Originally posted by DER EINZELGANGER
View Post
Grootste afkraker(s) bij vrouwen..???
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostDaar ben je man voor.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ik vind dat als je eisen stelt, je er zelf ook aan moet voldoen of op zijn minst je best doet om deze eisen te behalen, zodat je het wel waard bent
Trouwens, om op een andere topic terug te komen, nog een rede waarom ik niet zou "rondneuken". Omdat ik een meid zoek die het zelf ook niet doet. Zou een beetje hypocriet zijn als ik alles neuk wat los en vast zit en zij het niet gedaan mag hebben.
Voordat jullie zeggen, alle eisen? nee, niet alle eisen zijn haalbaar. Zou kun je de eis hebben "ze moet grote titten hebben". Maar als zij verzorgd moet zijn, moet het mannetje dat natuurlijk ook zijn. Neem aan dat jullie mijn punt wel snappen..
Comment
-
Trouwens een paar eisen van mijn zijde:
- Zolang ik er opgewonden van kan raken, vind ik het uiterlijk prima (zijn er genoeg die ik prima vindt)
- Belangrijk is dat ze geen slet of kutwijf is, die alles loopt af te zeiken. Dat zorgt ervoor, hoe mooi iemand ook is, dat ik er niks mee wil
- Een aardig lieve meid
- Haarkleur is niet zo belangrijk, blond schijn ik het meeste op te vallen.
- Iemand die wel kritiek kan geven aan me, heel belangrijk
- ze moet kleiner dan ik zijn
- Niet stinken
- Niet te veel parfum
- Normaal gesminkt (geen smink is ook prima, niks mis met natuurlijke look, maar smink is wel mooier natuurlijk)
- Ze hoeft absoluut geen grote titten te hebben (natuurlijk wel wat)
- Een lekkere kont (zolang iemand slank is, vind ik de kont wel prima, ben echt een konten-mannetje )
Naja, niet echt afknappers genoemd nu, maar goed door mijn eisen krijgen jullie wel een beeld, wat ik niet zo geweldig vind of totaal niet nodig. Heb vast nog wel meer eisen. Hoeven zeker niet allemaal vervult te worden.
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostBen ik het niet helemaal mee eens. Haha..man moet man blijven. Maar het valt me vaak op dat de lelijkste ventjes altijd de hoogste eisen stellen (en dan bedoel ik niet hier op het forum, maar in mijn leefomgeving). Gasten die zelf niks aan hun uiterlijk doen, er slonzig bij lopen, vreten als beesten, maar een meisje wat er gewoon harstikke leuk uitziet is te min voor ze. Jammer..dat hebben veel mannen.
Originally posted by Misterfit View PostTrouwens, om op een andere topic terug te komen, nog een rede waarom ik niet zou "rondneuken". Omdat ik een meid zoek die het zelf ook niet doet. Zou een beetje hypocriet zijn als ik alles neuk wat los en vast zit en zij het niet gedaan mag hebben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe kunt die eis ook gewoon laten varen, hoef je zelf ook niet lastig te doen.
Ik weet zeker dat er genoeg meiden rond lopen, die mijn instelling waarderen. Ben tenminste niet zo een meeloper of een onzeker iemand. Ik vind mijn meid wel. Ja relaties zijn soms zwaar lastig, maar ik zal er voor vechten dan, tenzij het echt niet meer anders kan.
Maar goed ik dwaal een beetje af. Punt is, dat ik een koppig iemand ben en ik wel weet wat ik doe en wat ik niet doe. Je brengt me er ook niet zo makkelijk van af.
Ik ga nu lekker pitten, morgen een toets, misschien dat ik nog 6 uur slaap binnen krijg (fuck, bodynet is verslafend)
Comment
-
Is lovenswaardig dat je koppig bent. Aan de andere kant tenzij je bekend staat als verkrachter: bij vrouwen bestaat er geen negatieve aandacht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostTrouwens, om op een andere topic terug te komen, nog een rede waarom ik niet zou "rondneuken". Omdat ik een meid zoek die het zelf ook niet doet. Zou een beetje hypocriet zijn als ik alles neuk wat los en vast zit en zij het niet gedaan mag hebben."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostIf a key opens lots of locks, it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment