Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha flippen he als een zombie komt. Je moet je in het donker verschuilen en je moet niet zijn richting uit kijken.
Flepte hem steeds als er een zombie kwam haha.
Als je bij dat stukje komt waar je niet in het water mag komen dan gaat je cortisol met zo'n 1000% omhoog.
Succes boyz.
Oh en als je uit een "zone" komt zeg maar en alles achter je is volgegroeid met allemaal die rooie bullshit, dan betekend dat dat je die sectie gecomplete hebt.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
vroeg me al af waarom die troep er was uit het niets.
en waarom mag je de zombie niet aankijken. hij ziet je toch niet als je je in het duister verstopt?
vroeg me al af waarom die troep er was uit het niets.
en waarom mag je de zombie niet aankijken. hij ziet je toch niet als je je in het duister verstopt?
Je sanity vliegt omlaag als je blijft kijken en dan draai je door. Volgens mij komen ze ook eerder jou richting uit als je blijft kijken. Als de muziek kalmeert weet je dat ie uit de buurt is. De meeste zombies verdwijnen als je je lang genoeg verstopt nadat ze je achterna hebben gezeten.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
lol had je geen tinderboxes meer? ik probeer er zoveel mogenlijk te houden, net als olie
Zolang ik genoeg Oil voor me lantaarn heb boeien die tinderboxes me niet. Maar dat personage schrikt zich hele tijd kapot dus dan zorg ik voor licht zodat hij niet gestoord wordt hehe. Hij deed er 80mins over met bewerken, opslaan, publiceren en bijwerken.
Assassin's Creed is zo'n reeks games dat me echt niet kan boeien. Leuke gimmicks, maar voor de rest vond ik er niks aan.
dat is snel voor zo'n grote video.
ik ga ook eens kijken dat ik een video maak van ongeveer 20 minuten van amnesia.
Trouwens, heb jij ook dat fraps de video in meerdere delen zet? zo'n 2-3min per deel?
Geen last van lag. Krijg dat alleen bij opnemen terwijl diskspace op begint te raken. Reed toen keihard een muur in bij Need for speed unleashed rofl. De limit van 4gb voor een avi file zorgt er voor dat Fraps steeds nieuwe bestandjes maakt van elk rond de 4gb en dat is inderdaad zo'n 2-3minuten film.
Camstasia Studio 7 ga ik straks meteen downloaden via the piratebay, schijnt veel minder grote files te maken dan fraps, record gewoon in 1920×1080 als je dat wilt, gebruikt minder GPU en CPU geheugen dus kunnen je games soepeler draaien met opnemen.
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment