Chaos Hoek v Holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb het fout gezien, vond het al zo raar. Die man in het blauw waar ik het over had zag ik net op tv dat hij ook bij die agenten in burger hoorde, volgens vrienden van mij heeft hij onder andere een paar man neergeschoten. Hoogstwaarschijnlijk is de schuldige aan het overlijden van die jongen dus één van die agenten.
    Maar het kan ook zijn toen die menigte agenten naar achteren werd gedreven door de opkomende hoolies, dit heb ik alleen niet meer gezien.
    Groeten

Comment

ga er maar aanstaan. 100-den man die vol haat op je afstormen. je denkt dat je laatste uur is geslagen. een politieman is ook een mens, die, jawel: bang kan worden.
      ik vond dat ze erg professioneel bezig waren en toen het niet meer lukte netjes tussen de mensen wegslopen. ofwel: hagje gered. dus well done.
      vergeet niet: als je zoiets meemaakt en je maakt dat je wegkomt ipv met je neus er bovenop staan word je ook niet neergeschoten.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        ga er maar aanstaan. 100-den man die vol haat op je afstormen. je denkt dat je laatste uur is geslagen. een politieman is ook een mens, die, jawel: bang kan worden.
        ik vond dat ze erg professioneel bezig waren en toen het niet meer lukte netjes tussen de mensen wegslopen. ofwel: hagje gered. dus well done.
        vergeet niet: als je zoiets meemaakt en je maakt dat je wegkomt ipv met je neus er bovenop staan word je ook niet neergeschoten.
        inderdaad, toen ik hoorde dat waarschijnlijk de kogels van de politie kwamen dacht ik ook gelukkig maar.

Ik dacht dat de rellen feyenoord - ajax waren, want ik sprak een gozer die bekend is met feyenoord hooligans en die zei: ja het was feyenoord tegen de joden, maar met joden bedoelde die dus politie.
        En ik zag zelf ook al die hooligans op de agenten in burger afrennen, dus zal zelf verdediging geweest zijn.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post

Bij dit soort feesten wordt toch nooit gecontroleerd op wat dan ook, kunnen ze achteraf wel gaan mauwen maar dat moeten ze dan overal doen.
          Wat toch raar is? Bij citymoves in zwolle was er ook een redelijk nette controle, zeker in vergelijking met dit. Citymoves is ook gratis.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Wat toch raar is? Bij citymoves in zwolle was er ook een redelijk nette controle, zeker in vergelijking met dit. Citymoves is ook gratis.
            ja, maar over het algemeen genomen he. Het moet wel gebeuren natuurlijk.Vind het al belachelijk als je met flessen drank aanwezig kan zijn.
            Groeten

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              En dan ook nog een woord als 'kanker' gebruiken alsof het normale moedertaal is. De jeugd van tegenwoordig schijnt echt totaal niet in de gaten te hebben wat ze zeggen.
              Een aantal jaren geleden toen Feyenoord landskampioen was stond het hele elftal op het balkon. 300.000 mensen waren aanwezig om hun cluppie toe te juichen. Velen van hen weten hoe erg het was in de jaren 1940-1945.
              En dan staat daar op het balkon een donkere meneer uit Suriname of de Antillen (Van Gobbel) te zingen: "En wie niet springt die is een jood."
              Of dat ik met mijn kinderen in de trein zit omdat we die dag naar de open dag van Feyenoord gaan en dan zit daar zo'n dappere feyenoord-supporter in de trein te schreeuwen: "vuile tering joden, waar zijn jullie vuile tering joden."
              Ongelofelijk, het heeft totaal niets met voetbal te maken en er was ook totaal geen ajacied in de buurt.
              Dat bedoel ik nou, die jeugd van vandaag de dag die sporen echt niet.
              Sorry, dit moest ik ff kwijt.
              Je hebt daar gelijk in, maar vergis je niet het is niet alleen de jeugd die steeds erger word. Dat zeg ik nu niet omdat ik zelf ook nog bij de jeugd hoor, maar je merkt dat ook volwassenen steeds asocialer en dat vind ik zelf eigenlijk heel droevig. Kunnen we dan echt niet meer fatsoenlijk met elkaar omgaan? Kun je dan echt niet even je ego aan de kant zetten en wat respect aan elkaar tonen. (En daarmee bedoel ik overigens niet overal respect roepen waarvan de meesten de betekenis niet eens meer weten) Blijkbaar is dat al heel veel gevraagd. Jammer.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

inderdaad, toen ik hoorde dat waarschijnlijk de kogels van de politie kwamen dacht ik ook gelukkig maar.

Ik dacht dat de rellen feyenoord - ajax waren, want ik sprak een gozer die bekend is met feyenoord hooligans en die zei: ja het was feyenoord tegen de joden, maar met joden bedoelde die dus politie.
                En ik zag zelf ook al die hooligans op de agenten in burger afrennen, dus zal zelf verdediging geweest zijn.
                Nou dat weet ik zo net nog niet. Dit is Nederland. Ik zie het wel al weer gebeuren. Voetbal supporters lopen te rellen, het loopt uit de hand en een 19 jarige jongen komt op het leven. Wie krijgt de schuld? De politie. Ja want door hun schuld is die jongen om het leven gekomen. Maar als hun nou nooit zo ver waren gekomen en dat feest zo verpestten had dat nooit hoeven gebeuren. Maar dat zien ze niet. K*nker dit en k*nker dat k*nker politie. Zo droevig is het ondertussen al.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Nou dat weet ik zo net nog niet. Dit is Nederland. Ik zie het wel al weer gebeuren. Voetbal supporters lopen te rellen, het loopt uit de hand en een 19 jarige jongen komt op het leven. Wie krijgt de schuld? De politie. Ja want door hun schuld is die jongen om het leven gekomen. Maar als hun nou nooit zo ver waren gekomen en dat feest zo verpestten had dat nooit hoeven gebeuren. Maar dat zien ze niet. K*nker dit en k*nker dat k*nker politie. Zo droevig is het ondertussen al.
                  ik wil de politie niet de schuld geven, maar ik heb zelf gasten zien schieten en later op het nieuws zag ik dat dat agenten in burger waren (was voor mij van achteren niet te zien, ze hadden wel oortjes in en badge bij zich), vriend van me heeft zelfs een gozer echt zien neervallen nadat 1 van die agenten dus schoot. Maar er zijn zoveel uiteenlopende verklaringen dat er weinig waarde kan worden gehecht aan de ooggetuigen, die jongen die die maat van me zag neervallen is misschien nog wel springlevend.

Hopelijk komt er rechtvaardigheid en wordt het keurig opgelost
                  Groeten

Comment

ik wil de politie niet de schuld geven, maar ik heb zelf gasten zien schieten en later op het nieuws zag ik dat dat agenten in burger waren (was voor mij van achteren niet te zien, ze hadden wel oortjes in en badge bij zich), vriend van me heeft zelfs een gozer echt zien neervallen nadat 1 van die agenten dus schoot. Maar er zijn zoveel uiteenlopende verklaringen dat er weinig waarde kan worden gehecht aan de ooggetuigen, die jongen die die maat van me zag neervallen is misschien nog wel springlevend.

