fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arnoudoosterling View Post
    Ach joh, vrouwen zijn net eekhoorns, ze vallen altijd op eikels

Comment

Inderdaad een geniale opmerking.

Comment

Ik heb er ook een: Wij mannen zijn net pick-up platen, alles draait om het gaatje!

Comment

Mannen zijn als parkeerplaatsen: de beste zijn bezet en degene die nog vrij zijn, zijn voor gehandicapten
          Mannen zijn als de letter Q: een grote nul met een klein staartje
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Waarom word een dom blondje in een driehoekige kist begraven? Zodra ze op de rug gaat liggen gaan de benen wijd!

Comment

Vrouwen kunnen orgasmen faken, mannen een hele relatie.

Comment

Lol gisteren nog weer een lekker wijfie gescoord. Alleen ik bengin niet meer aan relaties kostme mijn sport met al die sex en slecht eten

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                  Lol gisteren nog weer een lekker wijfie gescoord. Alleen ik bengin niet meer aan relaties kostme mijn sport met al die sex en slecht eten
                  Wijfie scoren = wijfie wurgen
                  sex = necrofilie
                  slecht eten = kannibalisme

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    @ Topicstarter

Als je op mooie dames met een grote bek valt zorg dan dat ze je niet onder sneeuwen. Ben die onbereikbare man en niet die push-over. Dit soort vrouwen speelt op dit moment spelletjes met jou omdat jij er steeds in blijft trappen.
                    Je kunt ook gewoon eens een ander type vrouw proberen te versieren....es kijken hoe dat bevalt. misschien dat dat soort vrouwen meer in jouw "leage" zitten?
                    Inderdaad. Ik wou dat ze me niet konden boeien maar meestal weten ze het al voor ik het zelf besef. En dan gaan ze het nog wat extra uitlokken omdat ze van de aandacht houden.
                    Er zijn ook rustigere vrouwen die me wel zien staan hoor, onlangs liep er eentje achter me aan.
                    Ik vond haar mooi en vriendelijk enzo maar ze weet me niet te boeien. Ik vroeg wat ze zoal deed buiten studeren en toen klonk het van " televisie kijken met mijn moeder, vooral soaps. Uitgaan doe ik niet graag, ik hou niet van de luide muziek. Verder geef ik bijles aan kleuters en ga ik met de hond wandelen " Ik zoek niemand die elke avond voor de tv hangt en niet graag uit gaat. Daar word je depri van

Single zijn is trouwens zo slecht nog niet. Ik doe het niet voor minder dan iemand waar ik echt wat in zie

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                      Inderdaad. Ik wou dat ze me niet konden boeien maar meestal weten ze het al voor ik het zelf besef. En dan gaan ze het nog wat extra uitlokken omdat ze van de aandacht houden.
                      Er zijn ook rustigere vrouwen die me wel zien staan hoor, onlangs liep er eentje achter me aan.
                      Ik vond haar mooi en vriendelijk enzo maar ze weet me niet te boeien. Ik vroeg wat ze zoal deed buiten studeren en toen klonk het van " televisie kijken met mijn moeder, vooral soaps. Uitgaan doe ik niet graag, ik hou niet van de luide muziek. Verder geef ik bijles aan kleuters en ga ik met de hond wandelen " Ik zoek niemand die elke avond voor de tv hangt en niet graag uit gaat. Daar word je depri van

Single zijn is trouwens zo slecht nog niet. Ik doe het niet voor minder dan iemand waar ik echt wat in zie
                      en gelijk heeft ze. Uitgaan kan wel leuk zijn als je met de juist mensen gaat, maar uitgaan is toch niet levenswaarde nummer 1 of wel? Maar was ze echt een huismuis? Heb je nog vaak met dat meisje gedate?

Ik weet niet hoe jij het ziet, maar ben je met die uitgaan-meiden - die je constant teleurstellen - beter af, dan bij een lief knap rustig meisje, waarbij je meer kans hebt dat het blijvend is? Vergeet niet, uitgaan is niet iets dat je voor eeuwig gaat doen, tenminsten bij de meeste zakt dat af.

De keuze is natuurlijk geheel aan jou en als het niet goed voelt moet je het ook niet doen, maar misschien moet je er eens over na gaan denken aan welke meid je meer hebt. Of gewoon vrijgezel blijven, dat is ook een optie

Comment

Elke week uitgaan is inderdaad ook niet alles, je schiet er niks mee op, het kost bergen met geld en echt gezond is het ook niet.

Comment

Ik ben echt zo iemand die met alles te vreden is, zolang ik me maar vermaak.
                          -Uitgaan kan prima, maar dan liever in een caféetje, dan in een discotheek.
                          -Gewoon een avondje bij vrienden zitten is ook gewoon leuk.
                          -Een pokeravond organiseren.
                          -What the hell, zelfs risk of monopolyavond kan op zijn tijd een keer leuk zijn.
                          -Een keer de Bios pakken of gewoon gezellig thuis een filmpje kijken.
                          -Af en toe naar een cabaret show of iets dergelijks
                          -een keertje bowlen, geweldig.
                          -Gezellig uit eten gaan.
                          -Voor de rest is er ook niks mis met een gezellig avond voor de tv hangen of een avondje vullen met een computer game.
                          -Een beetje thuis rotzooien met een vriendin is ook niet verkeerd.
                          -Op vakantie gaan kan ook leuk zijn.

