Wat te drinken als je uit gaat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga zelden uit maar als ik uit ga let ik eigenlijk niet echt op wat ik drink. Ik drink dan gewoon lekker wat ik wil op dat moment en dat kan weinig zijn maar dat kan ook heel veel zijn. Vraag me wel af wat beter is: bijv. 2x op de maand uitgaan en 5 biertjes drinken of 1x in de 3 maanden uitgaan maar je eigen dan wel helemaal klem zuipen.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik werk zelf in de horeca dus dan wordt er vaak al van je 'verwacht' dat je drinkt.
      Dus dat doe ik dan meestal ook. Nou is er officieel een regel dat je max. 3 alcoholische drankjes mag drinken tijdens werktijd, maar vaak wordt er vantevoren nog wel goed geknalt met een biertje of 5 / 6 en een paar borrels, tijdens werktijd nog en na het werken nog. Dan zit je toch al gauw op 20 glazen op een avond, maargoed tijdens het werken 'brandt' je dat er wel af, + 1 avond in de week moet kunnen, als je ziet dat ik de rest vd week alleen water drink

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Ik ga zelden uit maar als ik uit ga let ik eigenlijk niet echt op wat ik drink. Ik drink dan gewoon lekker wat ik wil op dat moment en dat kan weinig zijn maar dat kan ook heel veel zijn. Vraag me wel af wat beter is: bijv. 2x op de maand uitgaan en 5 biertjes drinken of 1x in de 3 maanden uitgaan maar je eigen dan wel helemaal klem zuipen.
        voor je budget #2 voor je lichaam #1 toen ik me klem zoop at ik op zondag amper wat.. niet goed en paar biertjes kan geen kwaad
        @ts ik wissel op de avond beetje af met cola redbull en water en als ik met de fiets ben meestal 2-4 biertjes

Comment

Originally posted by Reems View Post
          Ik werk zelf in de horeca dus dan wordt er vaak al van je 'verwacht' dat je drinkt.
          Dus dat doe ik dan meestal ook. Nou is er officieel een regel dat je max. 3 alcoholische drankjes mag drinken tijdens werktijd, maar vaak wordt er vantevoren nog wel goed geknalt met een biertje of 5 / 6 en een paar borrels, tijdens werktijd nog en na het werken nog. Dan zit je toch al gauw op 20 glazen op een avond, maargoed tijdens het werken 'brandt' je dat er wel af, + 1 avond in de week moet kunnen, als je ziet dat ik de rest vd week alleen water drink
          Je brand het er wel af? Man je hele hormoon productie ligt onderuit en ipv anabole staat, zit je een tijd lang in katabole staat, lange tijd worden er geen spieren opgebouwd/hersteld, last van concentratie en motivatie verlies tijdens trainingen etc etc etc etc etc etc.

Ik merk dat als ik een week niet zuip, ik de week erna DUIDELIJK 80000 keer harder ga! VEEL meer kracht, MEEEER motivatie, groei veel harder etc. Zelfs de trainingen op woensdag en vrijdag gaan echt niet zo lekker na een weekend zuipen.
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dat is inderdaad wel waar net ook wat posseltje zegt als je je eigen goed kapot zuipt kan je daar goed een hele week of nog langer zelfs last van hebben met nadelige invloed op je voeding en training. Lijkt het me dan inderdaad toch beter om af en toe zomaar is een paar biertjes te drinken.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Je brand het er wel af? Man je hele hormoon productie ligt onderuit en ipv anabole staat, zit je een tijd lang in katabole staat, lange tijd worden er geen spieren opgebouwd/hersteld, last van concentratie en motivatie verlies tijdens trainingen etc etc etc etc etc etc.

Ik merk dat als ik een week niet zuip, ik de week erna DUIDELIJK 80000 keer harder ga! VEEL meer kracht, MEEEER motivatie, groei veel harder etc. Zelfs de trainingen op woensdag en vrijdag gaan echt niet zo lekker na een weekend zuipen.
              Misschien verkeerd geplaatst, maar bedoelde meer: de alcohol werk ik er uit, dus als ik klaar met werken ben, ben ik nog steeds / weer nuchter, dus niet dat ik echt een stuk uit m'n kraag gezopen heb.
              Ja het is veel drank, maar dronken ben ik dan niet

Comment

Dronken of niet, de lichamelijke achteruitgang krijg je zeker wel
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

vodka redbull is goed te doen lekker met ijsklontjes enz wel duur meestal tussen de 3 en 5 euro ligt eraan waar je bent!

werkt ook goed als je je van te voren vol hebt gegoten met bier tot kotsen toe. dan heeft vodka redbull een vernuchterenden functie na drie drankjes ben je er meestal weer boven op en kan je er weer tegen aan. echtwaar !!
                  Last edited by GeneralIx; 11-05-2009, 15:54.

Comment

Gefixt. En wellicht dat de cafeïne je het idee geeft wat nuchterder te zijn, maar die vodka doet dat meer dan teniet.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X