Hopelijk komt er rechtvaardigheid en wordt het keurig opgelost
                    Uiteraard hoop ik dat ook. Ik zeg ook helemaal niet dat jij dat doet, maar ik bedoel alleen maar te zeggen zo triest is het al aan het worden. Hooligans verkloten een feest wat leuk en gezellig zou moeten zijn. Zij verpesten het, het loopt uit de hand en vervolgens zijn die agenten de lul omdat door hun schuld een jongen om het leven is gekomen. Geloof maar dat ze daar nog van zullen horen. Terwijl als die hooligans zich rustig hadden gehouden dat niet eens had hoeven gebeuren. En dan de schuld op de politie schuiven, want dat hoor je vaak k*nker politie dit en dat. Dat bedoel ik maar, dat zie ik nog wel gebeuren. Diep triest is het.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Nee, ik weet het, maar omdat de stad Rotterdam weer wordt genoemd.
                      Rotterdam is een hardstikke mooie stad, maar de meeste mensen gaan nu weer denken: Rotterdam? Euh, nou nee, ben ik niet zo kapot van, allemaal a-socialen daar. En diegene die het lopen kapot te maken komen helemaal niet uit R'dam.
                      Tilburg heeft anders ook een hoog crimineel gehalte, net als Eindhoven en Amsterdam.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Je hebt daar gelijk in, maar vergis je niet het is niet alleen de jeugd die steeds erger word. Dat zeg ik nu niet omdat ik zelf ook nog bij de jeugd hoor, maar je merkt dat ook volwassenen steeds asocialer worden en dat vind ik zelf eigenlijk heel droevig. Kunnen we dan echt niet meer fatsoenlijk met elkaar omgaan? Kun je dan echt niet even je ego aan de kant zetten en wat respect aan elkaar tonen. (En daarmee bedoel ik overigens niet overal respect roepen waarvan de meesten de betekenis niet eens meer weten) Blijkbaar is dat al heel veel gevraagd. Jammer.
                        Dat klopt. Gisteren werd ik zelfs bijna door een buschauffeur van rond de 50 platgereden omdat ie zo druk was met ouwehoeren ipv voorang te verlenen. En wat denk je van die mensen in de Efteling die mekaar de hersens insloegen in de rij voor een attractie? Ook een stel van rond de 45 jaar. Hoe triest kan het nog worden?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ze moeten mensen die de politie, brandweer, en ambulance personeel verhinderen hun werk te doen gewoon hard aanpakken. Hoe vaak hoor niet dat ambulance personeel word lastig gevallen als ze een gewonde komen halen. Of dat de brandweer word bekogelt met stenen als ze een brand willen blussen. Dat is toch te gek voor woorden!!!.
                          Als je nu de filmpjes ziet van dat feest, je zou maar in de schoenen van die agenten staan. Je gaat van zelf wel schieten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen hoor. Ik heb respect voor die gasten daar, ze staan daar met z'n 4e en kijk dan hoeveel mensen erom heen staan. En het grootste deel van deze mensen wil hun nog wat aandoen ook.

En straks krijgt de politie nog de schuld ook, belachelijk toch

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
                            Ze moeten mensen die de politie, brandweer, en ambulance personeel verhinderen hun werk te doen gewoon hard aanpakken. Hoe vaak hoor niet dat ambulance personeel word lastig gevallen als ze een gewonde komen halen. Of dat de brandweer word bekogelt met stenen als ze een brand willen blussen. Dat is toch te gek voor woorden!!!.
                            Als je nu de filmpjes ziet van dat feest, je zou maar in de schoenen van die agenten staan. Je gaat van zelf wel schieten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen hoor. Ik heb respect voor die gasten daar, ze staan daar met z'n 4e en kijk dan hoeveel mensen erom heen staan. En het grootste deel van deze mensen wil hun nog wat aandoen ook.

En straks krijgt de politie nog de schuld ook, belachelijk toch

Grtz..
                            Helemaal mee eens!Heb sowieso bewondering voor iedereen die voor of bij de overheid werkt .

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Tilburg heeft anders ook een hoog crimineel gehalte, net als Eindhoven en Amsterdam.
                              Wat denk je van Flevoland?Heeft ook niet zo'n goed imago,maar ik zal je vertellen dat ik erg mooi woon (ik kijk vaak naar grazende herten ).Ook in Hilversum en Bussum heb je plekken waarbij het niet zo veilig is voor je fiets.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                                Helemaal mee eens!Heb sowieso bewondering voor iedereen die voor of bij de overheid werkt .
                                Ik heb voor iedereen bewondering die meehelpt aan een fatsoenlijke maatschappij en zijn steentje bijdraagt om het niet zo gek te laten worden, als dat het bij sommigen al is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X