fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Janneke View Post
    En daarbij weten vrouwen wat er gezegd wordt over brede mannen = anabolen = klein pikkie...
    mwoa centimeter minder kan ik dan wel missen .. als je nagaat dat gemiddelde 15 nog wat is ofzo.. dan zitten er heel veel mensen onder :P

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Zie je wel, hier nog eentje hahaha.
      Denk dat de hobbits onder de BN leden gewoon een beetje gefrustreerd zijn.
      Wanneer val je volgens jou onder de hobbits dan?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
        Praatjes vullen geen gaatjes heren...
        Maar ik wel
        Can squats cure cancer?
        - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Originally posted by jordy View Post
          Wanneer val je volgens jou onder de hobbits dan?
          Onder de 1,70m.

Comment

Onder de 1,70m.
            mooi want ik heb 9cm extra
            Calisthenics / Street workout

Comment

Onder de 1,70m.
              In dat geval val ik tussen wal en schip.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

...misschien valt de topicstarter wel gewoon op de verkeerde vrouwen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  ...misschien valt de topicstarter wel gewoon op de verkeerde vrouwen.
                  Ja dat zou goed kunnen. Ik ben zelf een rustig type maar ik voel me aangetrokken tot uitbundige vrouwen die geen blad voor de mond nemen.
                  De eerste keer dat het serieus werd bleek dat ze elk weekend met een ander de koffer in dook. Ze gaf het na een tijdje zelf toe, als ze gedronken had stond er geen rem meer op zei ze. Het waren ook altijd veel oudere kerels.

Een andere ervaring was dat ik me gek liet maken door een mooie vriendin op het werk die mijn aandacht blijkbaar op prijs stelde. Ze zei van " Je vindt me leuk he " en bleef maar doorgaan met flirten. Een collega van haar vertelde me dat ik er mee moest oppassen omdat ze opschepte over mijn aandacht tegen andere collega's. Zo van "kijk eens hoe ik hem rond mijn vinger draai".
                  Ik vernam toen ook van een ander dat ze eigenlijk al een vriend had maar dat wilde ze zelf niet vertellen.

Ik wou dat het op hun hoofd geschreven stond maar soms moet je iemand echt goed kennen voor je weet wat er speelt

Comment

Veel meiden vallen op foute jongens.. totdat ze een aantal keer goed belazerd worden

Comment

Ik vroeg es aan een vriendin wat een vrouw wilt. haar antwoord luidde: "Een man hoeft qua uiterlijk niet perfect te zijn (maar ook niet afgrijselijk). hij moet zelfvertrouwen hebben en zich goedvoelen over zichzelf, maar niet op een narcistische wijze. Als een man een vrouw het gevoel geeft dat ze echt gewilt is vinden vrouwen dat heel speciaal en dat is wat een vrouw wilt.
                      En de reden waarom veel vrouwen ook niet altijd een prachtige prince charming nemen qua uiterlijk is omdat een minder mooie man niet zoveel kans maakt bij de meeste beauties of minder ervaring heeft, en hij alles meent wat hij tegen hen zegt omdat hij haar zeker niet wilt verliezen, terwijl prachtige kerels meer kans bij andere vrouwen hebben en dus de kans ook vergroot op overspel."

Dat is iets wat ik altijd onthouden heb. en om eerlijk te zijn is er veel van waar. Ik zie veel prachtige vrouwen met minder mooie mannen op straat, dat ik dan bij mezelf zeg: komaan, jij kan toch veel beter?

=D
                      To fear death is to limit life.

Comment

De meeste vrouwen lijken uiterlijk minder belangrijk te vinden, zolang je maar verzorgd bent.
                        Ze kijken meer naar je uitstraling, zelfzekerheid en zo ...
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Als je een beetje beachboy gespierd bent dan gaan ze meestal ook wel de boot in.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ben beachboy gespierd en dat is alvast geen garantie
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Lol die foto is zwaar fake geloof ik ik ben langniet zo droog maar wel mijn benen,
                              tegenwoordig is ook allesfotosoep

Comment

Het verbaast mij telkens weer hoeveel mannen over vrouwen praten. Ik vind het maar zwak van jullie. Mooie dames weten dat ze veel mannen kunnen krijgen en daar moet je gebruik van maken. Weinig aandacht geven. Wij mannen mogen ook wel een beetje kapsones hebben. In mijn omgeving hoor ik ze ook altijd praten over de chicks .. muhaha. Whatever ik ga hier geen discussie over voeren. Mijn mening.. mijn tip.. doe ermee wat je wilt.

Zorg ervoor dat je er verzorgd uitziet, goed in je vel zit en ga dan stappen. Geef weinig aandacht aan al het mooi's wat daar rondloopt. Geloof me .. je zult hun aandacht vanzelf te pakken krijgen en dat is dan het moment wanneer jij instapt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X