Grootste afkraker(s) bij vrouwen..???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
    Overigens, veel mannen zijn vaak veeleisend terwijl het zelf vaak zwijnen zijn, op veel gebieden: eetmanieren, hygiëne noem maar op...En toch eisen stellen.
    Daar ben je man voor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Daar ben je man voor.
      Ben ik het niet helemaal mee eens. Haha..man moet man blijven. Maar het valt me vaak op dat de lelijkste ventjes altijd de hoogste eisen stellen (en dan bedoel ik niet hier op het forum, maar in mijn leefomgeving). Gasten die zelf niks aan hun uiterlijk doen, er slonzig bij lopen, vreten als beesten, maar een meisje wat er gewoon harstikke leuk uitziet is te min voor ze. Jammer..dat hebben veel mannen.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Ik vind dat als je eisen stelt, je er zelf ook aan moet voldoen of op zijn minst je best doet om deze eisen te behalen, zodat je het wel waard bent

Trouwens, om op een andere topic terug te komen, nog een rede waarom ik niet zou "rondneuken". Omdat ik een meid zoek die het zelf ook niet doet. Zou een beetje hypocriet zijn als ik alles neuk wat los en vast zit en zij het niet gedaan mag hebben.

Voordat jullie zeggen, alle eisen? nee, niet alle eisen zijn haalbaar. Zou kun je de eis hebben "ze moet grote titten hebben". Maar als zij verzorgd moet zijn, moet het mannetje dat natuurlijk ook zijn. Neem aan dat jullie mijn punt wel snappen..

Comment

• Trouwens een paar eisen van mijn zijde:

- Zolang ik er opgewonden van kan raken, vind ik het uiterlijk prima (zijn er genoeg die ik prima vindt)
          - Belangrijk is dat ze geen slet of kutwijf is, die alles loopt af te zeiken. Dat zorgt ervoor, hoe mooi iemand ook is, dat ik er niks mee wil
          - Een aardig lieve meid
          - Haarkleur is niet zo belangrijk, blond schijn ik het meeste op te vallen.
          - Iemand die wel kritiek kan geven aan me, heel belangrijk
          - ze moet kleiner dan ik zijn
          - Niet stinken
          - Niet te veel parfum
          - Normaal gesminkt (geen smink is ook prima, niks mis met natuurlijke look, maar smink is wel mooier natuurlijk)
          - Ze hoeft absoluut geen grote titten te hebben (natuurlijk wel wat)
          - Een lekkere kont (zolang iemand slank is, vind ik de kont wel prima, ben echt een konten-mannetje )

Naja, niet echt afknappers genoemd nu, maar goed door mijn eisen krijgen jullie wel een beeld, wat ik niet zo geweldig vind of totaal niet nodig. Heb vast nog wel meer eisen. Hoeven zeker niet allemaal vervult te worden.

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
            Ben ik het niet helemaal mee eens. Haha..man moet man blijven. Maar het valt me vaak op dat de lelijkste ventjes altijd de hoogste eisen stellen (en dan bedoel ik niet hier op het forum, maar in mijn leefomgeving). Gasten die zelf niks aan hun uiterlijk doen, er slonzig bij lopen, vreten als beesten, maar een meisje wat er gewoon harstikke leuk uitziet is te min voor ze. Jammer..dat hebben veel mannen.
            Heb vaak het idee dat dat meer een zelfrechtvaardiging is van gebrek aan actie. Als je nooit op een meisje afstapt, heb je ook niet de deuk in je ego als je wordt afgewezen. Denk dat het een zelfbeschermingsmechanisme is.

Originally posted by Misterfit View Post
            Trouwens, om op een andere topic terug te komen, nog een rede waarom ik niet zou "rondneuken". Omdat ik een meid zoek die het zelf ook niet doet. Zou een beetje hypocriet zijn als ik alles neuk wat los en vast zit en zij het niet gedaan mag hebben.
            Je kunt die eis ook gewoon laten varen, hoef je zelf ook niet lastig te doen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Je kunt die eis ook gewoon laten varen, hoef je zelf ook niet lastig te doen.
              Hoezo doe ik lastig? Lolbroek, nee ik ben blij dat ik deze eis heb. Die laat ik ook never nooit varen. Ik wil gewoon een degelijk meisje hebben, waarmee je een goede relatie kunt voeren en dat kun je naar mijn mening niet met iemand die ieder weekend een andere pakt. Even voor de duidelijkheid. Mocht een meid ooit een keer in een jaar 10 jongens gehad hebben en ze doet het nu niet meer, vind ik het geen probleem (fijn is wat anders). Ligt ook heel erg aan hoe ze is en hoe leuk ik haar vind.

Ik weet zeker dat er genoeg meiden rond lopen, die mijn instelling waarderen. Ben tenminste niet zo een meeloper of een onzeker iemand. Ik vind mijn meid wel. Ja relaties zijn soms zwaar lastig, maar ik zal er voor vechten dan, tenzij het echt niet meer anders kan.

Maar goed ik dwaal een beetje af. Punt is, dat ik een koppig iemand ben en ik wel weet wat ik doe en wat ik niet doe. Je brengt me er ook niet zo makkelijk van af.

Ik ga nu lekker pitten, morgen een toets, misschien dat ik nog 6 uur slaap binnen krijg (fuck, bodynet is verslafend)

Comment

• Is lovenswaardig dat je koppig bent. Aan de andere kant tenzij je bekend staat als verkrachter: bij vrouwen bestaat er geen negatieve aandacht.

sigpic

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                  If a key opens lots of locks, it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Als een vrouw dom is daar kan ik echt heeeel slecht tegen.
                    Als ze dingen niet begrijpen of als je een bepaalde grap maakt en ze denken dat het echt is en je het nog moet gaan uitleggen ook.... manmanman.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      If a key opens lots of locks, it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
                      Hmm, beeldspraak heerlijk. De key zal wel een lul zijn en de lock het poesje van een vrouw, neem ik aan? Nou zo zien de meeste het volgens mij wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X