fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Nu krap drie maanden geloof ik.
    Krap man ik kan me mijn eerste 3 maanden zelfs niet meer herinneren
    Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
      Krap man ik kan me mijn eerste 3 maanden zelfs niet meer herinneren
      Niet ? das kut , dat is de leukste tijd 2 x per dag neuken, alles is ja en amen, geen gezeik, alles is nieuw en leuk
      Mind is everything.

Comment

• Is Misterfat soms zwaar in de christelijke leer?

Pastor in opleiding?

Zit hij aan koorknaapjes ipv dubbel d's?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by resike View Post
          Niet ? das kut , dat is de leukste tijd 2 x per dag neuken, alles is ja en amen, geen gezeik, alles is nieuw en leuk
          Na 6,5 jaar nog steeds hoor

Behalve dat stukje over gezeik..... maar dat doen álle vrouwen.

Even een standpunt over "de ware".

Voor mijn idee bestaat die helemaal niet, alsof er op de wereld tussen die 6 miljard mensen niet één andere persoon zit waar je dezelfde leuke tijd hebt en gevoelens kan delen etc.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
            Is Misterfat soms zwaar in de christelijke leer?

Pastor in opleiding?

Zit hij aan koorknaapjes ipv dubbel d's?
            Ver van, ik heb totaal niks met het geloof. Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik een vriendin wil hebben waarmee ik dan vervolgens wat doe? Ik wil niet met een wild vreemde wat doen en haar vervolgens nooit meer weer zien. Ik zeg niet dat het niet zal werken, het zou ook best wel lekker zijn, maar ik heb nu eenmaal de eis dat het wat meer moet zijn dan een simpele one-nightstand of iets dergelijks. Lijkt mij niet zo raar.

Preuts ben ik trouwens ook absoluut niet. Als ik iemand heb die ik leuk vind kan ik er ook al vrij snel seks mee hebben, mits ik het gevoel heb dat het wat meer kan worden, wat natuurlijk ook tot teleurstellingen kan lijden. Maar mij zul je nooit opzoek zien gaan naar meiden, puur alleen voor seks.

Beetje triest dat ik daarom testosteron moet gaan nemen of meteen als homo afgestempeld word. MisterFAT? Ja ik probeer af te vallen, maar dat lukt me niet, je hebt me door. Doe mij trouwens maar liever een lekker kontje dan dubbel d's, dikke hang tieten daar heb je niks aan. Maar goed, maken jullie me maar uit voor alles en nog wat, ik weet toch dat ik een betere instelling heb

Comment

• Originally posted by resike View Post

inderdaad... damn je citeerd gewoon wat ik vaak in real life zeg... Het begin is altijd het mooiste!

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                Ver van, ik....instelling heb
                Gast voel je niet zo aangevallen constant en ga niet overal zo diep op in, het begint echt heel zielig te worden.
                Groeten

Comment

• Iedereen zit nu op Pascal te vitten dat hij het te serieus opneemt, terwijl het evengoed mogelijk is dat Pascal jullie in de zeik loopt te nemen met zijn replies. Wellicht dat je die ook beter leest met een knipoog. Scheelt denk ik in de scherpe ondertoon hier en daar.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Misschien moet hij gewoon eens flink van bil want hij komt een beetje gefrustreerd over.

Comment

• Ik en zielig. Allemachtig, denken jullie nou echt dat ik me wat aantrek van mensen die ik niet eens ken? Als jullie nou personen waren waar ik tegen opkijk, dan kan het mij wat boeien, maar het maakt me echt niet uit wat jullie van mij denken. Ik ben gewoon iemand - zoals al vaker gezegd - die graag discusseert, wat dus ook inhoud dat ik op jullie opmerkingen in ga. Wat mij opvalt is dat heelveel mensen vrij snel afhaken en mij een zeikerd vinden, moet iedereen ook zelf weten. Soms wil ik gewoon een discussie uitlokken. Ik zit hier gewoon van te smullen.

Comment

• Ik zei niet dat je zielig was, maar het komt een beetje zielig over af en toe, die langdradige zeur posts.
                        Maar ja joh, zo blijft er in ieder geval leven in de brouwerij
                        Groeten

Comment

• Hehehe.

laatste test:

doet dubbel d je denken aan een cupmaat, of aan de 7 jarige David en de 9 jarige Dennis...?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                            Ik en zielig. Allemachtig, denken jullie nou echt dat ik me wat aantrek van mensen die ik niet eens ken? Als jullie nou personen waren waar ik tegen opkijk, dan kan het mij wat boeien, maar het maakt me echt niet uit wat jullie van mij denken. Ik ben gewoon iemand - zoals al vaker gezegd - die graag discusseert, wat dus ook inhoud dat ik op jullie opmerkingen in ga. Wat mij opvalt is dat heelveel mensen vrij snel afhaken en mij een zeikerd vinden, moet iedereen ook zelf weten. Soms wil ik gewoon een discussie uitlokken. Ik zit hier gewoon van te smullen.
                            Maar misschien moet je eens een keer lekker smullen van een zacht nat poesje. Je zal zien dat doet wonderen en dan hoef je ook geen discussies meer uit te lokken want daar heb je dan geen tijd meer voor en kunnen wij ook wat anders gaan doen.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                              Hehehe.

laatste test:

doet dubbel d je denken aan een cupmaat, of aan de 7 jarige David en de 9 jarige Dennis...?

hmmm, duidelijk [D]ubbel [D]rank.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Maar misschien moet je eens een keer lekker smullen van een zacht nat poesje. Je zal zien dat doet wonderen en dan hoef je ook geen discussies meer uit te lokken want daar heb je dan geen tijd meer voor en kunnen wij ook wat anders gaan doen.

Word natuurlijk lastig als je geen neukertje wilt, en een pussy bent met vrouwen. Die blijft maagd voor de rest van zn leven
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X