Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen. De verpleegsters wassen haar, geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin.
    Alles lijkt perfect tot Oma ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen.

Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed recht in haar zetel.
    Alles lijkt zich terug te normaliseren tot Oma naar links begint over te hellen.
    Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen.
    Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe Omaatje het maakt. Is alles goed verlopen tot nu toe, vragen ze vriendelijk?

Het is hier nog niet zo slecht,
    antwoord Oma behalve dat je geen kans krijgt om een scheet te laten!
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Een man van 85 ligt beneden in de kamer op z'n bed.
      Hij is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven.
      Op een geven moment wordt hij wakker en ruikt een heerlijke geur vanuit de keuken.
      "Zelfgebakken cake" Hij roept een paar keer z'n vrouw, maar die hoort hem niet.
      Uiteindelijk krijgt hij zo'n trek in een plak cake dat hij besluit om toch maar zelf naar de keuken te gaan.
      Met veel moeite weet hij al kruipend te keuken te bereiken.Met z'n laatste krachten probeert hij een plak cake van het aanrecht te pakken, maar op dat moment krijgt hij een gigantische klap op z'n hoofd...

"Afblijven", zegt z'n vrouw."Die is voor de begrafenis"

Last edited by GeneralIx; 11-11-2008, 00:24. Reason: Even gefixt voor je bro;)

Comment

• Ik zie niets, waar is het licht?
        Ik zie zwart voor mijn gezicht.
        Ach ach wat ben ik dom
        Ik heb mijn burka andersom

Comment

• volgens mij is kees ook mr. bodyfood

goeie die schijtoma. whaha. andere ook hoor. :thumbs
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• zeer mooi kerel makes my day

Comment

• Wat krijg je als een surinamer met een marokaanse gaat trouwen ?

Comment

• Een halfbloedje..maar dat zal wel te simpel zijn haha.

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
                  Een halfbloedje..maar dat zal wel te simpel zijn haha.
                  Fout.

Iemand die te lui is om te stelen.

Comment

• Jan heeft net zijn vliegbrevet gehaald en nodigd zijn opa uit om eens mee te vliegen!
                    Dus samen stappen ze in het vliegtuigje, Jan snoert opa ff goed vast voor de zekerheid en stijgen op! Jan stijgt op naar 2000 meter, en maakt voor de gein een duikvlucht!
                    Zegt zijn opa: Dat dacht ik wel! Jan geeft volgas en maakt een looping!
                    Zegt zijn opa: Dat dacht ik wel!
                    Vervolgens vliegt Jan keihart op 5 meter boven de grond!
                    Om het feest compleet te maken, vliegt Jan het laatste stuk terug naar het vliegveld ondersteboven!
                    Zegt zijn opa: Dat had ik niet gedacht!
                    Eenmaal veilig geland vraagt Jan aan zijn opa:Wat bedoeld u nu eigenlijk toen u zei, had ik niet gedacht en dat dacht ik wel????
                    Nou zegt opa: Dat ik me meerdere keren in mijn broek zou scheiten, dat had ik wel gedacht.
                    Maar dat de stront via mijn mouwen en kraag naar buiten zou komen, dat had ik niet gedacht!

Comment

• Originally posted by kees View Post
                      Jan heeft net zijn vliegbrevet gehaald en nodigd zijn opa uit om eens mee te vliegen!
                      Dus samen stappen ze in het vliegtuigje, Jan snoert opa ff goed vast voor de zekerheid en stijgen op! Jan stijgt op naar 2000 meter, en maakt voor de gein een duikvlucht!
                      Zegt zijn opa: Dat dacht ik wel! Jan geeft volgas en maakt een looping!
                      Vervolgens vliegt Jan keihart op 5 meter boven de grond!
                      Om het feest compleet te maken, vliegt Jan het laatste stuk terug naar het vliegveld ondersteboven!
                      Zegt zijn opa: Dat had ik niet gedacht!
                      Eenmaal veilig geland vraagt Jan aan zijn opa:Wat bedoeld u nu eigenlijk toen u zei, had ik niet gedacht en dat dacht ik wel????
                      Nou zegt opa: Dat ik me meerdere keren in mijn broek zou scheiten, dat had ik wel gedacht.
                      Maar dat de stront via mijn mouwen en kraag naar buiten zou komen, dat had ik niet gedacht!
                      whahaha die is echt wel grappig
                      Calisthenics / Street workout

Comment

• Whahaha heerlijk kees!

Comment

• Het lezen van mijn moppen is voor eigen risico....
                          Eventuele namen of omschrijvingen zijn niet persoonlijk bedoelt.

Een mooie Italiaan rijdt in zijn dure wagen door Rome. Hij kijkt om zich heen en heeft ineens zin in seks. Even later ziet hij een heerlijke, liftende blondine.

Hij neemt haar mee en ziet haar wel zitten. Naar wat in hun beste Engels gepraat te hebben, belande ze in de slaapkamer van de Italiaan. En ja, het komt ervan: seks! Na een kwartier komt de Italiaan kreunend klaar.
                          Hij steekt een sigaret op en zegt: You finish?
                          Waarop het meisje met een verbaasd gezicht No antwoord.

De Italiaan maakt gelijk zijn sigaret uit en duikt weer op het meisje. Naar een half uur komt-ie weer klaar- en wel zo luid dat de buren het kennen horen.
                          Weer steekt hij een sigaret op en vraagt: You finish?
                          En weer zegt het meisje No.

Hij maakt opnieuw zijn sigaret uit en gaat verder met het meisje. Na een uur komt hij klaar en is het tot ver in Rome te horen.
                          Weer steekt hij een sigaret op en vraagt, heel erg zeker van zijn zaak:
                          You finish? waarop het meisje antwoord.

No, I am Swedish ...

Comment

• Een papegaai zit de hele dag te schelden en vieze woorden naar zijn baasje te roepen. He lul, lelijke lul, met je apekop.

Na de zoveelste waarschuwing stopt zijn baasje hem voor straf in de diepvries. Na enkele minuten haalt zijn baasje de papegaai weer uit de vriezer.

De papegaai zegt met een rillige stem:
                            Ik zal nooit meer schelden baasje, maar vertel eens, wat heeft die kalkoen je in godsnaam misdaan?

Comment

• Who's the Chef

Comment

• Het lezen van mijn moppen is voor eigen risico....
                                Eventuele namen of omschrijvingen zijn niet persoonlijk bedoelt.

Er komt een bodybuilder bij de dokter, echt 2 meter15 lang en zo breed als een deur. De dokter roept hem binnen en vraagt wat er aan de hand is.

Omdat de doktersassitente nog aanwezig is zegt hij zachtjes tegen de dokter: Ik heb nogal een vreemd probleem, terwijl hij naar de assistente knikt. Nou, zegt de dokter, wij zijn wel wat gewend, dus vertel het maar.

Dan moet ik even mijn broek laten zakken. De dokter en de assistente kijken vol verbazing naar zijn penis. Een grote vent en dan werkelijk een penis van twee centimeter. De dokter en zijn assistente houden het niet meer en schieten in de lach.

De bodybuilder kijkt treurig en zegt:
                                Jullie kunnen nu wel lachen, maar hij is al drie weken zo gezwollen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X