Muzikanten/DJ's etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier nog een compleet amuzikaal persoon... Maar luister wel vrijwel altijd naar muziek... Heb me nog nooit zo geschaamd als tijdens de muzieklessen in de brugklas
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb noten leren lezen tijdens blokfluit les op de basisschool. Kon je aan mee doen tijdens lunch pauzes...geheel vrijwillig. Enige reden dat ik het deed was voor de meiden die er zaten. Kon ook nog beetje spelen, maar de nummers waren kut. Sinterklaas/Kerst/Kinder liedjes...ik wilde rocken op me fluit niet dat soort flut nummers leren spelen :P

Muziek lessen waren saai. Ging voornamelijk over klassieke muziek en instrumenten. Kreeg je Vivaldi en de 4 seizoenen te horen. Moest jij raden welk instrument wanneer speelde en op welke positie in het orkest stond. We hebben nog nooit zelf een instrument leren bespelen behalve een triangel hehe.

Comment

Heb een tijd gitaar, basgitaar, toetsen en drum gespeeld (niet allemaal tegelijkertijd :P) in meerdere bandjes...

In ieder geval ben ik na een iets te lange pauze weer langzaam de gitaar aan het pakken
        Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
        Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
        100% Vega power

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          ik kan ook geen note lezen..maar ik eet wel cocosnoten, walnoten en cashuwnoten
          Lol, ik kan elk instrument bespelen, sample based.....op een toetsenbord.....de rest doe ik met de pc en en noten registratie programma (midi/audio).

Met een beetje gevoel kan je een hoop, draait uiteindelijk om gevoel, goed kunnen horen, oke en een stukje intelligentie
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Lol, ik kan elk instrument bespelen, sample based.....op een toetsenbord.....de rest doe ik met de pc en en noten registratie programma (midi/audio).

Met een beetje gevoel kan je een hoop, draait uiteindelijk om gevoel, goed kunnen horen, oke en een stukje intelligentie
            als je compleet a-muzikaal bent zal je dat gevoel en gehoor ook missen. Bedoel ik niet mee dat je dan een slecht gehoor hebt ofzo maar als je niet muzikaal ben zal je dingen ook niet zo snel oppikken om na te spelen bijvoorbeeld of onderscheid kunnen maken terwijl je dat wel kan als je wel muzikaal bent
            Owner of the Iron Playground.

Comment

ik speel zelf gitaar en spaar ze daarnaast ook heb mijn nieuwe en reeds negende mogen verwelkomen dit weekend

all-lies-end.com is de myspace van mijn band
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

ik heb een turkse snaar instrument(een Saz) maar kan er niet op spelen.... NOG niet mischien later als ik niet meer train :P ,

HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

ik heb me keyboard/gitaar aangesloten aan me pc via midi/jack ...wat een geweldig programma is die reason tog

Comment

heb zelf accordeon gespeeld
                    en kan ook op piano/keyboord spelen en een beetje gitaar ook zo nu en dan gedaan.
                    oowhja en drummer ook tijdje gedaan
                    verder ben ik dj-en aan het leren van iemand die het als hobby/beroep doet.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik zing!!

onder de douche.

Ben vroeger wel DJ geweest maar ben er niet verder mee gegaan.

Heb wel Technics 1200 CD-spelers en een Dateq staan dus heel af en toe klooi ik nog wel wat, maar het mag geen naam hebben.

Comment

Ik draai ook nog wel eens bij een maat van me. Hij is echter degene met talent, ik met de toevalstreffers. Soms echt pareltjes, maar vaker wel dan niet mag het geen naam hebben.

Is ook maar basic hoor, zo'n hercules nog wat.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kan geen noot lezen maar ik speel wel
                          Originally posted by sakurakilla View Post
                          ik kan ook geen note lezen..maar ik eet wel cocosnoten, walnoten en cashuwnoten
                          Zakje studentenhaver nemen.. ken je notuh leruh!!!!

YouTube - Tom and Jerry (crambow)

Speel zelf Keyboard.. dus eigenlijk alles
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Speel een beetje gitaar en bas gitaar.
                            voor de rest maken we een beetje muziek mbv de pc.
                            Zingen ben ik sind's een maand of 3 - 4 mee begonnen.
                            Who's the Chef

Comment

Speel drums, bas, beetje toetsen en veel zang. Wil nog een keer saxofoon leren spelen Verder in het verleden wel wat bezig geweest met mixen, maar daar kon ik mijn energie niet in kwijt
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik grunt en kan inward screams doen. Vocalist voor metal bands
                                Ben wel meteen 5 dagen er na me stem kwijt maar goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X