nee daar doe je geen totems blessen. Daar heb je een dier naar keuze dat je opvoed en tegen andere beesten knokt terwijl je jouw volgelingen blij moet houden. Vond het wel geinig om het graan te infecteren met de pest en dan bij de andere dorpen in hun silo te mikken tot ze stierven
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Steam heeft t/m zondag een uitverkoop op alle Square Enix games. Dus dat betreft Tomb Raider, Deus Ex, Hitman, Just Cause, Sleeping Dogs en Thief franchises.
Afgelopen dagen weer eens het stof van Borderlands 2 gehaald en verder gegaan waar ik gebleven was. Bijna uitgespeeld. Volgend maand ofzo wellicht de DLC's halen via die seizoenspas van 20 euries.
Daarnaast ook veel Path of Exile spelen. Is echt een stuk beter dan voor het Open Beta was. Zelfs Faabjan is er nu aan verslaafd geraakt en spelen we af en toe even samen. Voornamelijk als hij weer eens ergens vast zit en sterft hehe
Gisteravond tot 02:00 de eerste paar missies van de nieuwe Devil May Cry gespeeld. De skills met combo's zijn minder in getale. Het is dus wat makkelijker en overzichtelijker qua skills die je allemaal hebt. Drie moeilijkheidsgraden...jammer genoeg zelfs op Nephilim is het nog makkelijker dan voorgaande DMC's. Krijg regelmatig S en SS e.d. als ranks...te easy dus. Ziet er wel allemaal weer stoer uit met geweldige soundtracks. Denk dat ik hem gewoon voor het verhaal ga verder spelen.
The Cave was een geinig adventure. Leuke puzzles, goede humor en het spel duurt maar 3 uur. Maar je hebt 7 personages en je speelt elke keer met 3 van hen. Gedurende de game worden dan puzzles en bijbehorend verhaal voor die betreffende personages gedeelt. Erg leuk.
Heb een nieuwe versie van Fraps geinstalleerd om films op te nemen. Sony Vegas Pro om te bewerken. En Audacity om geluid op te nemen. Kan ik in de toekomst me eigen reviews maken.
Verder gewoon wachten op Omerta die binnenkort uitkomt.Last edited by Falstyr; 26-01-2013, 10:44.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDaarnaast ook veel Path of Exile spelen. Is echt een stuk beter dan voor het Open Beta was. Zelfs Faabjan is er nu aan verslaafd geraakt en spelen we af en toe even samen. Voornamelijk als hij weer eens ergens vast zit en sterft hehe"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postcall of duty 4 FTW
iemand enig idee of call of duty modernwarfare 2 voor de imac uit komt?
Ben wel echt die hard speler van dat spel, mijn computer trekt de nieuwe cods niet, dus blijf ik deze maar doen, is een highjump server nu, dus dat is wel vet
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk ga denk ik sleeping dogs halen.
Nu mn psp weer uit het stof halen. heb zin in chinatownwars.
@Faab
weet je nog waar we het over hadden. Wanna-be gamers :P
Comment
-
wow Path of Exile is een groter succes dan iedereen had verwacht. Zelfs door meer servers aan te schaffen kunnen ze nog steeds niet aan de vraag voldoen. Lekker server stress testen dus. Laat wel zien dat een gratis game enorm succesvol kan zijn.
Devil May Cry is wel easy. Zelfs op Nephilim haal ik zonder al te veel moeite SSS ranks met combo's. Verhaal speelt ook soepel weg. Toch kan ik niet meer dan een paar missies achter elkaar spelen. Je bent zo heen en weer aan het springen en met de camera aan het draaien...wordt er gewoon duizelig en misselijk van op den duur.
Borderlands 2 speel ik weer af en toe als afwisseling tussen die twee games. Had al lange tijd niet meer gespeeld. Ben dan toch van lvl 24 naar 30 gegaan en weer lading quests/verhaallijn voltooid. Mijn commando is uber!!
Net van iemand een gratis kopie van Mark of the Ninja gekregen. Had die op me wishlist in Steam staan. Dus zeg er dan geen nee tegen. Is een sidescroller indie game waarin je een ninja bent. Lekker rondsluipen, lampen kapot maken, schuilen op allerlei plekjes en objecten, bewapende guards uitschakelen en hun lichamen verbergen. Had geen idee hoeveel puzzle elementen er in zouden zitten. Best een geinige game voor tussendoor.
Volgende week dus DMC en BL2 uitspelen met me duelist verder ontwikkelen in PoE. Volgend weekend komt Omerta: City of Gangsters uit en zal daar waarschijnlijk veel tijd aan kwijt zijn dan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...14 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...18 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment