fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloemendaal staat ook in de planning inderdaad. Wil daar toch eens heen. Cd's zijn immens lekker, dus dat belooft veel goeds.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Vrouwen willen vaak wat ze niet kunnen krijgen of geen grip op hebben , simpel.

Wijs sex met een vrouw eens af.Ze worden helemaal gek en smachten meer naar je dan ooit!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Bloemendaal staat ook in de planning inderdaad. Wil daar toch eens heen. Cd's zijn immens lekker, dus dat belooft veel goeds.
        Was daar vorig jaar één keer, bij het laatste feestje van BLM09 of zoiets, echt relaxede muziek en geen tokkies.
        En Glenn Helder was aan het drummen
        Groeten

Comment

• Ben van plan om deze zomer ook is naar Decibel te gaan, heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus lijkt me wel super

Comment

Hehehe. Ik heb me toch een partij zin in de zomer gabber. Alle strandfeesten weer af. Heerlijk.
            Hehehe, viespeuk.

Comment

• Vooralsnog alleen met mijn vriendin, dus zal me in moeten houden daar.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vooralsnog alleen met mijn vriendin, dus zal me in moeten houden daar.
                Hoe lang ben je al weer samen?
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Vooralsnog alleen met mijn vriendin, dus zal me in moeten houden daar.
                  Zal ik je eens een leuke tip geven als je eens een keertje naar een club toegaat en op sommige momenten is het zo druk dat je letterlijk tegen elkaar staat aangedrukt?
                  Houd je handen laag en ik garandeer je dat je zoveel lekkere kontjes kunt betasten dat hou je niet voor mogelijk.

Comment

• Ongewenste intimiteiten ftw
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      Ongewenste intimiteiten ftw
                      Je moet het natuurlijk ook sneaky doen he.
                      De meeste dames hebben het nog niet eens in de gaten en als er eentje para wordt dan excuseer je je gewoon en zegt dat het een ongelukje was. Dan vinden ze dat helemaal niet erg. Je moest eens weten hoe vrouwen kunnen zijn.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Zal ik je eens een leuke tip geven als je eens een keertje naar een club toegaat en op sommige momenten is het zo druk dat je letterlijk tegen elkaar staat aangedrukt?
                        Houd je handen laag en ik garandeer je dat je zoveel lekkere kontjes kunt betasten dat hou je niet voor mogelijk.
                        Werkt ook op de middelbare school. Tussen de les wissels door veel trappen op en af met enorm veel mensen :P

Grappige was nooit commentaar gehad toen ik dat bewust deed. Liep ik gewoon relaxt de trappen op met hand naast me en iemand liep er tegen aan en die had wel commentaar. hehe Les is...als je grijpt...doe het dan bewust

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Je moet het natuurlijk ook sneaky doen he.
                          De meeste dames hebben het nog niet eens in de gaten en als er eentje para wordt dan excuseer je je gewoon en zegt dat het een ongelukje was. Dan vinden ze dat helemaal niet erg. Je moest eens weten hoe vrouwen kunnen zijn.
                          Lol, dit is mij dus overkomen met carnaval, ben nog nooit zovaak in mijn kont geknepen... Vrouwen kunnen (iig met carnaval) een stuk losser zijn dan je denkt.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                            Lol, dit is mij dus overkomen met carnaval, ben nog nooit zovaak in mijn kont geknepen... Vrouwen kunnen (iig met carnaval) een stuk losser zijn dan je denkt.
                            De alcohol heeft hier uiteraard ook wel iets mee te maken. Moet overigens ook wel zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen toch wel wat losser zijn dan de Belgische.
                            Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
                              De alcohol heeft hier uiteraard ook wel iets mee te maken. Moet overigens ook wel zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen toch wel wat losser zijn dan de Belgische.
                              Hm, dan ken je de Engelsen nog niet.
                              Het verschil tussen Holland en Engeland.
                              Wanneer in Holland een stelletje uitgaat zal hij over het algemeen aardig wat naar binnen werken, zij zal veel minder drinken omdat zij als de dood is dat hij overspel pleegt en daarom moet zij hem goed in de gaten houden.
                              In Engeland is dat net andersom. Daar zal zij zich helemaal vol gooien, hij zal ook wel wat drinken maar niet zoveel omdat hij als de dood is dat zij overspel zal plegen.
                              In Engeland gaan vrouwen pas echt los. Die zien een avondje uit als having fun with your mates, drinking too much and having a shag. Dat is hun avondje uit. Moet wel zeggen dat dat een enorme lol is, ze zijn zo easy hehehe. En de meesten hebben ook een goed gevulde decollete.

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X