Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afgelopen weken weer eens een beetje geprobeerd te gamen. Blijf steeds nieuwe kopen, maar het daadwerkelijk spelen komt er tegenwoordig nauwelijks meer van. Hier nog mensen die gamen of zijn jullie er ook mee gekapt?

Op moment test ik nog steeds af en toe Grim Dawn. Game wordt steeds beter en beter als je van Diablo achtige games houdt. Heb voor de gein ook Torchligh 1 weer eens geinstalleerd. En wat oudere RTS games.

Als je van tactiek houd is Frozen Synapse zeker een aanrader.

Blijf toch weer bij de oudere en indie games hangen. Wat er tegenwoordig uitkomt is er maar zelden iets dat me aandacht trekt en weet te houden. Eigenlijk alleen Wolvenstein vond ik wat. Ben wel benieuwd naar Risen 3 en The Witcher 3. Maar speel nu op me laptop ipv ene pc dus ben beperkt qua hardware.

Comment

• Ik ben ook gestopt nu alleen soms nog clash of clans maar vroeger echt elke dag world of warcraft
      Waren leuke tijden alleen er komt een eind aan. ( ze hebben het spel verpest )

Comment

• Ik game minder maar nog steeds regelmatig.

Comment

• paar jaar geleden me wow account verkocht werd teveel van het goeie:P

Comment

• Originally posted by kedamn View Post
            paar jaar geleden me wow account verkocht werd teveel van het goeie:P
            Ik was in cataclysm in de race van wie het eerste deathwing zou killen op normal mode wat een tijd was dat.
            Totdat myst of pandaria kwam toen was het voorbij voor mij.
            Ik vond het allemaal veel ste snel gaan in dat spel.
            Heb ook mijn acc uiteindelijk verkocht voor een zakcentje.

Comment

• Originally posted by rudie View Post
              Ik was in cataclysm in de race van wie het eerste deathwing zou killen op normal mode wat een tijd was dat.
              Totdat myst of pandaria kwam toen was het voorbij voor mij.
              Ik vond het allemaal veel ste snel gaan in dat spel.
              Heb ook mijn acc uiteindelijk verkocht voor een zakcentje.
              Ik was voor Cat gestopt bij Wrath al hehe beste ever was tot en met burning crusade imo

Comment

• Wrath waren echt mooie tijden zeer veel lol gehad daar.
                Teamspeak met andere gozers dat was pas leuk.
                Burning crusade niet mee gemaakt helaas.

Comment

• Vroeger zwaar verslaafd aan runescape geweest pfff wat heb ik daar uren aan verspild zeg, dat ik op ten duur mn school afkreeg en nog aandacht kreeg van chicks hahahaha..wonderen bestaan.

Comment

• Runescape was nou echt overrated iedereen speelde het terwijl het eigenlijk een saai spel is.
                    Zelfs ik speelde het.

Comment

• Waar is league of legends?
                      Still in a learning process!

Comment

• Achteraf was het saai maarja op dat moment was het voor mij heeeel verslavend, League of legends ken ik zelf amper maar halve vriendenkring speelt t helemaal kapot haha

Comment

• er zijn hier mensen die nog rsen hoor:P lees maar een paar pagina's terug
                          Daar boven op de berg

Comment

• oja idd haha, heeft echt mn jeugd in zn macht gehad hoor runescape :P

Comment

• Originally posted by rudie View Post
                              Wrath waren echt mooie tijden zeer veel lol gehad daar.
                              Teamspeak met andere gozers dat was pas leuk.
                              Burning crusade niet mee gemaakt helaas.
                              Zelfde hier. Ik zat in een van de betere guilds van de server. Iedere woensdag 10-25 man icecrown citadel. Als tank was het al helemaal nice want die waren er niet veel.
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Swiftl3n View Post
                                Vroeger zwaar verslaafd aan runescape geweest pfff wat heb ik daar uren aan verspild zeg, dat ik op ten duur mn school afkreeg en nog aandacht kreeg van chicks hahahaha..wonderen bestaan.
                                Had zelfde man! Alleen kreeg ik door hoe ik er IRL geld mee kon verdienen. Ging botten met betaalde bots&scripts. Had op een gegeven moment 10-13 accounts tegelijk aanstaan over 2 pc's. En allemaal member om goed geld te kunnen verdienen. Maakte toch al gouw €20 per dag winst. Tevens betaalde ik me membership ook niet eens eigenlijk. Kocht code's voor in game money. Waren leuke tijden tot het HD werd en ze alles veranderd hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X