Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jammer dat iedereen alleen maar over WoW en Runescape praat als het op gamen aan komt. Er bestaat nog meer hoor :S

Comment

• Van alles gespeeld. Uiteindelijk gekapt met WoW, omdat het te intensief is qua uren als je goed wilt zijn. Al dat raiden en arena gedoe is fucking cool, maar te intensief qua tijd vind ik. WOTLK was episch. Toen ben ik met WoW gejoind en inmiddels al 10 jaars cape op RS, maar er ook 3-4 jaar van die 10 niet eens gespeeld of ingelogd geweest.

Speel nu nog runescape en doe dan max. 0,5-1uur spelen per dag. Vooral geld maken voor de lol, items flippen etc.

Qua andere spellen is er inderdaad veel ander moois, maar ik heb de meeste tijd van mijn game carriere in RS en WoW zitten. Het is eigenlijk ook nutteloos, heb er ook dagen bijzitten dat ik minder dan 5 minuten per dag speel. Het is in principe ook zonde van je tijd.. Kan beter mijn tijd aan nuttigere dingen besteden.
      "Straight outta gym"

Comment

• Wat speel jij nu Falstyr? Ik weet nog dat we met een paar man van dit forum Path of Exile speelden. Was best leuk
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Path of Exile met paar man was leuk inderdaad. Helaas trekt die game me niet meer zo sinds ik de gameplay beter door kreeg. Daarnaast zit ik op een afdeling in een oud gebouw met gewapend betonnen muren. Dus het wi-fi signaal komt er nauwelijks door. Dit maakt online gamen en internet heel lastig. Daarom speel ik op moment voornamelijk offline singleplayer games.

Speel nog af en toe Grim Dawn. Heb ook Frozen Synapse en Wastelands 2 waar ik af en toe mee bezig ben. Af en toe Earth 2160 en Elven Legacy. Speel van alles wat, maar niet echt gefocused om 1 met het doel uit te spelen zoals voorheen. Is nu meer gewoon tijd te vullen.

Comment

• Altijd call of duty 2 gespeeld met meerdere mensen was geweldig!
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• COD mw2 best summer ever hehe.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Zelfde hier. Ik zat in een van de betere guilds van de server. Iedere woensdag 10-25 man icecrown citadel. Als tank was het al helemaal nice want die waren er niet veel.
                Same hier ik had echt alles Death knight tank warrior tank
                Priest healer en mijn beste character mage dps stond altijd eerste in dps.
                Maar zoals Iron Mind zegt de uren slaan nergens op.
                Je moest echt kiezen sporten of gamen.

Comment

• Football manager, speel ik al vanaf het begin blijft een topper voor mij

Comment

• Originally posted by rudie View Post
                    Same hier ik had echt alles Death knight tank warrior tank
                    Priest healer en mijn beste character mage dps stond altijd eerste in dps.
                    Maar zoals Iron Mind zegt de uren slaan nergens op.
                    Je moest echt kiezen sporten of gamen.
                    Valt opzich wel mee. Als je goed nadenkt dan zat je 80% van je tijd gewoon in Dalaran maar wat te lullen in de chat. De avonden dat je echt ging raiden duren soms wel lang maar ik denk dat je er naast ook gewoon kan trainen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      Valt opzich wel mee. Als je goed nadenkt dan zat je 80% van je tijd gewoon in Dalaran maar wat te lullen in de chat. De avonden dat je echt ging raiden duren soms wel lang maar ik denk dat je er naast ook gewoon kan trainen
                      Ik zat in een nederlandse guild dus het was eerst even lekker naar school tot 3 en daarna om 4 a 5 uur raiden,
                      had toen ook een hele andere mindset dan nu toen ging gamen voor sporten.
                      Heb ook heeeel wat uurtjes in dalaran gezeten.

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=NrUkZdtPohc
                        Mind is everything.

Comment

• Het waren wel mooie tijden van WoW.
                          Tot nu helaas.

Comment

• Witcher 3 anyone?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies