Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• in de nieuwe HQ van de Brotherhood heb je zo'n houten model. Die heeft de emperor's robes aan met Jester muts en schoenen met Brotherhood gloves.

Ben weer eens overnieuw begonnen met XCom enemy unknown en de hack and slash Titan Quest:Immortal Throne (blijft gewoon het beste na Diablo 2). Blijft geweldig.
    Vorige week La Mulana gespeeld. Old school platformer en erg uitdagend.
    Eador: Master of the Broken World is een soort might and magic game met turn based combat. En enorm veel diepgang verder. Gaat ook veel tijd in zitten.
    Papo & Yo is een vage indie puzzle game. Geen idee wat ik er van moet vinden.
    Sacred Citadel was wel een geinige beat em up game. Na 5-6 uurtjes, nog niet eens 1 zit, was het gewoon al uitgespeeld.
    Fifa 13 ging echt kut. Weet niet waarom, maar had een mega dip alsof ik het verleerd was. Had de hoogste positie bereikt en daarna ene nederlaag naar de andere tot ik afgezakt was naar de 4e divisie. Nu begint het weer wat beter te worden lijkt het en win af en toe met 5-1 en zo dus hoop snel weer op het hoogste niveau terug te zijn.
    Nordic Games heeft de laatste game bundle van THQ gekocht en daar zat Darksiders in. Dus hun gaan aan de sequel werken zodra ze uitgevogeld hebben hoe ze het willen aanpakken. Nordic is een publisher met studio's zoals JoWood en Adventure Company. Zijn dus enorm thuis in voornamelijk RPG beinvloede games zoals Gothic, Spellcraft etc..

Het is mooi weer dus ben sinds gisteren bezig met een voorjaars schoonmaak van me appartement. En als dat klaar is dan komen de games Dead Island: Riptide, Monaco en Star Trek aan de buurt.

Straks om 7 uur beginnen de Star Craft 2 E-sports world championships mocht je geinteresseerd zijn om te kijken.
    http://www.pcgamer.com/2013/04/23/st...s-off-tonight/
    Last edited by Falstyr; 23-04-2013, 16:48.

Comment

• Vergeet God Mode. Schijt Shooter. Negeren die handel.
      En Sang Froid was een geweldige leuke game. Zeker een must. Veel strategisch nadenken en plannen als een soort Tower Defence. En dan met een stroeve combat door de game zelf lopen om de vallen te activeren en tegenstanders verder af te slachten met je bijl. Levert zo'n 12-15 uur fun.

Comment

• Iemand hier die league of legends speelt?
        There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

• Google Glass nu al gehackt | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Lolz
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Op dit moment helemaal verslaafd aan League of legends
            Ik heb het heel lang uitgesteld maar helaas ben ik toch begonnen.
            Jax FTW
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Zelf ook tijdje LoL gespeeld maar vond het niet zo veel, Heroes of newerth vond ik beter.

Comment

• op dit moment wat gedownload niet echt interessants,

aliens colonial marines is zoiezo dikke afrader na 20 minuten hield ik het al voor gezien.
                toen verder gestruind, toen syndicate gedownload, is wel dikke shit, ben er nu mee bezig.
                toen nog wat voor erbij gedownload ridge racer unbounded, wel effe wennen was need for speed most wanted gewent en dat driften is toch echt een stuk gevoeliger bij ridge racer, alleen jammer dat je niet echt een vaste auto hebt, en ik speel ook nog command and conquer toberian twilight, imo bagger game maargoed.

hier wat YT filmpje van syndicate, wel dikke game
                Syndicate - Playthrough Gameplay - Part 12 [PC] - YouTube
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Mickaah View Post
                  Zelf ook tijdje LoL gespeeld maar vond het niet zo veel, Heroes of newerth vond ik beter.
                  Wat was er mis mee?

Ik zal ook es even kijken naar heroes of newerth
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Ik speel graag spelletjes waar je een stad moet bouwen en onderhouden enzo, beetje sim city of anno nogwat, wat is een beetje leuke game in dat genreeeeeeeee

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                      Wat was er mis mee?

Ik zal ook es even kijken naar heroes of newerth
                      Ik was begonnen met HoN, toen ik daarna lol probeerde vond ik de gameplay te eenvoudig en vooral grafisch een stuk minder.

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                        Op dit moment helemaal verslaafd aan League of legends
                        Ik heb het heel lang uitgesteld maar helaas ben ik toch begonnen.
                        Jax FTW
                        Same here. Speel nu ruim een jaar toch gemiddeld 2-3 games per dag FML!
                        There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

• Originally posted by Mickaah View Post
                          Ik was begonnen met HoN, toen ik daarna lol probeerde vond ik de gameplay te eenvoudig en vooral grafisch een stuk minder.
                          For some reason wil HON niet draaien op mijn PC?

Comment

• Clash of clans
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Beescht View Post
                              For some reason wil HON niet draaien op mijn PC?
                              Hmm misschien keertje opnieuw installeren/patchen of anders ff op het forum kijken daar. Heb er zelf nooit problemen mee gehad.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                Ik speel graag spelletjes waar je een stad moet bouwen en onderhouden enzo, beetje sim city of anno nogwat, wat is een beetje leuke game in dat genreeeeeeeee
                                Sim City en de Anno reeks is zo'n beetje wel alles.
                                Daarnaast kun je kijken naar Terraria en Minecraft en Tekkid. Maar dan zit je met aparte graphics die de ene persoon acceptabel vind en de ander helemaal niks.

Daarnaast heb je nog wat "simulators" die bepaalde aspecten van city building nemen. Zoals Transport Simulator waarbij je dus alleen de infra structuur van een stad bespeeld.

Misschien dat je de indie game Don't Starve wat vindt. Je gaat zo wie zo een keer dood. De kunst is om dat zo lang mogelijk uit te stellen. Erg geinig hoe je dood kan gaan :P

Voor degene die het wat vind is Neverwinter Nights MMORPG in open beta dus kun je gratis downloaden en spelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X