Bij welke fitnessclub sport je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Derks Gym 't Harde

db's tot 50kg
    squat rek ( schijven hiervan gaan tot 170kg, squat/deadlift je dus meer moet je de bench bb jatten)
    3 flat benches waarvan 1 smith + 1 normale incline + 2 losse bankjes + shitload aan schijven
    3 kabel stations
    stuk of 15 cardio toestellen alles bij elkaar opgetelt
    geen kluisjes
    geen douchjes

laatste 2 heb ik niet nodig dus heb kortom niks te klagen.

2x per week 22 euro per maand
    onbeperkt 30 euro per maand

komt ook nog een a.s. verbouwing trouwens.
    Last edited by wzoet; 28-01-2011, 19:23.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

@Nibor...€ 15,95 = netjes....voordat ik m'n homegym aanschafte mocht ik €52,- pmnd neertellen...
      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
        @Nibor...€ 15,95 = netjes....voordat ik m'n homegym aanschafte mocht ik €52,- pmnd neertellen...
        Tja.. das best pittig man..

Hier in dordt hebben we genoeg keuze om te gaan trainen.
        Er zijn iets van 8 gyms hierzo..

3 hardcore gyms ( Ad den Otter/ Sportplaza Ringer/Dj's Work out)
        1 David loyd
        1 Fit for free
        1 Basic-Fit
        1 B-Fit

Comment

tja...alles machines in die gym (Matrix) en 't liefst geen hardcore workout...de meesten lagen in de machines wat halfzachte spastische bewegingen te maken en speelden ondertussen met hun mobieltjes..een hoog jeukgehalte..
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by jingtseng View Post
            tja...alles machines in die gym (matrix) en 't liefst geen hardcore workout...de meesten lagen in de machines wat halfzachte spastische bewegingen te maken en speelden ondertussen met hun mobieltjes..een hoog jeukgehalte..
            lol....

Comment

train bij de vu in amstelveen.. zitten een paar grote boys en ook veel die niet weten waar ze mee bezig zijn. omgerekend betaal ik 13 euro p.m.
              squatrek..2 losse benchpress..genoeg schijven , wat wil je nogmeer
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

clubsportive hilversum. ze hebben alles sauna squatrek ALLES ! lopen ook veel mooie gooise vrouwtjes :P

Comment

kost 30 euro trouwens moet je wel 3 keer of meer gaan per week.per maand.
                  weet iemand trouwens hoe ik van mijn jaar abbo af kom zonder te verhuizen en zonder akte van overlijden :P ?
                  groetjes

Comment

intension sceveningen 500 mtr van mijn huis 25 euro en hebben alles ex drankjes
                    super relaxt vriendin werkt er dus oppassen met vrouwtjes kijken

Comment

Originally posted by Yves View Post
                      intension sceveningen 500 mtr van mijn huis 25 euro en hebben alles ex drankjes
                      super relaxt vriendin werkt er dus oppassen met vrouwtjes kijken
                      ff op de menu kaart kijken mag toch wel....Als je maar thuis eet

Comment

Greg's Gym, in Beverwijk.
                        €29,50 per maand onbeperkt, erg leuk en de juiste app.
                        Train hard, no pain no gain.

Comment

Jeetje, wat goedkoop allemaal!
                          Ik betaal notabene 59 euro per maand, omdat er een sauna en een zwembad bij zit (waar ik nooit in ga).
                          Ik had keus uit 3 hier in de buurt, de goedkoopste was in eigen dorp maar dat wilde ik niet. Heb door mijn werk een bekend hoofd hier in het dorp en dan komt er van training weinig, vrees ik. Begint iedereen over zijn hond of konijn....
                          En de andere was bijna net zo duur, verder weg, heel donker en niet fris. Deze is mooi, schoon, licht en 5 minuten van huis af.
                          Tja, dan maar dokken..........op zich heb ik het wel goed naar mijn zin inmiddels.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Jeetje, wat goedkoop allemaal!
                            Ik betaal notabene 59 euro per maand, omdat er een sauna en een zwembad bij zit (waar ik nooit in ga).
                            Ik had keus uit 3 hier in de buurt, de goedkoopste was in eigen dorp maar dat wilde ik niet. Heb door mijn werk een bekend hoofd hier in het dorp en dan komt er van training weinig, vrees ik. Begint iedereen over zijn hond of konijn....
                            En de andere was bijna net zo duur, verder weg, heel donker en niet fris. Deze is mooi, schoon, licht en 5 minuten van huis af.
                            Tja, dan maar dokken..........op zich heb ik het wel goed naar mijn zin inmiddels.
                            Of gewoon gebruik gaan maken van de sauna en zwembad..
                            Ik zou wel willen ruilen met jou hoor als ik het kon betalen..
                            Ik ben gek op sauna's..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Of gewoon gebruik gaan maken van de sauna en zwembad..
                              Ik zou wel willen ruilen met jou hoor als ik het kon betalen..
                              Ik ben gek op sauna's..
                              Ik dus niet. Ik zwem niet en de sauna krijg je mij ook niet in.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ook niet als nibor erin zit ? :P

edit:is mannen en vrouwen trouwens gescheiden met sauna ?
                                Last edited by Straatvechter; 28-01-2011, 23:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X