Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Of je genoeg liefhebbers hebt geraakt weet ik niet.. Maar ik ben er wel 1 van hoor. En elk filmpje wat te maken heeft met n vechtsport kijk ik ook zeker wel.. Word wel altijd moe van het kijken, want zit er altijd helemaal in mee te doen.... Leuke topic, ik geef n 10....
Mijn held. Schijnt ook een ontzettend relaxte en aardige vent te zijn. Zo zag ik eens een interview van hem waarin de interviewer een beetje denigrerend deed over een tegenstander die hij k.o had geslagen, hij ging helemaal uit ze naad en zei dat die vent wat meer respect moest hebben voor die vechter.
Voor Bas Rutten heb ik ook veel respect, maar mijn nederlandse nr.1 is en blijft voorlopig toch Ramon Dekkers denk ik.
DIT is pas een BEEST :P Bob sapp, niet zo goed in verdedigen kan wel zwaarrrr veel incasseren en is gewoon zoals je ziet fucking lomp..
Heeft 't wel afgelegd tegen Peter Aerts en Badr hari uiteraard
Bob Sapp is een clown.
Heeft niks met k1 te maken. Die vent heeft geen techniek, kan niet normaal schoppen of boksen. En hij stormt als een dolle stier door de ring.
Aan de andere kant heeft hij wel veel gevechten gewonnen. Niet zo gek als je zo groot ben, 1 punch en het licht gaat uit
dat is net als de discussie die vaak gevoerd wordt, of sem schilt een goede vechter is of niet. Zo lang je wint kan je zeggen van wel, maar op techniek beoordeeld, nee.
Mijn favorieten zijn George st. Pierre & Roger Huerta.
en bij de vrouwtjes Megumi Fujii, een klein japans vechtersbaasje met heel wat pit :P i love that chicky haha
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment