jammer dat iedereen alleen maar over WoW en Runescape praat als het op gamen aan komt. Er bestaat nog meer hoor :S
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Van alles gespeeld. Uiteindelijk gekapt met WoW, omdat het te intensief is qua uren als je goed wilt zijn. Al dat raiden en arena gedoe is fucking cool, maar te intensief qua tijd vind ik. WOTLK was episch. Toen ben ik met WoW gejoind en inmiddels al 10 jaars cape op RS, maar er ook 3-4 jaar van die 10 niet eens gespeeld of ingelogd geweest.
Speel nu nog runescape en doe dan max. 0,5-1uur spelen per dag. Vooral geld maken voor de lol, items flippen etc.
Qua andere spellen is er inderdaad veel ander moois, maar ik heb de meeste tijd van mijn game carriere in RS en WoW zitten. Het is eigenlijk ook nutteloos, heb er ook dagen bijzitten dat ik minder dan 5 minuten per dag speel. Het is in principe ook zonde van je tijd.. Kan beter mijn tijd aan nuttigere dingen besteden."Straight outta gym"
Comment
-
Path of Exile met paar man was leuk inderdaad. Helaas trekt die game me niet meer zo sinds ik de gameplay beter door kreeg. Daarnaast zit ik op een afdeling in een oud gebouw met gewapend betonnen muren. Dus het wi-fi signaal komt er nauwelijks door. Dit maakt online gamen en internet heel lastig. Daarom speel ik op moment voornamelijk offline singleplayer games.
Speel nog af en toe Grim Dawn. Heb ook Frozen Synapse en Wastelands 2 waar ik af en toe mee bezig ben. Af en toe Earth 2160 en Elven Legacy. Speel van alles wat, maar niet echt gefocused om 1 met het doel uit te spelen zoals voorheen. Is nu meer gewoon tijd te vullen.
Comment
-
Originally posted by Gus View PostZelfde hier. Ik zat in een van de betere guilds van de server. Iedere woensdag 10-25 man icecrown citadel. Als tank was het al helemaal nice want die waren er niet veel.
Priest healer en mijn beste character mage dps stond altijd eerste in dps.
Maar zoals Iron Mind zegt de uren slaan nergens op.
Je moest echt kiezen sporten of gamen.
Comment
-
Originally posted by rudie View PostSame hier ik had echt alles Death knight tank warrior tank
Priest healer en mijn beste character mage dps stond altijd eerste in dps.
Maar zoals Iron Mind zegt de uren slaan nergens op.
Je moest echt kiezen sporten of gamen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostValt opzich wel mee. Als je goed nadenkt dan zat je 80% van je tijd gewoon in Dalaran maar wat te lullen in de chat. De avonden dat je echt ging raiden duren soms wel lang maar ik denk dat je er naast ook gewoon kan trainen
had toen ook een hele andere mindset dan nu toen ging gamen voor sporten.
Heb ook heeeel wat uurtjes in dalaran gezeten.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment