The ultimate fighter 11

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Super gevecht!

En bedankt voor de link
    19j - 1.96m - 105kg
    Train harder, grow faster

Comment

als jullie goed kijken naar de link van caaskop en die van mij dan valt op dat bij caaskop de link niet eindigt op html.

dat moet het dus wel zijn.

Dus mocht een link niet werken kijk even waar die op eindigt.

Comment

kan niet wachten op Carwin VS Lesnar carwin gaat hem bitchslappen denk ik

Comment

Mooi gevecht idd en mooi degene gewonnen waarvan ik ook hoopte dat die 'm zou winnen. Paar rake klappen hoor hehe.

Comment

Ik vond het gevecht echt balzak zuigen op een paar mooie hoeken van die blauwe na. 2 knuffelende dikkerdjes.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

MEGAVIDEO - I'm watching it

ep 6
              the one and only tabata overlord

Comment

Ook al koos ik bij deze partij min of meer voor de "winnaar", vond zeker niet dat hij verdiend had om te winnen. Aantal goeie klappen gevangen namelijk en hij kon zijn technieken maar niet in praktijk brengen.. wel een aantal goede trappen dat wel.

Wel humor hoe Rick of hoe die gast ook heet met z'n o no you didn't

Comment

Pff... elke keer komt het tot een jury beslissling.. ik haat dat zo erg!

Comment

Originally posted by little View Post
                    Ook al koos ik bij deze partij min of meer voor de "winnaar", vond zeker niet dat hij verdiend had om te winnen. Aantal goeie klappen gevangen namelijk en hij kon zijn technieken maar niet in praktijk brengen.. wel een aantal goede trappen dat wel.

Wel humor hoe Rick of hoe die gast ook heet met z'n o no you didn't
                    humor? Die gast is zo homo als maar zijn kan. Ga daarmee eens rollen...
                    the one and only tabata overlord

Comment

weet iemand hoe de soundtrack noemt?
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Stemm - face the pain

YouTube - Stemm - Face the pain + lyrics
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                          humor? Die gast is zo homo als maar zijn kan. Ga daarmee eens rollen...
                          Haha geniaal toch. Zo'n halve faggot met z'n humor die je op straat uit zou lachen maar je helemaal de tiefus in zou rammen.

Comment

Het duurde zo lang dat ik zelf maar ben gaan zoeken...

Watch The Ultimate Fighter: Episode 7- Coming For Blood ( Hd ) Online via megavideo.com
                            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                              top! kon hem dus gister niet vinden.. iedergeval niet 1 die werkte

Comment

Pfff ... ik vond het weer zo'n saai gevecht.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X