Het grote Zwets Oefeningen Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik poste het hier omdat hij zei dat jullie erom lachte dus ik denk ik schrijf hier onder dat professionals er soms tog iets anders over denken, maar nog 1 puntje hoezo zal je niet 1 deel van het spier beter kunnen accentueren dan een andere deel zo zoe je mesnen met een super dikke buitenkant en zwakke binnenkant of grote bovenkant zwakke onderkant

Comment

Originally posted by jarnie View Post
      ik poste het hier omdat hij zei dat jullie erom lachte dus ik denk ik schrijf hier onder dat professionals er soms tog iets anders over denken, maar nog 1 puntje hoezo zal je niet 1 deel van het spier beter kunnen accentueren dan een andere deel zo zoe je mesnen met een super dikke buitenkant en zwakke binnenkant of grote bovenkant zwakke onderkant
      Je grote borstspier is onderverdeeld in 3 spieren. Deze lopen echter 'horizontaal ipv verticaal. Wat betekend dat je niet links en rechts trained maar onder en boven. Dus je accent kun je wel leggen op je onderkant of bovenkant, maar niet op je binnenkant.

Correct me if i'm wrong!!
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Eén woord, drie lettergrepen.

Eerste lettergreep, klinkt als boek.

Tweede lettergreep, klinkt als punk.

Derde lettergreep, klinkt als wiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee.

Ow en nog een woord, drie lettergrepen.

Eerste lettergreep, klinkt als rog.

Tweede lettergreep, klinkt als mee.

Derde lettergreep, klinkt als men.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Shiiit ik ben echt veels te slecht hierin, leg is uit dan?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by jarnie View Post
            Omdat binnenkant borst in verticale zin gewoon bullshit is. Het maakt me niet uit of een "prof" wat anders beweerd omdat hij het "gevoel" heeft dat er iets aanspant. Gevoel en anatomische feiten zit een groot verschil in.

Je kan alleen met incline, decline en vlakke press lichtelijk meer nadruk leggen op boven, onder of gehele borst. Heb je geen mooie lijn in tussen de twee borsten dan moet je beter omgaan met training, voeding en rust. Meer small drukken omdat je "binnenkant" dan verbeterd is gewoon bullshit. Wat er wel gebeurd is dat als je gewend bent met bredere grip te bankdrukken dat je dan opeens variatie hebt en een nieuwe groeiprikkel toe dient. Zelfs een "prof" moet weten dat variatie belangrijk is voor ontwikkeling zorgt. Het heeft niks te maken met een verticale binnen- of buitenkant borst. DAS BULLSHIT EN ANATOMISCH ONMOGELIJK.

Comment

Bicep pees elleboog training.. Neem n dumbell uit het rek die 10kg zwaarder is dan je aan kan. Neem plaats op het bankje met schuine steun. Neem de dumbell in je hand en help met je andere hand het veel te zware gewicht omhoog tot je kin. Als je zover bent neem je je hulphand weg, en laat het gewicht naar beneden suizen met grote vaart tot je elleboog echt niet verder kan strekken. Doe dit 3x8....... Nee het is geen grap, heb het gisteren zelf gezien...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Eén woord, drie lettergrepen.

Eerste lettergreep, klinkt als boek.

Tweede lettergreep, klinkt als punk.

Derde lettergreep, klinkt als wiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee.

Ow en nog een woord, drie lettergrepen.

Eerste lettergreep, klinkt als rog.

Tweede lettergreep, klinkt als mee.

Derde lettergreep, klinkt als men.
                Originally posted by Leo1988 View Post
                Shiiit ik ben echt veels te slecht hierin, leg is uit dan?

Eerste woord: zoekfunctie

Tweede woord: drogreden
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hehe thnx
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

falstyr is TRUE.
                    borstspieren liggen horizontaal.
                    hier kun je trouwens wel de les uit halen dat flyes toch echt de allerbeste borstspier oefening is die er is. of het nou zeer doet of niet. decline, plat, incline. dan hoef je niet meer te banken. puur met 2 dumbels in de weer.

ennuh... wisten jullie dat elke bodynetter een bn-er was? volgens mij al 100 topics over, maar ik bedacht h et ineens zelf ook
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja maar het argument "sportschoolhouder die vroeger bodybuilder is geweest" past dan weer naadloos in dit topic thuis

@ knulletje: negatief trainen hoeft niet onder zwets te vallen maar zo te zien was dit over the top negatief.
                      Life's what you make it!

Comment

@ knulletjes das idd te negatief..

verder is negatieven wel chill

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X