Hier nog een compleet amuzikaal persoon... Maar luister wel vrijwel altijd naar muziek... Heb me nog nooit zo geschaamd als tijdens de muzieklessen in de brugklas
Muzikanten/DJ's etc
Collapse
X
-
Ik heb noten leren lezen tijdens blokfluit les op de basisschool. Kon je aan mee doen tijdens lunch pauzes...geheel vrijwillig. Enige reden dat ik het deed was voor de meiden die er zaten. Kon ook nog beetje spelen, maar de nummers waren kut. Sinterklaas/Kerst/Kinder liedjes...ik wilde rocken op me fluit niet dat soort flut nummers leren spelen :P
Muziek lessen waren saai. Ging voornamelijk over klassieke muziek en instrumenten. Kreeg je Vivaldi en de 4 seizoenen te horen. Moest jij raden welk instrument wanneer speelde en op welke positie in het orkest stond. We hebben nog nooit zelf een instrument leren bespelen behalve een triangel hehe.
Comment
-
Heb een tijd gitaar, basgitaar, toetsen en drum gespeeld (niet allemaal tegelijkertijd :P) in meerdere bandjes...
In ieder geval ben ik na een iets te lange pauze weer langzaam de gitaar aan het pakkenJanuari 2010: 177m, 72kg, 11%
Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
100% Vega power
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postik kan ook geen note lezen..maar ik eet wel cocosnoten, walnoten en cashuwnoten
Met een beetje gevoel kan je een hoop, draait uiteindelijk om gevoel, goed kunnen horen, oke en een stukje intelligentie▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostLol, ik kan elk instrument bespelen, sample based.....op een toetsenbord.....de rest doe ik met de pc en en noten registratie programma (midi/audio).
Met een beetje gevoel kan je een hoop, draait uiteindelijk om gevoel, goed kunnen horen, oke en een stukje intelligentieOwner of the Iron Playground.
Comment
-
ik speel zelf gitaar en spaar ze daarnaast ook heb mijn nieuwe en reeds negende mogen verwelkomen dit weekend
all-lies-end.com is de myspace van mijn bandBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostLol, ik kan elk instrument bespelen, sample based.....op een toetsenbord.....de rest doe ik met de pc en en noten registratie programma (midi/audio).
Met een beetje gevoel kan je een hoop, draait uiteindelijk om gevoel, goed kunnen horen, oke en een stukje intelligentie
Comment
-
heb zelf accordeon gespeeld
en kan ook op piano/keyboord spelen en een beetje gitaar ook zo nu en dan gedaan.
oowhja en drummer ook tijdje gedaan
verder ben ik dj-en aan het leren van iemand die het als hobby/beroep doet.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik draai ook nog wel eens bij een maat van me. Hij is echter degene met talent, ik met de toevalstreffers. Soms echt pareltjes, maar vaker wel dan niet mag het geen naam hebben.
Is ook maar basic hoor, zo'n hercules nog wat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postkan geen noot lezen maar ik speel welOriginally posted by sakurakilla View Postik kan ook geen note lezen..maar ik eet wel cocosnoten, walnoten en cashuwnoten
YouTube - Tom and Jerry (crambow)
Speel zelf Keyboard.. dus eigenlijk allesDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment