Schaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schaatsen

Aangezien de voorspellingen zijn dat het gaat vriezen en dat we kunnen gaan schaatsen op natuurijs open ik dit topic.
    Als er deze week werkelijk ijs ligt gaan jullie dan eerder van jullie werk/school of gewoon helemaal niet om te schaatsen?

Ik ben namelijk groot schaats fan en beoefen deze sport al 11 jaar ook komt het omdat mijn oom voorzitter is van een ijsclub en een eigen natuurijsbaan heeft dus als er ijs ligt is het voor mij geen sportschool maar zo veel mogelijk schaatsen.
    ook ga ik zeker eerder van school als er nog steeds ijs ligt dan.
    Hoop op mooie verhalen van jullie van vroeger of plannen.

Mijn eigen verhaal:
    Toen ik in groep 8 zat lag er ijs en dat kreeg ik te horen van mijn oom.
    hij vroeg mij of ik na school kwam schaatsen en ik zij natuurlijk ja.
    ik aangekomen sochtents op school en ging naar mijn leeraar en vroeg of we niet gewoon naar huis konden om te gaan schaatsen ipv gym hij zij nou dat doen we smiddags dan maar.
    Eindelijk pauze (na 2uurtjes al) ging ik er vandoor om mijn schaatsen op te halen en lekker te gaan schaatsen

nou jullie!
    Calisthenics / Street workout

ik schaatste vroeger met mijn vader de sterren van het ijs als ik mijn vader moet geloven
    ik was een jongetje van 8 met houtjes onder mijn voeten
    ik was niet te stoppen zei me pa, km hebben wij zamen afgeschaats
    tot mijn 11 de ofzo, want toen kreeg ik mijn eigen willetje
    schaatsen doe ik nu niet meer puur omdat ik het verleerd ben
    maar zodra mijn dochtertjes out genoeg zijn om te kunnen en leren schaatsen
    gaat deze papa het dan tog echt weer proberen
    met zijn eigen dochters, wie wil er nu niet met zijn eigen dochters zamen schaatsen

nou dit was mijn verhaal
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nooit geschaatst
      Kan niet schaatsen
      Geen behoefte om het te leren

Comment

Ik kan niet schaatsen, en daarom vind ik het geweldig.
        Lekker stuntelen, vol op me bek gaan en mensen mee trekken. Altijd leuk

Comment

Een tijd geleden terug heb ik geschaatst met mense van school. Was wel lachen, eerst was het doodeng, focking glibberig. Maar op een gegeven moment krijg je het vanzelf een beetje onder de knie en dan is het best gaaf
          Maar degenen die roepen dat het lijkt op rollerbladen/skaten zitten er wel een beetje naast...bladen gaat me nog steeds beter af.

Comment

Ik kan ook niet schaatsen, paar keer op het ijs gestaan dat wel, maar niks voor mij.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wie wil er nu niet met zijn eigen dochters zamen schaatsen
              nou denk dat iedereen het wil ja...
              zowiezo gewoon bezig zijn met je kids lijkt me erg leuk

zie dat veel mensen niet kunnen schaatsen d8 dat vroeger juist iedereen kon schaatsen maar dat valt vies tegen

Comment

Weet je wel wanneer de laatste keer ijs geweest is... uhm... heel lang geleden rofl. Dus heb het nooit kunnen leren.

Comment

Voor mij ook geen schaatsen, kan het niet

Vroeger wel altijd met de scooter het ijs op
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Nooit geschaatst
                    Kan niet schaatsen
                    Geen behoefte om het te leren
                    van het zelfde
                    1x opgestaan voor 5 min
                    en toen moesten we weg( 8 jaar terug op de basis school)

Comment

Vroeger heeeeeeeeeel veel geschaatst... Sowieso iedere vrijdagmiddag met mijn moeder geschaatst op de schaatsbaan... Begonnen op kunstschaatsen, maar als snel kwam er een kerel naar mij moeder toe die zij dat zo'n wildebras als ik niet op kunstschaatsen hoorde maar op ijshockeyschaatsen... Jaren volgehouden... Sinds mijn veertiende niet meer geschaatst, tot een paar maanden terug... Met de floorbalvereniging wezen schaatsen en dat was een regelrecht fiasco...

3 januari een herkansing, schaatsen met een aantal ijshockeyers en -sters... wellicht leer ik er nog wat van
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

laatste x dateert dat ik echt op een natuur sloot stond te schaatsen (meerdere kilometers) is in 2000 weet nog goed dat ik moeite had met mijn vader bij te houden
                        bewonderde ook dat de vissen waren vastgevroren in het ijs.
                        vorg jaar op de baan van mijn oom 1 ochtentje kunnen schaatsen en dat jaar daarvoor niet.

pinada als je wilt kan je al eerder schaatsen (aankomend weekend) veel plezier 3 januari

Comment

wie kan skaten kan schaatsen aleen schaatsen is remmen wat lastiger.

heb het paar keer gedaan. is wel leuk om keer samen met je vriendin te doen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            wie kan skaten kan schaatsen aleen schaatsen is remmen wat lastiger.

heb het paar keer gedaan. is wel leuk om keer samen met je vriendin te doen
                            nou vind remmen met skate moeilijker hoor moest met school 30km skate nou was kapot...
                            schaats het veel liever stuk makkelijker!

met je vriendin schaatsen is altijd leuk, leuk dagje met je vriendin op de schaats

Comment

Ik haat temperaturen onder het vriespunt...brrr!
                              Ik ben een hete!
                              Temperaturen boven de 25C en liefst nog boven de 30C!!!
                              Fuck dat klere ijs!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X