Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet spel man

Comment

• Doet mij een beetje denken aan Shenmue die ik op mijn dreamcast heb. Jij speelt met een xbox controller toch op je pc? Dat moet ik ook hebben, dit soort spellen speelt niet fijn met een keyboard/mouse.

Is dat gewoon usb controllert?
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• De Xbox360 is met usb. dus kan je gewoon in de usb van je pc duwen. windows herkent het en update de drivers. daarna kun je er mee aan de slag.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          De Xbox360 is met usb. dus kan je gewoon in de usb van je pc duwen. windows herkent het en update de drivers. daarna kun je er mee aan de slag.
          Met windows xp herkent het niet maar je kan er gewoon drivers voor downloaden
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Wie draait er nog XP jongen?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Wie draait er nog XP jongen?
              Ik deze arme student maakt al zn geld op aan eten en heeft geen geld om een nieuwe windows te kopen heb wel het uiterlijk van xp vervangen door het uiterlijk van vista dmv bricopacks

Comment

• Windows 7 yeahhhh buddy

Comment

De Xbox360 is met usb. dus kan je gewoon in de usb van je pc duwen. windows herkent het en update de drivers. daarna kun je er mee aan de slag.
                  Omg wat een n00b ben ik. Bedacht me net dat ik ook zo'n kabeltje heb voor mijn PS3 controller. Yeahhh buddy it's on now.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Ik deze arme student maakt al zn geld op aan eten en heeft geen geld om een nieuwe windows te kopen heb wel het uiterlijk van xp vervangen door het uiterlijk van vista dmv bricopacks
                    Als je geld betaald voor windows ben je al fout bezig, gewoon downloaden.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Wie draait er nog XP jongen?
                      dacht hou me in....en dan doe jij het.
                      Maar serieus. Welke kneus. draait nog XP. Dat je geen 8 wil kan ik begrijpen, maar 7 ligt voor het grijpen. Gewoon downloaden die shit.

Vandaag weer wat Baldur's Gate enchanced edition gedaan. Is wennen om er weer in te komen. Wel irritant om de 2 stappen de quick save te moeten gebruiken. Laat staan de regelmatige re-loads. Nu snap ik weer waarom ik zo'n hekel had aan de baldur's gate games.

Eens kijken in me lijst welke game ik voor ga zitten. Moet Dishonored ook nog doorspelen vanaf missie 5.

Comment

dacht hou me in....en dan doe jij het.
                        Maar serieus. Welke kneus. draait nog XP. Dat je geen 8 wil kan ik begrijpen, maar 7 ligt voor het grijpen. Gewoon downloaden die shit.

Vandaag weer wat Baldur's Gate enchanced edition gedaan. Is wennen om er weer in te komen. Wel irritant om de 2 stappen de quick save te moeten gebruiken. Laat staan de regelmatige re-loads. Nu snap ik weer waarom ik zo'n hekel had aan de baldur's gate games.

Eens kijken in me lijst welke game ik voor ga zitten. Moet Dishonored ook nog doorspelen vanaf missie 5.
                        Baldurs Gate speelde ik vroeger ook. Maar hoezo zou ik 8 downloaden als ik alles wat ik nodig heb ook op XP kan draaien? Alle spellen die ik heb draai ik makkelijk op ultra high

Comment

• Toen ik nog een klein kereltje was vele games op de MSX, dat zegt vast iemand wel iets die ouder is dan 30 ;-)
                          Daarna op de pc vele uren, avonden en nachten: Civilization 2 t/m 4
                          Nu Diablo 3!

Comment

• Heb nooit op een MSX gespeeld. Wij hadden thuis een Commodore 64...goede oude tijd.

Damn, Diablo 3 ligt al maanden stof te happen bij mij, waardeloze hyped bagger spel.

Comment

• Commodore, ha, zelfde tijd idd. Die hadden wij niet.
                              Diablo 3 is idd overhyped, nagenoeg hetzelfde als deel 2, maar kan het wel weer waarderen 10 jaar na het vorige deel...

Comment

• Ja het begon leuk! Als je hem dan voor het eerst uit hebt gespeeld, moet je op de volgende modus weer dezelfde quest doen. En dat dan t/m Inferno. Als je dan ook nog eens verschillende mannetjes wilt levelen speel je echt 100 keer dezelfde quests en wordt je echt gestoord.

+ er dropt nooit wat goeds en moet je alles heel duur op auction house kopen
                                + het pvp wat er nog steeds niet is

Overall -1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X