THINGS I CANNOT AFFORD
    by Bill Gates

THINGS I WOULD NOT DO FOR MONEY
    by Dennis Rodman

MY WILD YEARS
    by Al Gore

AMELIA EARHART'S GUIDE TO THE PACIFIC

AMERICA'S MOST POPULAR LAWYERS

DETROIT: a Travel Guide

A COLLECTION of MOTIVATIONAL SPEECHES
    by Dr. J. Kevorkian

ALL! THE MEN I HAVE LOVED BEFORE
    by Ellen de Generes

GUIDE TO DATING ETIQUETTE
    by Mike Tyson

SPOTTED OWL RECIPES
    by the EPA

THE AMISH PHONE DIRECTORY

MY PLAN TO FIND THE REAL KILLERS
    by O. J. Simpson
    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post

Gebeurt dat allemaal in de woestijn Fanatic?
      Zal het eens navragen

Comment

• Sex Joke

De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje: "Er zitten 6 vogels op het hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over ?" Jantje antwoordt: "Geen enkele juffrouw, want de andere vogels vliegen weg van het schieten". "Nee, Jantje", zegt de juffrouw, "het antwoord is 4, maar je manier van denken bevalt me wel".

Dan zegt Jantje: "Juf, ik heb ook een vraagje voor u: 3 vrouwen eten een ijsje. De eerste likt aan het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is ?"

De juf wordt een beetje rood en zegt dan: "de vrouw die aan haar ijsje zuigt."
        "Nee", zegt Jantje, "het is degene met de trouwring aan haar vinger, maar je manier van denken bevalt me wel".
        Last edited by GeneralIx; 04-06-2008, 15:00.
        If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

• @ Chuck Norris
          Heb even die quote knop weggehaald, de site waarnaar je linkte beviel me niet echt...
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Er komt een vrouw bij de dokter. Wat kan ik voor u betekenen mevrouw? Nou ik vind dat ik nogal te kleine borsten heb en schaam me hiervoor. Heeft u daar een zalfje of pilletje voor?

Nee nee zegt de dokter, maar ik weet wel iets anders. Dat klinkt misschien een beetje raar maar het werkt wel zegt hij. Wat, wat, vraagt de vrouw.

Iedere dag om exact 17:00uur moet u uw borsten beet pakken, er mee gaan schudden en terwijl u dat doet moet u zingen: In een groen groen groen groen knolle knolle land.... Ja maar dokter... ik weet het mevrouw, het klinkt raar maar probeer het maar, het werkt echt!

Diezelfde dag probeert ze het. Ze doet haar blouse en bh uit, pakt haar borsten, gaat ermee schudden en zingt In een groen groen groen groen knolle knolle land daar zaten 2 haasjes....
            Ongelofelijk!!! Ze zijn een cm gegroeid. Zo gaat ze een paar dagen door todat ze was wezen shoppen in Amsterdam...

Ze ging met de trein naar huis, ging tegenover een man zitten in de coupé die rustig een krantje aan het lezen was. Ze kijkt op haar horloge en ziet dat het 5 over 5 is! Shit denkt ze!! Ze keek in het gangpad of er nog meer mensen aanwezig waren in de coupé. Niemand, behalve de man tegenover haar.

Ze twijfelt en twijfelt en besluit toch maar te doen. Ze doet haar blouse en bh uit, pakt haar borsten, gaat ermee schudden en zingt In een groen groen groen groen knolle knolle land daar zaten 2 haasjes....

De man tegenover haar laat z\'n krantje iets zakken en kijkt verbazend naar haar. Dan kijkt de man op z\'n horloge en zegt: Shit!!! Is het al zo laat? Hij ritst z\'n gulp open, pakt z\'n pieletje en zingt:

klein klein kleutertje...

Comment

• @General wat ben je weer streng
              dan maar weer een mop van mij!

Er is een grote orkaan geweest in marokko en er zijn 15000 marokanen gestorven
              de eu heeft besloten om hulp te bieden.
              de duitsers sturen vredestroepen.
              de engelsen sturen voedsel en de belgen sturen gewoon 15000 nieuwe marokanen

Komt een Belg in de Zwitserse alpen. Hij ziet daar een kudde schapen lopen en pakt zijn verrekijker. Hij telt er 175 en loopt naar de herder en zegt: "Als ik raad hoeveel schapen hier rondlopen, mag ik er dan eentje uitzoeken?" "Is prima, lukt je toch niet.", zegt de herder. Belg: "Het zijn er 175", herder". "Verdorie het is goed, zoek er maar een uit dan." De Belg loopt de kudde in en komt met zo'n beest op zijn schouders terug. Zegt die herder: "Als ik raad uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"
              Calisthenics / Street workout

Comment

• Gaan een Nederlander en een Belg naar Afrika om de bevolking
                daar in te lichten over AIDS.

Ze besluiten beide condooms mee te nemen...

Eenmaal in het vliegtuig vraagt de Belg;
                Zeg, hoeveel condooms heb je meegenomen?

Een stuk of 300 antwoord de Nederlander.

De Belg kijkt hem met grote ogen aan.
                Zoveel? zegt de Belg...

Ik maar 9.
                Meer kon ik er niet omheen krijgen..

Comment

• Een hele vliegtuig zit vol met Belgische kinderen,
                  de kinderen maken te veel geluid.

De piloot ergert zich groen en geel en vraagt aan,
                  iemand van het personeel of hij de kinderen stil kan krijgen.

Ja zegt er één dat lukt mij wel en hij gaat weg.

Na 1 uur vliegen vraagt de piloot aan de man,
                  hoe heb je de Belgische kinderen zo stil gekregen.

Ik heb ze een bal gegeven en gezegd,
                  dat ze buiten moesten gaan spelen.

Comment

• zeer goed fanatic

Comment

• Een Belgische bouwvakker zit op de bouw in Nederland... tussen de middag is het pauze, de Belg pakt zijn lunch pakketje en begint te eten, naast hem zit een Nederlandse bouwvakker en ook hij heeft een lunchpakket.

Vraagt de Belg.... gewel hee, wat heb de gei daar?
                      Nederlander: dat is een thermoskan, daar kun je koude dingen en warme dingen in bewaren. Belg: zo eentje moet ik ook hebben hé!...

(2 weken later)

De Belg is weer terug op de bouw in België als het middag is pakt iedereen zijn lunch pakketje, opeens zien de andere Belgische bouwvakkers dat rare ding van die ene Belg.

Ze lopen er met zijn allen op af en vragen de belg wat hij daar heeft
                      gewel hee, dat is nu een thermoskan hé... daar kunde gei warme en koude dingen in bewaren. (Belgische bouwvakkers helemaal opgetogen want ze willen er zelf nu ook een)

Gewel hé... wat heb de gei er dan in zitten he??...

Belg: een ijsje en een frikandel....

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        @ Chuck Norris
                        Heb even die quote knop weggehaald, de site waarnaar je linkte beviel me niet echt...
                        Heel goed van je, niet te geloven waar je terecht kan komen met Google

Comment

• Originally posted by Chuck Norris View Post
                          Heel goed van je, niet te geloven waar je terecht kan komen met Google
                          Inderdaad. Volgende keer wel graag zelf ook in de gaten houden...
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• FAnatic heerlijk man goeie(L)

Sjefke, een Belg die in Nederland woont, gaat voor het eerst in Nederland naar school. Hij is bang dat hij dommer is dan de anderen, maar zijn moeder stelt hem gerust. ''Gij als Belg hebt een streepke voor op die Hollanders'', zegt ze. Op de eerste dag vraagt de juffrouw wie het alfabet op kan zeggen. Sjefke steekt zijn vinger op en zegt het alfabet zonder ook maar 1 fout op. Als hij 's middags thuis komt zegt zijn moeder: ''Awel, ziede nou, dat komt omdat gij een Belg zijt." De volgende dag vraagt de juf wie tot 10 kan tellen. En Sjefke telt keurig tot tien. 's Avonds zegt zijn moeder: ''Kijk dat komt allemaal omdat gij een Belg zijt." De volgende dag is er gymles. Na afloop staat Sjefke met de andere jongens onder de douche en komt tot de ontdekking dat hij een grotere piemel heeft dan de anderen. 's Avonds vraagt Sjefke aan zijn moeder: ''Awel komt dat omdat ik een Belg ben?'' ''Nee Sjefke,'' is het antwoord, '' Dat komt omdat gij 18 bent en de anderen nog maar 6!!!"
                            Calisthenics / Street workout

Comment

• Er komt een man bij de dokter met een briefje:
                              Ik kan niet praten.

Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel.
                              Doet de man.

De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man.
                              AAAAAAA!! roept de man.

De dokter zegt:
                              Goed zo, morgen leren we de B

Comment

• Er zitten 3 vrienden in de wachtkamer van de dokter.

De eerste gaat naar binnen en zegt als hij weer in de
                                wachtkamer komt.
                                Begrijp je dat nou , ik heb een tennisarm
                                en ik heb nog nooit getennist.

Als de tweede binnen is geweest , zegt hij:
                                Ik heb een voetbalknie en ik heb nog nooit gevoetbald.

En als de derde binnen is geweest , zegt hij :
                                Ik snap er niets van, ik heb geslachtsziekte.
                                En ik heb in mijn hele leven, nog nooit iets geslacht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X