Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als 1000 mensen 10 minuten bellen heb je 10.000 minuten x 80 cent is 8000 euro. kosten kpn: 1000 euro, ksoten krantje 1000 euro. netto: 6000 eurie in je knip.
fokt hen het nou of je besteld of niet
als 1000 mensen 10 minuten bellen heb je 10.000 minuten x 80 cent is 8000 euro. kosten kpn: 1000 euro, ksoten krantje 1000 euro. netto: 6000 eurie in je knip.
precies! waarschijnlijk zullen ze helemaal niet langs de deur komen. en slimmerikken hier boven mochten ze dat wel doen denk je dan echt dat je even mag kijken. je mag niet eerst kijken anders kunnen ze je toch ook niet oplichten. die doos zullen ze altijd wel zo goed dichtmaken voor dat jij hem open hebt zijn zij allang weg
BTW knakker...!!
Maar id, lucratieve bussinnes.
Die bestelling zou een extra zijn, door dat bellen lopen zij binnen.
maar als het onder rembours komt kan je altijd even kijken dacht ik onder toezicht van de postbode, heb ik ook een tijdje gedaan toen ik veel pakketten kreeg in verband met mijn werk gewoon even nakijken want ptt maakt ook wel is iets kapot. (ik mocht de pakketten atlijd even openen )
Dat zegt ook weinig. Wie zegt dat het niet al kapot is, of binnen een week kapot gaat?
Vind zulke dingen komen mensen hun eigen verantwoordelijkheid.
ik vraag me af wat al die folders gekost hebben en het laten bezorgen ervan. zal niet goedkoop zijn geweest aangezien grotendeels van het land de folder heeft
Ik weet niet of jullie bekend zijn met het programma 'RADAR', maar daar zitten veel van dit soort bedrijfjes bij
Mensen worden voor duizenden euro's opgelicht door een bedrijf dat op eens van de aardbodem verdwijnt en niet meer te traceren valt. Bedankt voor de waarschuwing
ik verkoop alleen opblaasdildos, wegwerp zeg maar, en dan als ze bellen waartie blijft, dan zeg ik: sorry, had em zelf al weggegooid. gheheheh. (zelfbedacht)
ik verkoop alleen opblaasdildos, wegwerp zeg maar, en dan als ze bellen waartie blijft, dan zeg ik: sorry, had em zelf al weggegooid. gheheheh. (zelfbedacht)
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment