Je moet wel Steam geinstalleerd hebben. Voeg me toe onder de naam FraterAshavan/Gibly. Dan stuur ik je de full game key. Misschien dat we eens wat potjes kunnen doen dan.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
THQ bestaat dus niet meer. Had gehoopt dat een investeerder wat zou kunnen betekenen, maar is uiteindelijk niks van terecht gekomen. Een hoop, niet alle, franchises (IP's) van THQ zijn dus in de verkoop gegooid. De meeste zijn opgekocht door anderen.
- SEGA kocht Relic (Company of Heroes) voor $26 miljoen.
- Geen bieders voor Darksiders ontwikkelaar, Vigil Games.
- Crytek betaalde $500,000 for Homefront.
- Koch kocht de Metro rechten voor $5.8 miljoen als ook Volition (Saint's Row) voor $22.3 miljoen.
- Ubisoft betaalde $3.2 miljoen voor South Park: The Stick of Truth en $2.5 million voor de gehele studio THQ Montreal met al zijn werknemers
- Take-Two kocht de onaangekondigde Evolve game voor $11 miljoen.
THQ Is No More. Here's The Letter The CEO Sent Employees Today.
Mooi om te zien dan Sega dus verder zal gaan met de Dawn of War en Company of Heroes reeks. Er zijn al weinig RTS games op de markt en dit zijn toch de grotere franchises in dit genre.
Darksiders 1 en 2 vond ik niet echt inspirerend om te spelen. Zo linear als de pest van filmpje a naar filmpje b. Het werd een actie-adventure genoemd, maar er zaten zo goed als geen adventure aspecten in de game. Wie kan mij uitleggen waar de puzzles verstopt zaten? Dus persoonlijk lig ik niet echt wakker hier van.
Crytek staat bekend om zijn shooters. En Homefront had een goede setting met een interessent futuristisch verhaal. Alleen jammer dat de default controls kut was. Dus beetje verbeteren en super game in hun arsenaal er bij.
Koch ken ik niet. Maar de Metro games vond ik wel geinig. Semi-horror/survival shooter met vette tegenstanders en spannende momenten. Zeker ondergronds vond ik het super en sfeervol. Bovengronds vond ik de setting minder spannend. Saints Row niet echt mijn ding.
Ubisoft die de South Park game koopt kan ik helemaal niet begrijpen. Hebben ze nu nog niet geleerd dat games gebaseerd op films/cartoons/comics gewoon niet werkt? Kijk naar de recente kwelling genaamd Family Guy:Multi universe. Neem dan de THQ Montreal over en geef ze een ander Ubisoft project om aan te werken. Wat laten we eerlijk zijn. Ubisoft brengt de laatste jaren steeds meer top games op de markt.
Comment
-
dat zou perfect zijn. Niet zoals paar jaar terug dat me ma belt terwijl ik midden in een raid zit. ja verkeerd moment bel later nog maar eens terug...of niet vind ik ook goed.
Of dat me ex altijd wilde uitslapen. Prima geen probleem. Dus hield ik rekening mee en ging met me koptelefoon op achter de pc zitten gamen. Werd ze boos dat ik zat te gamen ipv bij haar in bed lag. Ja duh als ik wakker ben blijf ik niet liggen kijken hoe iemand anders slaapt. domme doos :P
Toen ik begon met online wedstrijden in Quake/Unreal Tournament en MMO's. Regelmatig ruzie tussen me pa en mij als ik weer doodging vanwege Lag omdat hij zat te downloaden.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostVoor degene die bang waren dat de Darksiders franchise dus geheel zou verdwenen...
Platinum Games heeft die betreffende IP van THQ overgenomen voor een prikkie."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postdat zou perfect zijn. Niet zoals paar jaar terug dat me ma belt terwijl ik midden in een raid zit. ja verkeerd moment bel later nog maar eens terug...of niet vind ik ook goed.
Of dat me ex altijd wilde uitslapen. Prima geen probleem. Dus hield ik rekening mee en ging met me koptelefoon op achter de pc zitten gamen. Werd ze boos dat ik zat te gamen ipv bij haar in bed lag. Ja duh als ik wakker ben blijf ik niet liggen kijken hoe iemand anders slaapt. domme doos :P
Toen ik begon met online wedstrijden in Quake/Unreal Tournament en MMO's. Regelmatig ruzie tussen me pa en mij als ik weer doodging vanwege Lag omdat hij zat te downloaden."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Ik zoek een spel net als age of empires, age of mythology, red alert etc.
Weet alleen dat je een god speelde die totempalen moest blessen voor godpowers."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...14 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...18 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment