Originally posted by gameface
View Post
fouten vermijden bij vrouwen versieren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostDat snap ik dan weer niet. Sterker: denk dat het een excuus voor jezelf is dat je al tijden geen vriendin hebt. Wellicht zelfs zonder dat je het zelf zo doorhebt.
Vrouwen zijn uitzonderlijk gevoelig voor hoe goed je in de markt ligt. Overdrijven is ook een vak, maar door op zijn tijd toch wat te hebben, win je wel degelijk aan gewildheid.
Daarnaast: je weet ook niet hoe een auto rijdt zonder een proefrit.
En denk je dat alle vrouwen van rond de 20 liever een kerel hebben die er 7 heeft gehad dan iemand die er altijd op is blijven wachten? Ik nam het eigenlijk lang serieus maar ik zie zelf ook wel dat het niet hoeft
Vanavond ga ik uit trouwensLast edited by G. Coria; 12-02-2010, 18:09.
Comment
-
@TS; weeg dingen niet zo af joh. Stel dat bijna (bewijs van spreke) alle vrouwen op links handige mannen zouden vallen, en jij rechts bent. Heeft het dan zin om ineens krampachtig links handig te worden? Of zorgt dat ervoor dat links én rechts je niet meer hoeft?
Geniet gewoon, en denk niet teveel na.
Originally posted by gameface View PostIk heb me telefoon afgeschaft omdat vrouwen op onbereikbare mannen vallen.
Originally posted by Falstyr View PostElke week uitgaan is saai en eentonig.
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostBen ik het eigenlijk wel mee eens. Ben jij een psycholoog of heb je gewoon levenswijsheid?
En denk je dat alle vrouwen van rond de 20 liever een kerel hebben die er 7 heeft gehad dan iemand die er altijd op is blijven wachten? Ik nam het eigenlijk lang serieus maar ik zie zelf ook wel dat het niet hoeft
Vanavond ga ik uit trouwens
Comment
-
Weetje wat ik altij heb, als ik een date heb of een soort van intresse in iemand dan komen hebben ook anderen in eens intresse in mij. Heb ik niets of ben ik echt goed op zoek dan willen ze niets van mij weten. Dit begid erg op te vallen. Wat dit moet voorstellen weetik niet, maar het is wel iritant
Comment
-
Tja...het heeft nooit zin om over al je veroveringen te gaan laten kleppen tegen je nieuwe streep op de kijfstok. Enige tijd om op te scheppen is in een groep met je vrienden/vriendinnen. Denk niet dat de meesten er zwaar aan tillen of je 1 of 10 neukertjes gehad heb. Laatbloeier zijn is ook geen punt, als je maar een TE laat bloeier bent.
Ik irriteer me er aan om dingen uit te moeten leggen op me huidige leeftijd en zo zullen vrouwen op een bepaalde leeftijd ook geen zin meer hebben om een nieuwe bed partner les te moeten geven in hoe te neuken. Als je een bepaalde leeftijd voorbij bent mag je toch wel verwachten dat er enige ervaring aanwezig is bij de ander en niet dat die dombo er als een imitatie opblaaspop er bij gaat liggen. Necrophilia is niet bepaald mijn ding ongeacht of het "lijk" nog leeft of niet. hehe.
