Bij welke fitnessclub sport je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    Noem me maar IJsBlok
    En je snikkel noem je zeker IJSPEGEL...

Comment

Special sport amstelveen, hij is super goed en heeft alles, maar dat mag ook wel voor die belachelijke prijs €83,-!!!

Comment

wie is bereid dat ervoor te betalen?
        achterlijk zeg...

Comment

Er is serieus niks goedkopers in de buurt, en tja me pa betaalt het

Comment

Originally posted by Bardete View Post
            Er is serieus niks goedkopers in de buurt, en tja me pa betaalt het
            dan deed ik het ook

Comment

Originally posted by Bardete View Post
              Special sport amstelveen, hij is super goed en heeft alles, maar dat mag ook wel voor die belachelijke prijs €83,-!!!
              Doe nou niet zo stoer man, je bent 15 je valt dus onder jongeren tarief en betaal je dacht ik 330,- per jaar totaal als je 1 jaar abbo afsloot.
              enigste nadeel dan dat je voor 17:30 binnen moet zijn.

Overigens heb je genoeg sportscholen om je heen die wel goedkoper voor je zijn:
              als je beweerd 83,- te betalen kan je altijd nog naar:
              Amstelveen: All Sports, Amstelpark en alofsport fitcenter helaas gaat die weg in september.
              Dan nog in uithoorn: Plux, Amstelhof en sodabodyfit.
              Ouderkerk a/d Amstel: Axel Koenders
              Dan heb je in amsterdam heel veel sportscholen: 365, fitness first, splash healthclub, sportplaza mercator en zal er wel een aantal vergeten zijn.

Oowhja ik train ook bij Special dus ik weet er alles van.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Kneets gym TE den haag!

allez allez allez
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Kneets gym TE den haag!

allez allez allez
                  dat is ook een masterlijke gym zeg, jammer dat dat 250km hier vandaan is
                  achja kom wel een keertje op de fiets

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    dat is ook een masterlijke gym zeg, jammer dat dat 250km hier vandaan is
                    achja kom wel een keertje op de fiets

ghehee

het is een trammetje voor mij 5 a 10 minutjes in de tram, maar ga tegewoordig met de auto, altijd die verdomde kut trams als je ze mist kun je gelijk 15min wachten hierzo in dat klerezooitje in den haag, maar ach...

FM ophalen bij de volgende meeting bij kneets???
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• JT's attic Dungeon..
                      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Na 1,5 jaar thuis te trainen raak ik nu door m'n gewichten heen en om gewicht bij te kopen wil ik niet risceren omdat ik anders bang ben dat ik bij het deadliften de vloer beschadigd (zolder), wil iig geen risico lopen...

In Almere niet veel keus echter qua gym, Spartacus was een goeie, maar hoorde dat het niet zo goed draait en zelfs met faillisement op de loer dus maar gegaan voor Sport&fitness Almere, ze hebben alles qua apparatuur, dumbells tot 60 kilo en ze zijn ook nog eens open voor 24 uur per dag, 7 dagen per week, gratis kinderopvang, gratis sauna/zonnebank, gratis drinken en fruit en de actie van eerste half jaar gratis trainen als bonus.....hoe ze het doen, weet ik niet, maar ze trekken andere sportscholen aardig leeg, dus keuze gemaakt en vanaf maandag beginnen, en als ik dan een keertje geen zin heb om te gaan, kan ik nog altijd thuis trainen.
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                          Na 1,5 jaar thuis te trainen raak ik nu door m'n gewichten heen en om gewicht bij te kopen wil ik niet risceren omdat ik anders bang ben dat ik bij het deadliften de vloer beschadigd (zolder), wil iig geen risico lopen...

In Almere niet veel keus echter qua gym, Spartacus was een goeie, maar hoorde dat het niet zo goed draait en zelfs met faillisement op de loer dus maar gegaan voor Sport&fitness Almere, ze hebben alles qua apparatuur, dumbells tot 60 kilo en ze zijn ook nog eens open voor 24 uur per dag, 7 dagen per week, gratis kinderopvang, gratis sauna/zonnebank, gratis drinken en fruit en de actie van eerste half jaar gratis trainen als bonus.....hoe ze het doen, weet ik niet, maar ze trekken andere sportscholen aardig leeg, dus keuze gemaakt en vanaf maandag beginnen, en als ik dan een keertje geen zin heb om te gaan, kan ik nog altijd thuis trainen.
                          Dat is wel ziek man ahaha 24 uur perdag haha
                          hoeveel ben je per maand kwijt als ik vragen mag?

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                            Dat is wel ziek man ahaha 24 uur perdag haha
                            hoeveel ben je per maand kwijt als ik vragen mag?
                            all incl. 39,95 p/m.....deze heb ik genomen omdat ik met m'n dochtertje zit dus voor dat bedrag gratis kinderopvang, maar als zij over een half jaar naar school gaat, dan kan ik het abbo terugschroeven naar 19,95 per maand, dan mag je onbeperkt tussen 23.00 tot 17.00 uur, ik als huisman kan prima op die tijden overdag.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

all incl. 39,95 p/m.....deze heb ik genomen omdat ik met m'n dochtertje zit dus voor dat bedrag gratis kinderopvang, maar als zij over een half jaar naar school gaat, dan kan ik het abbo terugschroeven naar 19,95 per maand, dan mag je onbeperkt tussen 23.00 tot 17.00 uur, ik als huisman kan prima op die tijden overdag.
                              sooo dat is echt wel goed geregeld daar man is echt niks voor wat je allemaal krijgt. Logische dat al die tokos falliet gaan.

Comment

Na 1,5 jaar thuis te trainen raak ik nu door m'n gewichten heen en om gewicht bij te kopen wil ik niet risceren omdat ik anders bang ben dat ik bij het deadliften de vloer beschadigd (zolder), wil iig geen risico lopen...

haha broo ik fitness nu bij cityfitness ik kom ook van de week daar fitnessen maar het is volgens mij fukking druk daar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X