Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Radeon HD 6850 vs Radeon HD 6950 2GB – Performance Comparison Benchmarks @ Hardware Compare
    afgaande van de tests zou ik voor de 6950 gaan. Maar je al je hardware in rekening nemen en weten of je voeding goed genoeg is er voor. dat zou op zich geen al te groot probleem zijn. verder als de prijs inderdaad maar 30 euro verschilt tussen de kaarten en het nog steeds in de je budget past de 6950 nemen.
    Thnx voor de tips en de link

Comment

• weet iemand of er een spel is van tegenwoordig wat lijkt op mystery of the druids? ik vond dat altijd wel een lijpe game. dat puzzelen en shit

Comment

• Doet me denken aan de oudere series van Gable, Broken Sword, Grim Fandango, Sherlock Holmes, Atlantis en Myst. Wist niet dat zulke games nog gemaakt werden.

Comment

• Pff installe lukt niet echt van shogun 2 denk dat ik hem maar ga kopen kan ik teminste ook online

Comment

• Originally posted by Datel View Post
            Pff installe lukt niet echt van shogun 2 denk dat ik hem maar ga kopen kan ik teminste ook online
            kan je m nie cracken?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              kan je m nie cracken?
              ligt er aan van welke groep je het download. sommigen zijn van steam en zijn niet omzeild. andere van Reload en Skidrow werken wel gewoon.

Comment

ligt er aan van welke groep je het download. sommigen zijn van steam en zijn niet omzeild. andere van Reload en Skidrow werken wel gewoon.
                Zijn toch wel losse cracks voor te vinden?

K download meestal RAZOR 1911 of Skidrow torrents, easy 2 crack.

Comment

Heel easy als je mij vraagt.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Als ze een steam verbinding nodig hebben zijn ze lastiger te kraken en kun je niet even los een .exe crack downloaden. Je moet de beveiliging voor het installeren al omzeilen. dus bij die games moet je heel voorzichtig zijn welke release groep je download.

Comment

Als ze een steam verbinding nodig hebben zijn ze lastiger te kraken en kun je niet even los een .exe crack downloaden. Je moet de beveiliging voor het installeren al omzeilen. dus bij die games moet je heel voorzichtig zijn welke release groep je download.
                      k wist k nie.

Comment

• Heb het, ben nu de tutorial aan het spelen

De gebrande versie dan heb em alsnog aan de praat gekregen, moet gewoon de info erbij lezen die mensen mee posten :$

Comment

• Originally posted by Datel View Post
                          Heb het, ben nu de tutorial aan het spelen

De gebrande versie dan heb em alsnog aan de praat gekregen, moet gewoon de info erbij lezen die mensen mee posten :$
                          Dat kan wel eens handig zijn bij de releases die wat meer vereisen dan simpelweg je exe bestand overschrijven :P

Bij de release van Reloaded moet je hun installer gebruiken ipv degene die in de hoofdmap staat. Zo omzeil je het gezeik met Steam.

Comment

• nog 2 keer loon en dan heb k me pc 7 weken...
                            Ben nu F1 2010 aant downe, kan niet wachten

Comment

• Fallus speel jij f1 2010 nog wel eens

Comment

• nauwelijks. heb 2 seizoenen gereden en vond het wel weer best.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X