Bloopers/blunders in de sportschool.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post
    Yep, ik trek dat niet, die strakke shit om me heen als ik aan het trainen ben. Houdt me alleen maar tegen. Als het ff kon zou ik gewoon lekker naakt trainen (behalve bij deadliften, een lange broek zodat de stang niet schuurt en ik hem dichter bij me kan houden)

Ok nu ga je te ver!

Ik heb juist geen last van redelijk strakke kleding. Heb soms een lange broek aan met gaatje op mijn reet, dan trek ik er echt wel een boxertje onder aan .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Een knalharde scheet tijdens squat, wat hadden we toen gelachen hehe. Het ergste was hij had een geurtje

Comment

Yep, ik trek dat niet, die strakke shit om me heen als ik aan het trainen ben. Houdt me alleen maar tegen. Als het ff kon zou ik gewoon lekker naakt trainen (behalve bij deadliften, een lange broek zodat de stang niet schuurt en ik hem dichter bij me kan houden)
        Hahahahahaa deadliften in je naakie in de sportschool... dat zou lachen zijn xDDDDD

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Hahahahahaa deadliften in je naakie in de sportschool... dat zou lachen zijn xDDDDD
          Ik kan ergere dingen verzinnen, dan allemaal naakte gespierde mannen. Ik stem voor

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Daar wil je niet achter gaan staan

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Ik kan ergere dingen verzinnen, dan allemaal naakte gespierde mannen. Ik stem voor
              Dream on baby, dream on
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

In dat geval kom ik bij jou in de gym trainen!

ontopic: kan me niet echt zo gauw een echte blunder herinneren. Heb wel een keer flink m'n kop gestoten toen ik de schijven wilde verwisselen bij het bankdrukken. Ik leg ze dan gewoon naast de bench, dat is makkelijk zodat je dan niet steeds heen en weer loopt. Maar goed, toen had ik dus wat schijven neergelegd en ik wou opstaan. Was alleen ff vergeten dat er nog een barbell boven de bench hing dus ik stootte vollebak m'n kop. Dat deed dan ook best wel zeer.

Had trouwens nog geluk dat ie gewoon netjes op z'n plaats bleef want opzich kan dat nog best wel gevaarlijk zijn.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  In dat geval kom ik bij jou in de gym trainen!
                  I double dare you madderfacker

Wordt de 2e weddenschap waarin je gruwelijk hard gaat losen
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

twee keer.

1 keer vol tegen de spiegel aangelopen hahha..dacht dat er nog stuk zaal was.
                    en 1 keer achterstevoren op pec deck machine gaan zitten
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

haha over kop stoten gesproken, 1x met triceps overhead extension op incline bankje liet ik dat ding ipv achter me nek, op me kop vallen
                      Groeten

Comment

Wanneer jordy

Ot: Ik heb het bij de vorige sportschool een keer voor elkaar gekregen, om de oordopjes van de mp3 speler (njah dat touwtje dan) helemaal in een fiets te draaien. Vind het nog kunstig dat die draadjes er weer uit gekomen zijn.

Een keer was een vriendin mee, half in gesprek. Dus ik loop verder, en begin zo verder te ouwehoeren tegen iemand anders. Was een beetje jammer dat het heel lang duurde, voordat het tot me doordrong dat het de verkeerde persoon was.

Uuuhm wat willen drinken, en erachter komen dat de dop er totaal niet goed opzit.

Druk aan het hardlopen zijn op zon gare band, abnormale hoestbui krijgen, en de loopband niet uitkrijgen.

Comment

I double dare you madderfacker

Wordt de 2e weddenschap waarin je gruwelijk hard gaat losen
                          hahaha hoezo dan?

@ patricia: Wanneer jij wilt. Misschien kunnen we iets afspreken ofzo?
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Een keer was een vriendin mee, half in gesprek. Dus ik loop verder, en begin zo verder te ouwehoeren tegen iemand anders. Was een beetje jammer dat het heel lang duurde, voordat het tot me doordrong dat het de verkeerde persoon was.

Uuuhm wat willen drinken, en erachter komen dat de dop er totaal niet goed opzit.
                            HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA toen ik die las ging ik echt stuk xDDDDD hahahahah

Ik had eerst zo een bidon..

En het dopje zat er niet goed op en toen ik een slok wou nemen was de hele sportschool nat xD
                            Een instructeur vroeg nog of ik het wou opruimen en ik zei: Doe zelf, je moet tog wat doen voor je geld . Want bij mijn sportschool doen ze echt helemaal niks!

Originally posted by Bilo View Post
                            twee keer.

hahahaha xD Ik zou gelijk een andere sportschool zoeken xD!!!

Comment

Een schijf van 5 kilo laten vallen op mijn teen. godver dat deed zeer. En bij de nieuwe sportschool volop tegen de glazen deur gelopen. Goed dat het speciaal glas is.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                                twee keer.

U is vampier?
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X