Ik ga zelden uit maar als ik uit ga let ik eigenlijk niet echt op wat ik drink. Ik drink dan gewoon lekker wat ik wil op dat moment en dat kan weinig zijn maar dat kan ook heel veel zijn. Vraag me wel af wat beter is: bijv. 2x op de maand uitgaan en 5 biertjes drinken of 1x in de 3 maanden uitgaan maar je eigen dan wel helemaal klem zuipen.
Wat te drinken als je uit gaat?
Collapse
X
-
Ik werk zelf in de horeca dus dan wordt er vaak al van je 'verwacht' dat je drinkt.
Dus dat doe ik dan meestal ook. Nou is er officieel een regel dat je max. 3 alcoholische drankjes mag drinken tijdens werktijd, maar vaak wordt er vantevoren nog wel goed geknalt met een biertje of 5 / 6 en een paar borrels, tijdens werktijd nog en na het werken nog. Dan zit je toch al gauw op 20 glazen op een avond, maargoed tijdens het werken 'brandt' je dat er wel af, + 1 avond in de week moet kunnen, als je ziet dat ik de rest vd week alleen water drink
Comment
-
Originally posted by jordy View PostIk ga zelden uit maar als ik uit ga let ik eigenlijk niet echt op wat ik drink. Ik drink dan gewoon lekker wat ik wil op dat moment en dat kan weinig zijn maar dat kan ook heel veel zijn. Vraag me wel af wat beter is: bijv. 2x op de maand uitgaan en 5 biertjes drinken of 1x in de 3 maanden uitgaan maar je eigen dan wel helemaal klem zuipen.
@ts ik wissel op de avond beetje af met cola redbull en water en als ik met de fiets ben meestal 2-4 biertjes
Comment
-
Originally posted by Reems View PostIk werk zelf in de horeca dus dan wordt er vaak al van je 'verwacht' dat je drinkt.
Dus dat doe ik dan meestal ook. Nou is er officieel een regel dat je max. 3 alcoholische drankjes mag drinken tijdens werktijd, maar vaak wordt er vantevoren nog wel goed geknalt met een biertje of 5 / 6 en een paar borrels, tijdens werktijd nog en na het werken nog. Dan zit je toch al gauw op 20 glazen op een avond, maargoed tijdens het werken 'brandt' je dat er wel af, + 1 avond in de week moet kunnen, als je ziet dat ik de rest vd week alleen water drink
Ik merk dat als ik een week niet zuip, ik de week erna DUIDELIJK 80000 keer harder ga! VEEL meer kracht, MEEEER motivatie, groei veel harder etc. Zelfs de trainingen op woensdag en vrijdag gaan echt niet zo lekker na een weekend zuipen.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Dat is inderdaad wel waar net ook wat posseltje zegt als je je eigen goed kapot zuipt kan je daar goed een hele week of nog langer zelfs last van hebben met nadelige invloed op je voeding en training. Lijkt het me dan inderdaad toch beter om af en toe zomaar is een paar biertjes te drinken.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostJe brand het er wel af? Man je hele hormoon productie ligt onderuit en ipv anabole staat, zit je een tijd lang in katabole staat, lange tijd worden er geen spieren opgebouwd/hersteld, last van concentratie en motivatie verlies tijdens trainingen etc etc etc etc etc etc.
Ik merk dat als ik een week niet zuip, ik de week erna DUIDELIJK 80000 keer harder ga! VEEL meer kracht, MEEEER motivatie, groei veel harder etc. Zelfs de trainingen op woensdag en vrijdag gaan echt niet zo lekker na een weekend zuipen.
Ja het is veel drank, maar dronken ben ik dan niet
Comment
-
Dronken of niet, de lichamelijke achteruitgang krijg je zeker wel22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
vodka redbull is goed te doen lekker met ijsklontjes enz wel duur meestal tussen de 3 en 5 euro ligt eraan waar je bent!
werkt ook goed als je je van te voren vol hebt gegoten met bier tot kotsen toe. dan heeft vodka redbull een vernuchterenden functie na drie drankjes ben je er meestal weer boven op en kan je er weer tegen aan. echtwaar !!Last edited by GeneralIx; 11-05-2009, 15:54.
Comment
-
Gefixt. En wellicht dat de cafeïne je het idee geeft wat nuchterder te zijn, maar die vodka doet dat meer dan teniet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment