Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by resike View Post
    Idd soms mis je het wel, was ook gwoon epic! Het probleem is, je kunt niet even spelen. Het is all the way of gwoon niet. Wat betekend uren spelen, Elke dag de dailys, nachten raiden.
    En is het beter van niet idd.
    Mensen die het nooit hebben gespeeld zullen het ook nooit begrijpen.

Wow blijft mijn nr1, geen game die daar aan kan tippen.

https://www.youtube.com/watch?v=Do5s0MQvF9s
    Precies dit man. Je gaat niet even 30-60 minuten per dag max WoW spelen. Dan ben je bij wijze van net ingelogd..

Ik ga niet te lang naar die muziek luisteren, voor je het heeft heb ik weer betaald voor lidmaatschap
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Precies dit man. Je gaat niet even 30-60 minuten per dag max WoW spelen. Dan ben je bij wijze van net ingelogd..

Ik ga niet te lang naar die muziek luisteren, voor je het heeft heb ik weer betaald voor lidmaatschap
      Haha bijna wel he. Ik kan het wel handele nu gelukkig
      Mind is everything.

Comment

• Ik heb ook 2 jaar WoW gespeeld, heeft me bijna mn eindexamen gekost
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Huissies

Comment

• EA UFC is uit, zijn er nog beesten hier die um hebben?
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Hoorde dat RS pre eoc terug was ;p in het weekend maar weer is kijken
              Daar boven op de berg

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
                deze gaat GEWELDIG worden! heb MGS ground zeroes hier liggen, aan de korte kant maar dat smaakte zeer zeker naar meer!
                als ik het goed begreep zou dit keer het verhaal een grote twist worden!

Comment

• Originally posted by Tobi View Post
                  als ik het goed begreep zou dit keer het verhaal een grote twist worden!
                  ja kan wel kloppen inderdaad! ik zit er klaar voor in ieder geval!
                  speel MGA al vanaf de nintendo 8-bit
                  Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by flabbert View Post
                    ja kan wel kloppen inderdaad! Ik zit er klaar voor in ieder geval!
                    Speel mga al vanaf de nintendo 8-bit
                    mgs...
                    Mangs wa, aait nich

Comment

• Wat zou ik nodig hebben om Windows (en Minecraft) op een SSD te draaien en de rest gewoon op een HDD, 120Gb genoeg?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        Wat zou ik nodig hebben om Windows (en Minecraft) op een SSD te draaien en de rest gewoon op een HDD, 120Gb genoeg?
                        Lijkt me wel. Al heb je voor een paar tientjes meer het dubbele. Ik zelf heb ook een 128 maar als hij vol is, is hij wel een stuk slomer.
                        Mind is everything.

Comment

• Laatste maanden niet echt tijd gehad om zoveel te gamen als gewend. Toch bij de Steam Summer Sale inkopen gedaan met een budget van 100euro. Steam Community :: Gibly

Heb X-com: Enemy Within eindelijk eens uitgespeeld. Final Fantasy 7 blijf ik van tijd tot tijd opstarten en her-spelen. Fifa 14 speel ik nu 1 avond in de week. Viking Battle for Asgard een kans gegeven en is best redelijk.

Ergens in September heb ik een eigen apartementje als alles goed gaat. Ga dan meteen een nieuwe top of the line PC in elkaar zetten. Dat gamen op me laptop geeft de nodige beperkingen.

Vandaag lijkt een rustige dag. Kijken om wat game uurtjes in te halen

Comment

• Ok zeg maar dag tegen je gainz.:P Vers en net pas gereleased de official trailer.

https://www.youtube.com/watch?v=TLzhlsEFcVQ
                            Mind is everything.

Comment

• Gauw nog even pieken voor 12 november. Bye gainz, hi fat assssssssssssss.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Iemand die Shadow of mordor speelt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X