Les die ik geleerd heb na de break-up is dat de meeste dan te snel weer een ander willen. Dat straal je uit en dat schrikt af. Beste is gewoon om een tijd als het ware af te sluiten en te concentreren op de dingen die jezelf leuk vindt om te doen en schijt hebben aan anderen. Na een tijdje ben je dan niet meer bezig met vrouwen willen ontmoeten en dan komen ze opeens in bosjes op je af als het ware. En zeker als je dingen doet die JIJ leuk vindt kom je die chicks meteen tegen op plekken met dezelfde interesses.Last edited by Falstyr; 12-02-2010, 18:23.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostZoals al vaker gezegd, niet alle vrouwen zijn het zelfde. En het lijkt me sterk dat een vrouw een man liever wil, als hij voor zijn 20ste al 7 vrouwen heeft gehad. General is geen psycholoog of iets dergelijks, het is zijn mening. Hij kan niet weten hoe alle vrouwen in elkaar steken, netzo als ik dat ook niet weet. Veralgemeniseringen zijn snel gemaakt door mensen. Is ook niet raar, omdat je hersenen van simpel houden. Iedereen afzonderlijk beoordelen is nu eenmaal lastig. Mensen als groep beoordelen gaat veel makkelijker.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View Post@
Idd. Elke week uitgaan is net zo saai als nooit uitgaan. Nogal kansloos als mensen zich niet kunnen vermaken zonder de standaard dingen die ze iedere week opnieuw doen. Al is dat wel anders als je 16 bent, dan wanneer je 26 bent.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostTja...het heeft nooit zin om over al je veroveringen te gaan laten kleppen tegen je nieuwe streep op de kijfstok. Enige tijd om op te scheppen is in een groep met je vrienden/vriendinnen. Denk niet dat de meesten er zwaar aan tillen of je 1 of 10 neukertjes gehad heb. Laatbloeier zijn is ook geen punt, als je maar een TE laat bloeier bent.
Ik irriteer me er aan om dingen uit te moeten leggen op me huidige leeftijd en zo zullen vrouwen op een bepaalde leeftijd ook geen zin meer hebben om een nieuwe bed partner les te moeten geven in hoe te neuken. Als je een bepaalde leeftijd voorbij bent mag je toch wel verwachten dat er enige ervaring aanwezig is bij de ander en niet dat die dombo er als een imitatie opblaaspop er bij gaat liggen. Necrophilia is niet bepaald mijn ding ongeacht of het "lijk" nog leeft of niet. hehe.
Les die ik geleerd heb na de break-up is dat de meeste dan te snel weer een ander willen. Dat straal je uit en dat schrikt af. Beste is gewoon om een tijd als het ware af te sluiten en te concentreren op de dingen die jezelf leuk vindt om te doen en schijt hebben aan anderen. Na een tijdje ben je dan niet meer bezig met vrouwen willen ontmoeten en dan komen ze opeens in bosjes op je af als het ware. En zeker als je dingen doet die JIJ leuk vindt kom je die chicks meteen tegen op plekken met dezelfde interesses.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostElk weekend naar de kroeg of de discotheek gaan is behoorlijk lame ja. Een avondje uit moet wel iets bijzonders blijven, en als je elke week gaat is het ook eenheidsworst. En het kost je nog bakken met geld ook. Ik ben er voorstander van om gewoon lekker je eigen ding te doen en je eigenlijk helemaal niet zo met vrouwen bezig te houden. De leukste dames kom je idd gewoon buiten het stappen tegen zoals Fallus al eerder zei. Als je er niet aan denkt lijkt het wel of het allemaal vanzelf op je af komt. En voor je het weet woon je al weer bijna 3 jaar samen...(fuck is het al weer zo lang???)
Beetje bs wat je daar zegt. Was ik dus lame. Ben 6 jaar lang elk weekend wezen stappen en heb een gouwe tijd gehad. Lekker feesten, discotheken drugs( ja is slecht weet ik) heel veel vrouwen. Helemaal super. Als ik hier dan 17 jarige jochies zie schrijven met de meeste saaie dingen die je kan bedenken om te doen met een meid, dan weet ik zeker dat je nog lang vrijgezel blijft. Ik zeg niet dat je elk week de beest uit moet hangen, maar ik heb hier het idee dat jullie al 40 jaar of ouder zijn.
Beetje levenservaring opdoen is belangrijk en dat leer je niet thuis of achter de computer. Dat leer je door om te gaan met andere mensen. Dus af en toe een meid meenemen, al is het maar voor een wip, maakt geen reet uit. En als je het stoort dat zo een meid meerdere jongens heeft gehad zegt dat wat over jezelf.....moet je wat zekerder van je zaak zijn. Vrouwen willen niet iemand die onzeker is.
