Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoop computernerdjes hierzo.. geef mij maar die nintendo 64 met mario kart ofzo.pffffffffffffff
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      hoop computernerdjes hierzo.. geef mij maar die nintendo 64 met mario kart ofzo.pffffffffffffff
      Nerd zijn is de toekomst.

Comment

• HD 6850
        Deze kaart maxed:
        Just cause 2
        GTA IV
        Alle COD's
        Homefront
        007 Bloodstone
        LA Noire
        F1 2010

veel andere spellen ga k toch niet spelen, en zo wel maakt het niets uit dat een game niet maxed is maar gewoon op high staat.

Comment

• Ik heb hoge verwachtingen van LA noire. Ik denk dat die wel goed wordt

Comment

• Originally posted by Desh View Post
            Ik heb hoge verwachtingen van LA noire. Ik denk dat die wel goed wordt
            k ben er nog niet echt al te vrolijk over, K hoop niet dat het zo'n leeg spel word als MAFIA 2 (ander genre, maar toch)

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
              Maar goed een HD6850 is zeker geen slechte koop maar als je nou eens 30 euro daarbovenop legt kan je een HD6950 kopen, die is een heel stuk sneller.

De 6950 is heel hard in prijs gedaald. Als je hem dan nog laat liggen voor een HD6850 die 30 euro minder kost dan ben je echt niet slim bezig. Maar goed de keuze is aan jou.
              Je hebt gelijk, de 2Gb SAPPHIRE HD6950 256bit is maar een paar tientjes duurder dan de 1Gb SAPPHIRE HD6850 256bit, laat k m indd niet voor liggen.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Hoe denken we over Star Wars: The old republic MMO?
                Ben er sinds begin ontwikkeling al niet blij mee. Ik heb liever een Kotor 3 ipv een MMORPG.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                  hoop computernerdjes hierzo.. geef mij maar die nintendo 64 met mario kart ofzo.pffffffffffffff
                  Nintendo 64 is retro, retro = noob

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                    Als je er geen ballen verstand van hebt zeg dan niks.

Nvidia loopt op dit moment voor op ATI. Prijs prestatie gezien blijft ATI ook dit jaar weer heer en meester. Een GTX460 is een zeer goede aankoop die je voor minder dan 130 euro kunt kopen. Als je 180 euro over hebt kan je beter een 6950 nemen. Deze kaart presteert beter dan de GTX560 (niet de oudere 460 dus).

Nvidia loopt zwaar achter? Onder welke steen heb jij geleefd? Hoewel ik een ATI fan ben is Nvidia een stuk verder op dit moment. Noem even een single kaart van ATI die krachtiger is of even krachtig als de GTX580. En kom dan niet met de 6990 aan aangezien Nvidia daar weer de GTX590 tegenover heeft.
                    heb ik gezegd dat ATi de snelste kaart heeft? Ik zeg dat nvidia zwaar achter loopt, omdat ze nog steeds zo'n achterlijke strategie hebben om de snelste kaart te maken voor een achterlijke prijs. Je zegt het zelf al, ATi is heer en meester qua prijs prestatie, dus vind ik dat ze daarop dik voorlopen. De allersnelste kaart is toch maar voor de kansloze no-lifers en dat is een hele kleine doelgroep.

@ FM, ik blijf erbij dat je beter de 1 TB schijf kan nemen en 6 gb geheugen, dat scheelt echt aanzienelijk in snelheid. kost je 5 tientjes meer maar zeker de moeite waard.

En nex, als jij toch zo veel verstand heb van computers als je zegt, waarom adviseer je FM dan om alleen een andere videokaart te nemen? terwijl hij nog steeds met een oude trage 500 gb schijf in z'n configuratie loopt?
                    Last edited by STED; 24-03-2011, 10:57.

Comment

• Iemand nog crysis 2 spelen dit weekend?:
                      YouTube - Crysis 2 Launch Trailer featuring B.o.B
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Ik ga ff de revieuw van gamekings afwachten dit weekend en misschien dat ik hem na mijn tentamen periode ga kopen op de ps3.

Crysis 1 gespeeld op de computer, mja die trok het toen gewoon niet zoals de meeste computers toen der tijd

Comment

• Originally posted by Datel View Post
                          Ik ga ff de revieuw van gamekings afwachten dit weekend en misschien dat ik hem na mijn tentamen periode ga kopen op de ps3.

Crysis 1 gespeeld op de computer, mja die trok het toen gewoon niet zoals de meeste computers toen der tijd
                          Haha, Crysis 2 belooft wel veel. ik heus wel geloven dat dit wel de beste game van 2011 word.
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Ik denk het niet. Als cod uitkomt dan wordt dat zeker weer de beste game ookal is dat niet zo

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Ben er sinds begin ontwikkeling al niet blij mee. Ik heb liever een Kotor 3 ipv een MMORPG.
                              Dat was dus precies hetzelfde als hoe ik erover dacht.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by STED View Post

@ FM, ik blijf erbij dat je beter de 1 TB schijf kan nemen en 6 gb geheugen, dat scheelt echt aanzienelijk in snelheid. kost je 5 tientjes meer maar zeker de moeite waard.
                                het liefst een ssd, maar daar heb k het geld niet voor
                                1TB kost 15,- meer, 6gb ipv 4gb kost 40,- meer. k kijk wel ff hoe het uitkomt.

Dan zit k op zo'n 670,- als ik dat aanpas, budget is 750,- dus dat zit wel snor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X