Wat ik belangrijk vind bij mijn toekomstige vriendin, is dat ik er goed mee kan praten over van alles en nog wat. Ik ben echt een mannetje die lullen kan en ook vooral discuseren, heerlijk. Doe mij maar liever zo een meid, dan een meid die zich ieder weekend volzuipt en om de weekend een ander heeft.

Hoe kan ik het vergeten, sporten is natuurlijk ook een prima tijdverdrijf en bodynet bekijken, nou dat is toch echt wel levensbehoefte nummer 1. Ik wordt echt gek als bodynet niet te bereiken is
                          Last edited by Misterfit; 12-02-2010, 13:00.

Comment

Aangezien ik het zelf niet goed kan verwoorden, maar even een citaat gaan stelen.

Citaat:
                            Origineel gepost door Rob G
                            Is het niemand ooit opgevallen hoe makkelijk het is een meisje waar je totaal geen zin en interesse in hebt te 'versieren'? Hoe meer je haar negeert en ontloopt hoe harder ze achter je aan komt. Omdat je geen shit van haar pikt, je slikt haar gelul niet en laat dat duidelijk blijken. Je laat zien dat je ieder moment op het punt staat aan te lopen om haar nooit meer te zien, en dat ze maar beter haar best doet om je daar te houden anders heb je genoeg ander vermaak. Je maakt hier en daar een 'lullige' opmerking maar wel met grappige ondertoon. Je bent niet bang dat je haar van slag maakt, want al zal dat zo zijn dat ben je zo weer ergens anders. Je bent niet haar slaafje en doet dus geen dingen voor haar als drankjes voor haar kopen of even haar tasje vast houden terwijl zij naar de WC gaat. Als ze daar om vraagt zeg je nee of zorg je dat zij eerst een minstens even lastig/duur/onhandig klusje voor jou doet. Jij bent in controle en lijdt het gesprek en de omgang. Zij kan daar in mee gaan, prima, zo niet: later! Je zorgt dat zij haar best moet doen om jou voor haar te winnen, en als dat emaal lukt zal ze daar verdomde blij mee zijn want jij bent niet de eerste de beste dokus die op haar af stapt met schrale opmerkingen als 'Hoi ik ben Henk, zal ik de rest van de avond je omkosten betalen?'. In deze situatie het beste geval zegt ze je onmiddelijk op te rotten of ze laat ze je de hele avond om haar heen hangen met je kniptas open zodat jwe uiteindelijk nog net kan zien hoe die ene gast die al de hele tijd lullig tegen haar doet met haar naar huis gaat.

Als je dat ook kan doen bij meiden die je leuk vind dan kun je denk ik al een heel eind komen, denk ik

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              Aangezien ik het zelf niet goed kan verwoorden, maar even een citaat gaan stelen.

Citaat:
                              Origineel gepost door Rob G
                              Is het niemand ooit opgevallen hoe makkelijk het is een meisje waar je totaal geen zin en interesse in hebt te 'versieren'? Hoe meer je haar negeert en ontloopt hoe harder ze achter je aan komt. Omdat je geen shit van haar pikt, je slikt haar gelul niet en laat dat duidelijk blijken. Je laat zien dat je ieder moment op het punt staat aan te lopen om haar nooit meer te zien, en dat ze maar beter haar best doet om je daar te houden anders heb je genoeg ander vermaak. Je maakt hier en daar een 'lullige' opmerking maar wel met grappige ondertoon. Je bent niet bang dat je haar van slag maakt, want al zal dat zo zijn dat ben je zo weer ergens anders. Je bent niet haar slaafje en doet dus geen dingen voor haar als drankjes voor haar kopen of even haar tasje vast houden terwijl zij naar de WC gaat. Als ze daar om vraagt zeg je nee of zorg je dat zij eerst een minstens even lastig/duur/onhandig klusje voor jou doet. Jij bent in controle en lijdt het gesprek en de omgang. Zij kan daar in mee gaan, prima, zo niet: later! Je zorgt dat zij haar best moet doen om jou voor haar te winnen, en als dat emaal lukt zal ze daar verdomde blij mee zijn want jij bent niet de eerste de beste dokus die op haar af stapt met schrale opmerkingen als 'Hoi ik ben Henk, zal ik de rest van de avond je omkosten betalen?'. In deze situatie het beste geval zegt ze je onmiddelijk op te rotten of ze laat ze je de hele avond om haar heen hangen met je kniptas open zodat jwe uiteindelijk nog net kan zien hoe die ene gast die al de hele tijd lullig tegen haar doet met haar naar huis gaat.

Als je dat ook kan doen bij meiden die je leuk vind dan kun je denk ik al een heel eind komen, denk ik
                              Vreemd geneog zou hier nog wel eens wat waarheid in kunnen zetten. Nu goed ik heb al 9 jaar dezelfde en ben nog altijd supercontent. Maar eigenlijk mis ik het versieren wel een beetje. Is toch ook gewoon leuk.
                              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Ik wou dat het op hun hoofd geschreven stond maar soms moet je iemand echt goed kennen voor je weet wat er speelt[/quote]

Ik ben er zelf een en zelfs ik weet het niet! gelukkig heb ik er al een want voordat ik haar leerde kennen was het een echt rampenplan. Ik hoop nooit meer single te worden want ik moet er niet aan denken nog een keer aan een nieuwe vriendin te moeten beginnen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X