Aangezien de voorspellingen zijn dat het gaat vriezen en dat we kunnen gaan schaatsen op natuurijs open ik dit topic.
Als er deze week werkelijk ijs ligt gaan jullie dan eerder van jullie werk/school of gewoon helemaal niet om te schaatsen?
Ik ben namelijk groot schaats fan en beoefen deze sport al 11 jaar ook komt het omdat mijn oom voorzitter is van een ijsclub en een eigen natuurijsbaan heeft dus als er ijs ligt is het voor mij geen sportschool maar zo veel mogelijk schaatsen.
ook ga ik zeker eerder van school als er nog steeds ijs ligt dan.
Hoop op mooie verhalen van jullie van vroeger of plannen.
Mijn eigen verhaal:
Toen ik in groep 8 zat lag er ijs en dat kreeg ik te horen van mijn oom.
hij vroeg mij of ik na school kwam schaatsen en ik zij natuurlijk ja.
ik aangekomen sochtents op school en ging naar mijn leeraar en vroeg of we niet gewoon naar huis konden om te gaan schaatsen ipv gym hij zij nou dat doen we smiddags dan maar.
Eindelijk pauze (na 2uurtjes al) ging ik er vandoor om mijn schaatsen op te halen en lekker te gaan schaatsen
nou jullie!
Als er deze week werkelijk ijs ligt gaan jullie dan eerder van jullie werk/school of gewoon helemaal niet om te schaatsen?
Ik ben namelijk groot schaats fan en beoefen deze sport al 11 jaar ook komt het omdat mijn oom voorzitter is van een ijsclub en een eigen natuurijsbaan heeft dus als er ijs ligt is het voor mij geen sportschool maar zo veel mogelijk schaatsen.
ook ga ik zeker eerder van school als er nog steeds ijs ligt dan.
Hoop op mooie verhalen van jullie van vroeger of plannen.
Mijn eigen verhaal:
Toen ik in groep 8 zat lag er ijs en dat kreeg ik te horen van mijn oom.
hij vroeg mij of ik na school kwam schaatsen en ik zij natuurlijk ja.
ik aangekomen sochtents op school en ging naar mijn leeraar en vroeg of we niet gewoon naar huis konden om te gaan schaatsen ipv gym hij zij nou dat doen we smiddags dan maar.
Eindelijk pauze (na 2uurtjes al) ging ik er vandoor om mijn schaatsen op te halen en lekker te gaan schaatsen
nou jullie!
Comment