Lekker belangrijk als een meid met meerde gasten naar bed is geweest.(is ze zogenaamd een slet.... wat bullshit is natuurlijk) Zolang ze het maar niet doet achter je rug om.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Ash; ik geloof niet dat hij bedoelt dat je maar de helft van de tijd moet uitgaan, en de rest moet thuis zitten. Ik bedoel dat in ieder geval niet. Je hoort gewoon ook andere leuke dingen te doen. Als je maandenlang alleen maar naar het weekend toe leeft, en dan alleen maar uitgaan hebt, en verder geen fuck te doen hebt, dan is dat bijzonder lame ja. Zoek dan een hobby of andere bezigheid, maar uitgaan als enige lichtpuntje in je leven hebben, is gewoon te triest voor woorden.
Maar neem aan dat het bij jou niet zo was, dus voel je niet aangesproken
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostBeetje bs wat je daar zegt. Was ik dus lame. Ben 6 jaar lang elk weekend wezen stappen en heb een gouwe tijd gehad. Lekker feesten, discotheken drugs( ja is slecht weet ik) heel veel vrouwen. Helemaal super. Als ik hier dan 17 jarige jochies zie schrijven met de meeste saaie dingen die je kan bedenken om te doen met een meid, dan weet ik zeker dat je nog lang vrijgezel blijft. Ik zeg niet dat je elk week de beest uit moet hangen, maar ik heb hier het idee dat jullie al 40 jaar of ouder zijn.
Beetje levenservaring opdoen is belangrijk en dat leer je niet thuis of achter de computer. Dat leer je door om te gaan met andere mensen. Dus af en toe een meid meenemen, al is het maar voor een wip, maakt geen reet uit. En als je het stoort dat zo een meid meerdere jongens heeft gehad zegt dat wat over jezelf.....moet je wat zekerder van je zaak zijn. Vrouwen willen niet iemand die onzeker is.
Lekker belangrijk als een meid met meerde gasten naar bed is geweest.(is ze zogenaamd een slet.... wat bullshit is natuurlijk) Zolang ze het maar niet doet achter je rug om.
Nou vaak uit ga ik niet (krijg mijn vrienden niet vaak mee) en ik hoef ook geen doorgeneukte slet, maar onzeker ben ik toch echt niet, geloof me dat.
Vind jij trouwens dat je in die klere herrie om kunt gaan met mensen? Volgens mij heb je meer aan een caféetje of ergens anders waar het rustig is. Je lul in een kut steken is geen omgaan met mensen, altans dat vindt ik. Dat is gewoon je driften stillen (niks mis mee overigens)
Wat ik zo erg vind aan hardcore uitgaanstypes is, dat ze je uitlachen als je niet veel drinkt en ze je dan raar aankijken. Ze je saai vinden en je niet begrijpen als je niet iedere weekend uitgaat en volgepompt bent met allerlei rotzooi. Ze vinden jou dan losers, maar in werkelijkheid zijn ze zelf losers. Losers die alleen plezier kunnen hebben als ze helemaal volgestampt zijn met alcohol en/of drugs. Ik vind het prima, maar dan moeten die types niet andere mensen als saai en weet ik niet wat afstempelen, als die zich niet zo gedragen als zij.
Comment
-
ik begrijp Ashley best. Uitgaan is gewoon wat je moet doen als je jong bent. Zuipen, blowen weet ik veel wat nog meer is gewoon lachen... dolle boel, heb een relaxte jeugd.
Met blowen ben ik wel gestopt voor de sport en drinken doe ik ook nog maar af en toe, carnaval giet ik wel weer wat achterover ma probeer het binnen de perken te houden.
Stel ik zou NU ophouden met uitgaan en alles wat ik zo nu en dan doe kan ik wel terugkijken met een big smile.
Nou moet ik wel zeggen.. de goede meisjes leer je meestal wel kennen buiten de kroeg om etc..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment