Forum records - naturel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

benchpress 1x 115
    de rest zit ik ver onder jullie dus hoef ik niet te posten:P

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Sorry dat ik niet aan je topic meedoe Leo.. Hoop dat je het begrijpt, het is geen onwil........
      Vind het wel een beetje jammer moet ik zeggen.
      Maar wel respect dat je niet mee doet.
      Ik geloof wel dat je met vele oefeningen op 1 zou staan.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Deadlift: 1 x 215 kg
        Bench: 1 x 125 kg
        FullFrontsquat: 1 x 125 kg
        Pushpress: 1 x 95 kg
        Last edited by AlphaMuscles; 13-11-2009, 13:28.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Toch maar eens even wat meer singles doen....
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Mijn stats tellen niet meer mee, omdat ik ze niet meer haal momenteel

Niels?? zal wel filmpjes willen zien.. 110 kg mp'en moet je echt van hele goede huizen komen. beetje ongeloofwaardig, zelfde geld voor je andere pr's.

Maar petje af als het wel zo is
            Last edited by Torque; 13-11-2009, 13:32.

Comment

Sorry dat ik niet aan je topic meedoe Leo.. Hoop dat je het begrijpt, het is geen onwil........
              Ja maakt niet uit man, ik snap je denkgang wel
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by laurann View Post
                Vind het wel een beetje jammer moet ik zeggen.
                Maar wel respect dat je niet mee doet.
                Ik geloof wel dat je met vele oefeningen op 1 zou staan.
                Ik denk het wel ja... Maar is het eerlijk? Welnee, ik gebruik al 20 jaar as... Deze jongens/mannen en vrouwen zijn merendeels clean bezig (wat ik zeer respecteer) en de enkele gebruikers die er zijn, kuren nog niet zo lang.. Het zou dus helemaal niet in lijn zijn met de andere sporters... En als ik het eerlijk noteer, krijg je misschien weer mensen die denken dat as heilig is en supermensen maakt, Kijk en dat wil ik graag voorkomen.. Ik wil absoluut geen mensen aanzetten tot as gebruik....En daarom mijn excuus om het niet te doen...

Comment

Ik denk het wel ja... Maar is het eerlijk? Welnee, ik gebruik al 20 jaar as... Deze jongens/mannen en vrouwen zijn merendeels clean bezig (wat ik zeer respecteer) en de enkele gebruikers die er zijn, kuren nog niet zo lang.. Het zou dus helemaal niet in lijn zijn met de andere sporters... En als ik het eerlijk noteer, krijg je misschien weer mensen die denken dat as heilig is en supermensen maakt, Kijk en dat wil ik graag voorkomen.. Ik wil absoluut geen mensen aanzetten tot as gebruik....En daarom mijn excuus om het niet te doen...
                  geen excuses nodig van mijn kant. Goede uitleg goede gedachtegang.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Zeer doordacht knul, respect
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

mooi gezegd knulletje!

Vandaag voor de eerste keer zercher squats gedaan: in 8 sets opgebouwd naar een topset. 1 X 120 kg
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Schuine bank: 1 x 120 kg
                        Clean & Press: 1 x 95 kg
                        Deadlift: 1 x 195 kg
                        BOR: 1 x 120 kg
                        Bench: 1 x 130 kg

Dat was het wel qua maximale shit.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

en doen jullie dippen bijvoorbeeld puur op lichaamsgewicht of met gewicht erbij ?
                          als het alleen lichaamsgewicht is dan zit ik op 25 a 30 reps ofso :S
                          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Ik heb een tijdje geleden een strike seated mp gedaan en dat was 1x60 kg dus eigenlijk hoor ik onder Falstyr te staan daar.

En ik heb een Bor van 3x100 kg. De rest is niet echt boeiend genoeg.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Trouwens gaat het puur om records of moet je ook in staat zijn om het op dit moment te bewijzen? Want als het puur om pr's gaat zeg maar zou dso er ook nog tussen moeten staan met z'n 130/140 bench en yawg met 100 kg front squat.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                                mooi gezegd knulletje!

Vandaag voor de eerste keer zercher squats gedaan: in 8 sets opgebouwd naar een topset. 1 X 120 kg
                                Wilde vandaag ook maar is proberen, maar holy jezus dat ging nergens meer over na me FSQ´s lol. Na de 80 was de fut er al uit, respect.

Verder is me max FSQ een double met 100kg, maar dat was al tijdje terug, komt er binnen 2/3 weken weer te staan op film

Misschien leuk om max C&P te posten ipv MP of PP, geeft beetje beter beeld
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X