fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fouten vermijden bij vrouwen versieren

Soms is het me een raadsel wat er omgaat in die kopjes bij de vrouwen.
    Als ik uitga kom ik altijd zelfzeker over en het eerste contact loopt best lekker. Vorige week ging ik nog achter een mooie meid aan maar ze had helaas een vriend. Ik had haar al een paar keer ontmoet en vroeg haar mee uit.

Ik vernam wat later wie die vriend was. Ik ken hem zelfs goed. Hij is 2 meter groot maar zeker geen afgetrainde kerel en mooi is ie ook niet. En hij heeft een reputatie om vrouwen te gebruiken voor seks en ze daarna gewoon te dumpen als hij het beu is. Vreemdgaan vindt ie ook prima, dat heeft ie al in 6 opeenvolgende relaties gedaan.

Waarom begint de mooiste meid van de streek een relatie met zo'n kerel? Ik heb er geen flauw idee van. Ik dacht net dat je een vrouw aandacht moet geven maar ik besef steeds meer dat ze eigenlijk het omgekeerde willen, een vent die geen respect voor hen heeft.

Wat wil je hier eigenlijk mee vertellen?
    Dat vrouwen raar zijn?
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Degene die het, het minste interresseerd heeft alles in de hand. Vrouwen willen populaire mannen met zelfvertrouwen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by laurann View Post
        Wat wil je hier eigenlijk mee vertellen?
        Dat vrouwen raar zijn?
        Nee ik wil weten wat ze aantrekkelijk vinden aan zo'n kerels

Comment

Waarschijnlijk heeft hij een enorme grote lul en weet hij daarmee vrouwen naar de zevende hemel te naaien.

Want lange kerels hebben lange ......
          Ben zelf 1,92m en heb werkelijk nog geen vrouw gehad die klaagde hehehe.
          Last edited by Snuff-Sann; 10-02-2010, 19:44.

Comment

beetje goeie looks, goeie babbel en een grote zwans kom je een heel eind
            Mind is everything.

Comment

En niet te lief doen want dan ben je weer niet boeiend genoeg...
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb grote handen, en jij?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Wat heeft dit met fouten vermijden te maken?

En zie het maar zo, als dat mens zo achtelijk is zich te laten versieren en te gebruiken door zo een kerel, dan heb je ook geen bal aan haar.

Helaas is de triest realiteit dat vrouwen zo naïef als de pest zijn en altijd weer op zulke jongens "intrappen". En na afloop zijn "alle mannen kut" en "denken de mannen alleen maar aan seks"

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Waarschijnlijk heeft hij een enorme grote lul en weet hij daarmee vrouwen naar de zevende hemel te naaien.

Want lange kerels hebben lange ......
                    Ben zelf 1,92m en heb werkelijk nog geen vrouw gehad die klaagde hehehe.
                    2,00 meter hier... en je hebt een goed punt
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                      2,00 meter hier... en je hebt een goed punt
                      Zie je wel, hier nog eentje hahaha.
                      Denk dat de hobbits onder de BN leden gewoon een beetje gefrustreerd zijn.

Comment

En daarbij weten vrouwen wat er gezegd wordt over brede mannen = anabolen = klein pikkie...

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                          En daarbij weten vrouwen wat er gezegd wordt over brede mannen = anabolen = klein pikkie...
                          Hm, ben ik waarschijnlijk een uitzondering.

Comment

Praatjes vullen geen gaatjes heren...

Just Kidding
                            You can be part of my meal tonight.

Comment

Zie je wel, hier nog eentje hahaha.
                              Denk dat de hobbits onder de BN leden gewoon een beetje gefrustreerd zijn.
                              Nee hoor, heb andere talenten :P

Vrouwen naief? Zijn er inderdaad een redelijk aantal die zo zijn, maar er zijn meer die het spelletje mee spelen zonder dat je het in eerste instantie door hebt. En je hoeft echt niet altijd zelfverzekerd te zijn. Af en toe stom/verlegen doen vinden genoeg vrouwen leuk. Zeker als het op sex aankomt hebben wij mannen de reputatie, maar de vrouwen zijn nog veel erger.

Ik doe altijd wat ik wil en werkt prima. Voorbeeld: Een laad rekje waar ik mee ga steppen en dan hard op me bek ga. Chick lacht en vraagt later of ik dat ding niet zag staan. Mijn reactie: "nee wilde gewoon even steppen". Et voila een gesprek en een date als gevolg. Ik ga echt geen openings regels of andere bullshit verzinnen. Ben niet eens actief aan het zoeken en doe gewoon mijn ding. De vrouwen komen altijd vanzelf naar me toe.

Probleem is alleen dat je door heel veel partners gaat eer je eentje vindt die je bevalt. Zoals ik het zie moet je gewoon heel veel slechte ervaringen hebben eer je weet wat je wel wilt in een ander. Je kan in theorie wel denken te weten wat je wilt in een partner, maar als je dat ideale plaatje voor je hebt staan kan ze me toch een partij irritant zijn dat je vlug je plaatje bijstelt. En na een aantal weet je wel wat je wilt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X