Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een dom blondje komt bij haar dokter met klachten over pijn.
    Waar doet het zeer? vraagt de dokter.

Het doet overal zeer, u moet me helpen, antwoordt de vrouw. Wat bedoelt u met overal? vraagt de dokter, wees eens een beetje specifieker.

De vrouw wijst met haar wijsvinger naar haar rechterknie en gilt: Auw, dat doet zeer. Daarna raakt ze haar linkerwang aan en gilt: Ahh! Dat doet ook zeer. Daarna raakt ze haar rechter elleboog aan, Oooh, zelfs DAT doet pijn, huilt ze.

De dokter controleert haar gedurende een tijdje bedachtzaam en vertelt haar daarna de diagnose, U hebt een gebroken vinger.

Comment

• DSO is in oktober jl. als Nederlandse toerist in Egypte geweest hij wilde eens een tocht door de woestijn maken op een kameel. Dus huurt hij een kameel, maar hij weet niet hoe hij het beest moet laten lopen.

Het is heel eenvoudig, zegt de kamelenverhuurder: Als je poeh zegt, gaat hij lopen, als je poehpoeh zegt gaat hij harder lopen, en als je amen zegt, stopt hij.

DSO klimt op de kameel en zegt: Poeh. En inderdaad, de kameel begint te lopen. Een eindje verder de woestijn in zegt DSO: Poehpoeh. En de kameel gaat inderdaad harder lopen.

Opeens ziet DSO verderop een afgrond opdoemen, maar in zijn paniek is hij vergeten wat het woord was om de kameel te laten stoppen. DSO weet dat hij te pletter zal vallen en heeft nog net tijd voor een schietgebedje. Zodra hij het woord amen uitspreekt, staat de kameel stil.

Vlak voor de rand van de afgrond! DSO wist het zweet van zijn voorhoofd en zegt: Poehpoeh!

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
        Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone en een mager ambtenaartje zitten bij elkaar en doen een wedstrijdje wie het meeste sap uit een sinaasappel kan knijpen.

Arnold gaat eerst, en na lang persen krijgt hij er maar één druppel uit. Sylvester doet het iets beter, vijf hele druppels!
        De ambtenaar knijpt binnen de kortste keren de sinaasappel helemaal leeg!

Sylvester en Arnold:
        Hoe doe je dat joh... je ziet er helemaal niet gespierd uit of zo. Zegt de ambtenaar:
        Ach... ik werk bij de belastingdienst.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
          DSO is in oktober jl. als Nederlandse toerist in Egypte geweest hij wilde eens een tocht door de woestijn maken op een kameel. Dus huurt hij een kameel, maar hij weet niet hoe hij het beest moet laten lopen.

Het is heel eenvoudig, zegt de kamelenverhuurder: Als je poeh zegt, gaat hij lopen, als je poehpoeh zegt gaat hij harder lopen, en als je amen zegt, stopt hij.

DSO klimt op de kameel en zegt: Poeh. En inderdaad, de kameel begint te lopen. Een eindje verder de woestijn in zegt DSO: Poehpoeh. En de kameel gaat inderdaad harder lopen.

Opeens ziet DSO verderop een afgrond opdoemen, maar in zijn paniek is hij vergeten wat het woord was om de kameel te laten stoppen. DSO weet dat hij te pletter zal vallen en heeft nog net tijd voor een schietgebedje. Zodra hij het woord amen uitspreekt, staat de kameel stil.

Vlak voor de rand van de afgrond! DSO wist het zweet van zijn voorhoofd en zegt: Poehpoeh!

Erg oud hoor . BANNED???? heb ik wat gemist?
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
            Erg oud hoor . BANNED???? heb ik wat gemist?
            Fanatic heeft zich niet aan zijn levensbetering gehouden en daarom zien we hem volgende week pas terug.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Fanatic heeft zich niet aan zijn levensbetering gehouden en daarom zien we hem volgende week pas terug.
              Ja heb het elders gelezen.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Het enige wat ik aan hem mis zijn zijn moppen en zijn spreekwoordelijke gezegden. Voor de rest mis ik hem als kiespijn...en met mij meerderen vermoed ik
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Het enige wat ik aan hem mis zijn zijn moppen en zijn spreekwoordelijke gezegden. Voor de rest mis ik hem als kiespijn...en met mij meerderen vermoed ik
                  Zeker waar dso.

Comment

• ik dacht dat dat nog het enige wattie postte?
                    ik weet helaas niet wromtie gebanned is
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                      ik dacht dat dat nog het enige wattie postte?
                      Zoek even bij suppliers topic.. de NU ONLINE DE WINKEL topic
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                        ik dacht dat dat nog het enige wattie postte?
                        Hij is gebanned omdat ie andere suppliers afzeek, ow en mij moest ie trouwens ook telkens onder de gordel steken. Zielig ventje.

Comment

• ja die steken zag ik wel, maar ik bekeek het eigenlijk van humoristische kant. maar jah.. als't 'stekerig' bedoeld wordt.

ben trouwens wel erg benieuwd hoe die dr uit ziet. in mijn opinie istie al over de 40 en traint zelf niet zo veel of missch. zelfs niet. beetje sarcastisch. ja, ik ben een profiler. gehe. peper/zoutkleurig haar met klein beetje slag. bovenop redelijk lang (cm of 6 minimaal) lust graag bier.

Comment

• @ Bruce

Mijn mening is kort maar bondig:

Fanatic is volgens mij niemand anders dan Mr Bodyfood zelf. En vul zelf het plaatje maar aan: Iemand die zelf niet traint maar op leeftijd is (zit al meer dan 25 jaar in de supplementenbussiness zegt ie) en kippen houd voor de lol...

Comment

• [quote=de sterkste ophaler;487199
                              Fanatic is volgens mij niemand anders dan Mr Bodyfood zelf. [/quote]

op een of andere manier kan ik me dat best indenken. haha.
                              maar laten we dit topic lekker openhouwen voor goeie grappen. ook van fanatic over een week, want hoe je het ook wend, of keert: hij heb goeie

Comment

• @ Bruce

Mee eens!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X