fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En als er een gebruiksaanwijzing was zouden we eerst wat proberen en als het niet lukt die gebruiksaanwijzing lezen xD dus dan heb je het al verneukt xD

gewoon je zelf blijven blijft bij mij het beste werken
    Calisthenics / Street workout

Comment

plaatje verklaart alles heren

waarom staat er poppetje dat ik angry ben? omdat reactie kort was?
      Attached Files

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
        Veel meiden vallen op foute jongens.. totdat ze een aantal keer goed belazerd worden
        'Foute man' toch niet zo aantrekkelijk | nu.nl/lifestyle | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Comment

Wees blij dat geen één vrouw hetzelfde is. Heb je er 1 gehad, heb je ze allemaal gehad.

Ikzelf vind versiertrucs overrated, wees gewoon jezelf, en je komt altijd wel iemand tegen die jou ook ziet zitten. (Wow dat klonk wel heel cliché)
          Can squats cure cancer?
          - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            @ jordy, wat is volgens jou dan dat potje dekseltje verhaal? Daarmee zeg je toch juist dat er een ware is?
            Nee. Ik bedoel dat je wel een partner kan vinden die bij jou past. Maar dat is niet hetzelfde als de ware. De ware daar is er maar 1 van. Maar ik denk dat er meerdere vrouwen rondlopen die goed bij je passen. Alleen kom je die niet allemaal op hetzelfde moment tegen waarschijnlijk. Maar dat je bij 1 partner gelukkig bent wil in mijn ogen niet zeggen dat dat de ware is. Je zou namelijk bij een andere vrouw ook gelukkig kunnen zijn. Met dat potje dekseltje verhaal bedoel ik dus verder dat iedereen wel iemand kan vinden die bij hem/haar past.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Nee. Ik bedoel dat je wel een partner kan vinden die bij jou past. Maar dat is niet hetzelfde als de ware. De ware daar is er maar 1 van. Maar ik denk dat er meerdere vrouwen rondlopen die goed bij je passen. Alleen kom je die niet allemaal op hetzelfde moment tegen waarschijnlijk. Maar dat je bij 1 partner gelukkig bent wil in mijn ogen niet zeggen dat dat de ware is. Je zou namelijk bij een andere vrouw ook gelukkig kunnen zijn. Met dat potje dekseltje verhaal bedoel ik dus verder dat iedereen wel iemand kan vinden die bij hem/haar past.
              ah op die manier. Nee ik geloof ook niet dat er maar één persoon is, die bij je past.

Comment

ah op die manier. Nee ik geloof ook niet dat er maar één persoon is, die bij je past.
                Dan zou de kans ook wel erg klein zijn dat je die tegenkomt, 0,00000003% ongeveer.
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Dan zou de kans ook wel erg klein zijn dat je die tegenkomt, 0,00000003% ongeveer.
                  Nou grote kans dat heelveel mensen dan zonder zitten. Denk dat voor heelveel de kans dan 0% is. Zie maar eens de ware te vinden onder 3,5 miljard vrouwen (oudjes en kinderen vallen natuurlijk af, dus zijn het er al veel minder) Volgens mij win je dan nog eerder de lotto.

Comment

Nou grote kans dat heelveel mensen dan zonder zitten. Denk dat voor heelveel de kans dan 0% is. Zie maar eens de ware te vinden onder 3,5 miljard vrouwen (oudjes en kinderen vallen natuurlijk af, dus zijn het er al veel minder) Volgens mij win je dan nog eerder de lotto.

statistisch gezien wel ja
                    Groeten

Comment

Het zou wel het aantal scheidingen verklaren. Een groot deel blijft natuurlijk bij elkaar, puur en alleen vanwege kinderen.

Of ben ik nu weer te positief? ^^

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Het zou wel het aantal scheidingen verklaren. Een groot deel blijft natuurlijk bij elkaar, puur en alleen vanwege kinderen.

Of ben ik nu weer te positief? ^^
                        nope been there, still dealing with it.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Precies, dat bedoel ik maar.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ach joh, vrouwen zijn net eekhoorns, ze vallen altijd op eikels
                            22j.
                            1.83m
                            70 kg. BF 8,5%

Comment

Ik weet niet of dit boek ook in het Nederlands bestaat. Ik heb onlangs de Engelse versie gelezen en er een hoop van opgestoken. Gezien de discussie die hier loopt denk ik dat jullie ook interesse in dit boek zullen hebben.
                              Amazon.com: Why Men Want Sex and Women Need Love: Solving the Mystery of Attraction (9780307591593): Barbara Pease, Allan Pease: Books
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

@ Topicstarter

Als je op mooie dames met een grote bek valt zorg dan dat ze je niet onder sneeuwen. Ben die onbereikbare man en niet die push-over. Dit soort vrouwen speelt op dit moment spelletjes met jou omdat jij er steeds in blijft trappen.
                                Je kunt ook gewoon eens een ander type vrouw proberen te versieren....es kijken hoe dat bevalt. misschien dat dat soort vrouwen meer in jouw "leage" zitten?
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X